• Zoals dat in 2012 de aarde zou vergaan en dat is wel meerdere keren voorspelt. Nu word voorspelt dat de satelliet UARS waarschijnlijk vandaag neerstort in de oceaan. En dat het brokstukken zou gaan regenen. Ik geloof er bijna niet in. Alleen dat van die satelliet maakt me wel een béétje bang.


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Tja. Ooit zal de aarde wel vergaan, maar nog niet meteen denk ik. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    WOOSH schreef:
    (...)
    Huh waar zeiden ze dat dan?
    nos,rtl en cnn.


    Shoganai i ne~

    Ik geloof niet dat de wereld zal vergaat in 2012 (dat zal nog iets later duren)
    maar in dat van die satteliet wel...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nee , ze zeggen dat het einde van de wereld 2012 is, maar mijn yoghurt is nog vers tot 2013 dus..

    armanii schreef:
    Nee , ze zeggen dat het einde van de wereld 2012 is, maar mijn yoghurt is nog vers tot 2013 dus..


    OMG _O_
    -plat-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nidorina schreef:
    (...)

    OMG _O_
    -plat-


    Haha sorry, ik kon het niet laten om even over mijn yoghurt te hebben ^^

    Dat zijn twee heel verschillende voorspellingen. Dat die satelliet neer gaat storten is waar en bewijsbaar, dat de aarde in 2012 zal vergaan is een wanhopige, nergens op berustende voorspelling. In dat soort voorspellingen geloof ik niet, nee.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik geloof in sommige voorspellingen, zoals dat de wereld vergaat(Ragnarok). Ik geloof niet dat het in 2012 gebeurd omdat dat niet zo gezegd is. De wereld die zij kennen vergaat, niet de aarde. En dat van die satelliet is geen voorspelling maar een wetenschappelijk feit.
    In mijn geloof komen voorspellingen voor, sommige zijn uitgekomen andere niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Eh, dat van die satelliet is geen voorspelling? Da's gewoon een feit dat 'ie neervalt D: Niks om je zorgen over te maken.. het is niet alsof de wereld vergaat, omdat dat ding neerkomt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kalashnikov schreef:
    Eh, dat van die satelliet is geen voorspelling? Da's gewoon een feit dat 'ie neervalt D: Niks om je zorgen over te maken.. het is niet alsof de wereld vergaat, omdat dat ding neerkomt.

    Naja dat is wel zo wbw.


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    WOOSH schreef:
    (...)
    Naja dat is wel zo wbw.

    En dat van 2012 is een misrekening 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Incubus schreef:
    Ik geloof het ook niet. En iedereen schreeuwt nog steeds dat het in 2012 zou gaan gebeuren, terwijl allang bekend is dat er een berekeningsfout is gemaakt en dat de wereld volgens de Maya's pas ergens in 2100 vergaat.
    En dat van die satelliet is geen voorspelling, dat is gewoon zo. Het grootste deel van die satelliet verbrandt sowieso en naar schattig komen maar ongeveer 25 brokstukken neer op de aarde. Ik weet alleen niet of ie ondertussen al is neergestort, of dat ie er nog aan komt.
    Owwh, dan pas? Dan ben ik allang dood:P


    Where words fail, music speaks

    Kalashnikov schreef:
    (...)
    En dat van 2012 is een misrekening 8D

    Ooh nou zeg dat is dan een gróte misrekening.


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    WOOSH schreef:
    (...)
    Ooh nou zeg dat is dan een gróte misrekening.

    Yup (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kalashnikov schreef:
    (...)
    Yup (:

    ;D


    Captain... Captain Jack Sparrow.