• Zoals dat in 2012 de aarde zou vergaan en dat is wel meerdere keren voorspelt. Nu word voorspelt dat de satelliet UARS waarschijnlijk vandaag neerstort in de oceaan. En dat het brokstukken zou gaan regenen. Ik geloof er bijna niet in. Alleen dat van die satelliet maakt me wel een béétje bang.


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Meh, mijn vriend is precies op de dag jarig dat de aarde zou gaan vergaan dus ik zou het wel sneu vinden als het daadwerkelijk zou gebeuren :'D. Maar in ieder geval, ik zie het wel :'D. Àls het gebeurt, kunnen we er toch niks tegen doen (krul).


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    als er vandaag extra nieuwsberichten komen of we brokstukken zien klopt het en anders is niet, gewoon afwachten

    De wereld is al iets van 100x vergaan ofzo :')
    Dus nee, ik geloof er niet in.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dude, die satteliet is maar zo groot als een schoolbus. Het grootste deel valt uit elkaar in de atmosfeer door de hitte van wrijving. Zelfs als dat niet gebeurt ligt Nederland maar net in de gevarenzone. Ze gokten dat ie tussen Zuid Amerika en Antartica zou komen was het laatste wat ik hoorde. En ook hoorde ik dat ie al neergestort was. Maar sowieso is dat niet het einde van de wereld :P

    Maar nee, ik geloof daar niet in :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    In die voorspellingen geloof ik niet, in sommige anderen wel.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Illuminati schreef:
    De wereld is al iets van 100x vergaan ofzo :')
    Dus nee, ik geloof er niet in.


    In de lente was er RAPTURE! :D


    quidquid excusatio prandium pro

    1Heb je een - Nederlandse - bron ofzo over die satteliet? Want volgens mij is daar niks van waar.

    Allemaal bullshit. Gewoon allemaal mensen die de planeet willen trollen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik geloof het ook niet. En iedereen schreeuwt nog steeds dat het in 2012 zou gaan gebeuren, terwijl allang bekend is dat er een berekeningsfout is gemaakt en dat de wereld volgens de Maya's pas ergens in 2100 vergaat.
    En dat van die satelliet is geen voorspelling, dat is gewoon zo. Het grootste deel van die satelliet verbrandt sowieso en naar schattig komen maar ongeveer 25 brokstukken neer op de aarde. Ik weet alleen niet of ie ondertussen al is neergestort, of dat ie er nog aan komt.

    Incubus schreef:
    Ik geloof het ook niet. En iedereen schreeuwt nog steeds dat het in 2012 zou gaan gebeuren, terwijl allang bekend is dat er een berekeningsfout is gemaakt en dat de wereld volgens de Maya's pas ergens in 2100 vergaat.
    En dat van die satelliet is geen voorspelling, dat is gewoon zo. Het grootste deel van die satelliet verbrandt sowieso en naar schattig komen maar ongeveer 25 brokstukken neer op de aarde. Ik weet alleen niet of ie ondertussen al is neergestort, of dat ie er nog aan komt.

    Het gaat vanavond gebeuren zeiden ze...


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Hier zeggen ze dat het al is neergestort. Maar ergens anders was dat gistere al gebeurt dus naja, laat ik er maar niets van denken.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 11:37 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    de satelliet is al lang neer gekomen =.=

    en ik ben dit jaar al vergaan op 16 mei (me verjaardag),
    21 juli of juni geen idee, 19 augustus,vandaag en daarlijk 11-11-11 :'D en 21 oktober _O_

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 11:36 ]


    Shoganai i ne~

    IMSWAG schreef:
    1Heb je een - Nederlandse - bron ofzo over die satteliet? Want volgens mij is daar niks van waar.




    Dude.... seriously, wtf?

    Dat is waar. Dat ie hier op nederland neerkomt of de hele wereld opblaast is niet waar.


    quidquid excusatio prandium pro

    Cresselia schreef:
    de satelliet is al lang neer gekomen =.=

    Huh waar zeiden ze dat dan?


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Ergens geloof ik het, en ergens weer niet want ze hebben het al zo vaak gezegt.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse