• Ik lees best vaak in topics ik houd van mijn vriend(in), en dan hebben ze het pas een paar maanden.Ik vind dat zo vreemd, misschien ook wel omdat ik nog nooit verliefd ben geweest. Maar dan als nog denk ik, hoe kan je zo snel van iemand houden? Dat kan niet.
    Dat moet groeien, je kent mekaar dan door en door, je weet alles van elkaar. Je bent niet meer verliefd maar wilt nog altijd bij hem/haar zijn en zou alle voor hem/haar doen. Je staat weer met beide benen op de grond en je draagt hooguit je zonnebril. Je zou het amper aan kunnen als hij/zij je pijn doet of voor goed weg is. En niet een paar weekjes treuren.

    Ben ik de enigste die er zo over denkt? Hoe denken jullie over houden van?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Same. Ik weet zeker dat ik van mijn vriendin/verloofde hou. ik ken haar al zeker 3 jaar, en ik zeg pas sinds een paar maanden "I love you."

    Zulke dingen moeten inderdaad groeien, en niet binnen 2 maandjes.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nee, ik denk er ook zo over. "Ik hou zo veel van hem" word gewoon gezegd als twee kiddos van 13 twee dagen samen wat hebben. Men zegt dat haten een groot woord is, maar houden-van is nog veel groter, en dat word maar in het rond gesmeten alsof het niets is. =]


    ars moriendi

    Ik vind als je er een paar maanden al mee bent dat je het wel kan zeggen, zelfs al ben je er maar twee dagen mee samen dan kan je toch nog zeggen van "ik houd van hem/haar". Zo denk ik er over. Als je dan meer naar de "ik kan niet meer zonder/ik ga dood zonder ... " gaat als je pas 3 dagen samen bent, dat vind ik wat vroeg. Maar ik vind het nooit echt te vroeg om te zeggen dat je van iemand houd (:

    Ik denk er eigenlijk niet zo over. Van iemand houden zie ik niet per se als in de vorm van liefde. Ik hou ook van mijn familie, vrienden etc.. En als ik verliefd op iemand ben en hem goed ken, houd ik best snel van hem. Maar zoiets zit ook in je aard.


    i put the fun in funeral

    Ik heb op 2 oktober 9 maanden met mijn vriend, nu kan ik echt met zekerheid zeggen dat ik van hem hou. En heel veel ook <3!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ja, zag ik een paar dagen geleden nog op facebook een meisje haar status veranderen van 'single' naar 'in een relatie'. Ja oké, altijd leuk als een vriendin weer wat gelukkiger is, maar de volgende dag stond er op facebook:
    '... ik hou zoveel van je en ik wil je nooit meer kwijt! Forever! blablabla'
    Dacht ik echt van.. whoot..?

    Hmm, ja ik denk wel dat ik kan zeggen dat ik het er mee eens ben. Houden van is echt een heel erg groot woord. Ik zal ook niet snel zeggen: 'Ik hou van jou.' Zoiets moet echt groeien. Maarja, wie ben ik om een definite aan 'houden van' te leggen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Helemaal mee eens.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Meddows schreef:
    Nee, ik denk er ook zo over. "Ik hou zo veel van hem" word gewoon gezegd als twee kiddos van 13 twee dagen samen wat hebben. Men zegt dat haten een groot woord is, maar houden-van is nog veel groter, en dat word maar in het rond gesmeten alsof het niets is. =]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ja joh, ik heb een vriendin, die heeft niet eens echt iets officieel met een gast. Ze zitten al helemaal, was je maar bij je en ik hou zoveel van jou. -kots- Het slaat nergens op. :'D


    wth.

    Over het algemeen vind ik het nogal overdreven, maar het kan zeker zijn dat je het echt meent. Ik heb pas een half jaar iets officieel met mijn vriend, maar daarvoor waren we ook al vrienden en betekende hij heel veel voor me. <3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Bij sommige mensen groeit zoiets sneller dan bij anderen I guess. Ik heb nu bijna 5 maanden met mijn vriend, en ik kan wel met zekerheid zeggen dat ik van hem hou. Het idee alleen al dat hij weg zou gaan, maakt me echt ongelukkig.
    Ik heb een tijdje geleden gedroomd dat er een tsunami was, en dat ik mijn leven en een hele boel mensen op het spel zette om hem te vinden. En toen ik hem niet kon vinden en wakker werd, heb ik echt liggen huilen. En nog geen half uur later kreeg ik een sms van hem, waarin hij vroeg of ik alstjeblieft nóóit bij hem weg zou gaan. Omdat hij had gedroomd dat ik dood was, en hij zich nog nooit zo kut had gevoeld als toen.
    Ondanks dat het kutdromen waren, was het wel mooi om te zien dat ik écht heel veel om hem gaf, en hij ook om mij.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 22:39 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    je merkt het toch gewoon als je van iemand houd, moet toch niet echt groeien,

    Ik ken Mike al jaren.

    En ik weet gewoon dat wij voor een langere tijd samen blijven ookal hebben we pas kort.

    Het zijn de kleine dingen die mij zo blij maken.

    Als we een nacht niet samen hebben geslapen en hij me dan een smsje stuurt zodra hij wakker is.

    Of als hij onverwacht een armband voor me meeneemt ofso...

    Ja ik hou van Mike.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 22:50 ]

    Sowieso.


    No growth of the heart is ever a waste