• van MSN, en dan krijg ik dit over me heen:

    ~ Ikkeeeh verveel me. ><
    ~ Owh, trouwens, Hi (:
    ~ En nu je niet reageert verveel ik me nog meer, wat kan er nog meer misgaan op een dag zoals vandaag?
    ~ Ohmygosh, ik praat tegen mijn computer omdat jij niet terugpraat, dus eigenlijk praat ik nergens tegen, ik voel me echt heel dom nu.
    ~ Owh shit, ik ga me nog veel dommer voelen als jij dit allemaal leest, haha
    ~ Dus ik ga nu maar stoppen met tegen je te praten, want dat staat ook zo raar. Ohwacht? Volgens mij ben ik raar. Whatever, I'll keep my mouth shut.
    ~ Mond, wat raar eigenlijk als ik iets typ. Najaa, ik zal mijn vingers wel stilhouden dan. Ofjaa, van dit gesprek - wat geen gesprek is aangezien ik in mijn eentje aan het praten ben - want ik moet mijn economie nog samenvatten, queee.
    ~ Wauw, ik ben best wel druk. Sorry, ik ben al stil. ;$

    Blijkbaar werd ik nogal gemist, lol. Nee, joke, maar heeft iemand hier vaker last van? Want ik krijg altijd hele lulverhalen over me heen, al helemaal wanneer ik er dus niet ben. Wanneer ik wél echt online ben weet nooit iemand wat te zeggen. Hoe gemeen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Wat vreselijk irritant zeg. :x


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hehe, ik doe zulke dingen altijd naar mensen en dan denk ik altijd 'als diegene dat leest, wat moet die dan wel niet denken.' haha. (:

    Ik haat dat soort dingen, serieus. Haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dat doe ik altijd als iemand niet reageerd.
    Dan ga ik ze helemaal onderspammen met bullshit.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 19:10 ]

    Adversity schreef:
    Hehe, ik doe zulke dingen altijd naar mensen en dan denk ik altijd 'als diegene dat leest, wat moet die dan wel niet denken.' haha. (:


    Ik weet nu wat die mensen denken. ^.^


    Have you ever been alone in a crowded room?

    hahhahah ja, maar ik moet er altijd om lachen :-)


    All I have in life, is my imagniation.

    Severed schreef:
    Wat vreselijk irritant zeg. :x


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Adversity schreef:
    Hehe, ik doe zulke dingen altijd naar mensen en dan denk ik altijd 'als diegene dat leest, wat moet die dan wel niet denken.' haha. (:

    Mensen flippen bij mij al, als ik te laat online kom op msn x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Haha ik typ ook soms zulke berichten.xd
    Of als mensen een automatisch bericht hebben ingesteld, dan begin ik daar altijd tegen te praten, haha :'D
    Stiekem is dat leuk om te doen, haha.


    Has no one told you she's not breathing?