• Ik vind het echt een prachtprogramma. Die vrouwen zie je over straat lopen en dan denk je, 'wat een slet'. Maar als je verder kijkt zie je een onopgelost probleem wat abnormaal edrag veroorzaakt. Echt heel inspirerend en mooi, eerlijk waar.
    Gordon: 'Want hoe harder je schreeuwt en hoe harder je lacht en hoe harder je brult... En dan op gegeven moment kom je toch weer alleen thuis en dan denk je toch weer, "waarom ben ik alleen want ik ben zo leuk en ik ben zo lief en ik ben zo aardig voor iedereen".'

    En dan ook als je alles bij elkaar optelt is het toch zo moeilijk om in te zien dat dit neit verder kan en ook als die make-over klaar is... Echt, ik vind het een héel mooit programma!
    Wieook?:3


    Let it come and let it be

    Evaporate schreef:
    Ik ken het niet ? :')


    count the blessings

    Omg, ik ben het effe aan het bekijken op YT. Dat begin dingetje, omfg :'D

    Ik kan zo niet tegen dat soort programma's. Laat mensen dragen wat zij willen, dat is toch ook wat wij willen. Ik bedoel op school worden velen gepest omdat ze durven kleden zoals ze zelf willen, en dat is schandelijk. Maar als een volwassenen zich niet na de maatstaven van de maatschappij kleed maar zoals ze zelf willen. is het opeens niet goed. Ook lekker eerlijk.
    Serieus, als ze ooit bij mij komen met zo iets word ik echt kwaad.

    Ik kan al helemaal niet tegen Gordon, die is me te overdreven.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 16:09 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    AppleFritter schreef:
    Wat een belachelijk, bizar programma is dat.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Evaporate schreef:
    Ik ken het niet ? :')


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Evaporate schreef:
    Ik ken het niet ? :')


    Wees blij.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    ik kijk het wel altijd, maar alleen maar om om die moeders te lachen, want ik vind ze best wel grappig ;$


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik vind het wel grappig :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik kijk het elke week maar gister heb ik het gemist. Ik zoek die aflevering wel even op YT. :'D


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Ik vind het echt grappig om te zien :'D. Maar wat jij zegt is waar. Er zit iets achter.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik vind het leuk. :'D
    En trouwens, het is oké om te dragen wat je zelf leuk vindt, maar die moeders zijn echt totaal doorgeslagen. Serieus.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind het geen mooi programma, maar wel een leuk programma.


    <3

    In aflevering 4, zag ik een topje voorbij komen, wat mijn vriendin van 14 heeft! ;-;


    Let it come and let it be

    Zit 't toevallig nu te kijken. Aflevering 5, met die goth-moeder. Tja, ik vind het altijd wel erg knap als mensen gewoon hun eigen stijl hebben. Liever 'raar' en jezelf, dan 'normaal' en saai. Aan de andere kant vind ik dat ze wel meer aan haar dochter moet denken. Als mijn moeder in die kleding zou lopen zou ik ook niet met haar gezien willen worden.


    i put the fun in funeral

    Ik vind het wel lachu, maar niet echt het beste programma ever


    "Your life. Your choice. Think about what you want."