• Ik lees best vaak in topics ik houd van mijn vriend(in), en dan hebben ze het pas een paar maanden.Ik vind dat zo vreemd, misschien ook wel omdat ik nog nooit verliefd ben geweest. Maar dan als nog denk ik, hoe kan je zo snel van iemand houden? Dat kan niet.
    Dat moet groeien, je kent mekaar dan door en door, je weet alles van elkaar. Je bent niet meer verliefd maar wilt nog altijd bij hem/haar zijn en zou alle voor hem/haar doen. Je staat weer met beide benen op de grond en je draagt hooguit je zonnebril. Je zou het amper aan kunnen als hij/zij je pijn doet of voor goed weg is. En niet een paar weekjes treuren.

    Ben ik de enigste die er zo over denkt? Hoe denken jullie over houden van?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind dat je pas echt kan zeggen dat je van iemand houd al shet echt zo is. en dat is idd pas na een paar maanden zegmaar. Maar dan moet het niet een knipperlichtrelatie zijn. Dat is dan heel dom om dan te zeggen 'Ik hou van je.' Naja. Ik vind eigenlijk dat als 2 kinderen van 13 tegen elkaar zeggen na 3 dagen verkering te hbebn 'ik hou van je. dat het dan echt overdreven is. Maarja. Ik ben het wel een beetje met je eens.

    Ik houd van mijn vriendje. Wij zijn 8 maanden en 3 weken samen, maar ik ben al bijna 2 jaar verliefd op hem

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 23:31 ]


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Ik vind een paar maanden ook erg vroeg. Echte liefde gaat toch niet over zeggen ze? Waarom gaan er dan zoveel relaties uit als ze zo veel van mekaar houden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik denk wel dat je gelijk hebt !
    Als je van iemand houd kan ej makkelijk met diegene pratene n in de buurt bliven. en ben je niet meer echt verliefd.
    Ik denk wel dat er een soort van idee van houden van is.
    maar niet dat eht dat ook is.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    C18 schreef:
    Sowieso.


    We accept the love we think we deserve.

    Mee eens


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ben met mijn vriend 2 maanden. En dat is me langste relatie en ik hou echt van hem.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Storytime schreef:
    Ik vind een paar maanden ook erg vroeg. Echte liefde gaat toch niet over zeggen ze? Waarom gaan er dan zoveel relaties uit als ze zo veel van mekaar houden.


    Omdat ze op iemand verliefd zijn, maar die persoon kennen ze nog niet goed. Na een paar maanden/jaren ken je iemand pas echt goed, en dan pas weet je of je van iemand, inclusief zijn/haar fouten, kunt houden.


    quidquid excusatio prandium pro

    Nu voel ik me heel stom. Ik heb nu net twee weken een vriend en ik ken hem pas anderhalve maand. Toch kent hij me beter dan de meeste mensen waar ik mee omga en hou ik zielsveel van hem. (: Ik geloofde zelf ook nooit dat het kon, maar blijkbaar dus wel :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Idd, zoiets moet groeien. En er is een verschil in graag zien en houden van. Houden van heeft veel tijd nodig..


    Get outta my head!

    Ik vind dat jij niet mag oordelen over iemand anders. Vooral niet op die manier.
    Als ze echt van elkaar houden, ook na 2 maanden, dan moet dat kunnen. Oke, ik ben het er wel mee eens dat meisjes en jongens van 13 dat soort dingen zeggen en het zwaar onderschatten.
    Maar niemand is hetzelfde en er kunnen mensen zijn die na 2 maanden echt van elkaar houden.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dat vind ik nou dus ook.
    Ik vind het ook gewoonweg nep, omdat dat helemaal niet zo snel kan.


    I'm in love with you and all your little things

    Meh. Ik vind dat hele "houden van"-gedoe zwaar overdreven. Iedereen roept nu steeds maar dat ze zoveel van elkaar houden, en dan ook in vriendschappen en alles. Mijn nieuwe klasgenoten kenden elkaar nog helemaal niet aan het begin van het schooljaar, nu zijn we twee weken verder en zijn ze allemaal "best friends forever" en houden ze zo verschrikkelijk veel van elkaar... Schatjes, volgend jaar krijgen we nieuwe klassen en zijn jullie elkaar binnen no time vergeten. Zo gaat het gewoon...
    En met liefde... tsjah. Ik ken van die mensen die een week een relatie hebben en de hele wereld verkondigen hoeveel ze van elkaar houden. Tsssh. Ze zijn verliefd; dat betekent nog niet meteen dat je van elkaar houdt. Er gaan zoveel relaties kapot doordat de verliefdheid over is en dan blijkt dat ze tóch niet genoeg van elkaar houden om langer bij elkaar te blijven. En; als je elke dag constant "Ik hou van je" en soortgelijke dingen tegen elkaar zegt, gaat de speciale betekenis er volgens mij ook wel wat af.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Sympathy schreef:
    Ik vind dat je pas echt kan zeggen dat je van iemand houd al shet echt zo is. en dat is idd pas na een paar maanden zegmaar. Maar dan moet het niet een knipperlichtrelatie zijn. Dat is dan heel dom om dan te zeggen 'Ik hou van je.' Naja. Ik vind eigenlijk dat als 2 kinderen van 13 tegen elkaar zeggen na 3 dagen verkering te hbebn 'ik hou van je. dat het dan echt overdreven is. Maarja. Ik ben het wel een beetje met je eens.

    Ik vind niet dat jij hierover kunt oordelen trouwens. Het hangt er vanaf wat voor knipperlichtrelatie het is. Het kan gewoon zo zijn dat je echt zielsveel van iemand houd maar dat het toch niet werkt. Maar dat je toch iedere keer weer bij diegene terug komt. Maarja, in sommige gevallen heb je wel weer gelijk.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    RainbowDash schreef:
    Mee eens