• mijn ouders zijn zo gestrest, omdat er maandag een duitse uitwisslingsstudent komt. alles moet opgeruimd worden, er is vandaag al 4 keer naar me geschreeuwd omdat ik me kamer nog niet heb opgeruimd enz.
    om het nuttig te houden. wanneer zijn jullie ouders gestrest en waarvoor dan

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 21:03 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    I totally remember that one.. Mama en papa waren echt compleet stressed out voor mijn uitwisselingsstudentes ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Mijn moeder raakt altijd in paniek als ze iets kwijt is en dan gaat ze schreeuwen en zo, terwijl gewoon een paar meter verder ligt wat ze zoekt. ...:|

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 23:03 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    die van mij waren gestrest toen onze vrienden slash familie uit engeland op bezoek kwamen. Mama was ook ruim 3 dagen op voorhand aan het poetsen & toen we naar de winkel gingen, werd ze helemaal gek. xd


    Save me from myself.

    Mijn vader raakt altijd gestresst vlak voor we op vakantie gaan. Meestal gaat die dan ook van die vragen stellen waarvan je denkt; en dat vraag je nu?! Maar ja, wat doe je eraan ;')


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    mijn moeder is altijd gestresst als ze haar koffer in moet pakken voor vakantie hahaha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Caine schreef:
    Mijn moeder is 24/7 gestrest om... alles. :W


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe