• the 5th of October.
    One direction comes to Holland.
    5 boys who changed our lives.
    5 dreams.
    1 band.
    One direction.

[ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 12:05 ]

Some things are changing too much.

robiinnx schreef:
    die mensen van 1DstreetteamNL en de hyves zijn er pas rond 1 uur. Dat is wel laat? zouden die al gewoon een bandje krijgen dan ofzo?

Ze zijn gewoon gek.

NIAM schreef:
    uhh, of Niall, of gewoon allemaal (:

Haha oké, dat vind ik helemaal niet erg om te maken :9~
    Niet dat ik een ander wel erg zou vinden ofzo x'D

Narry schreef:
    (...)
    Haha oké, dat vind ik helemaal niet erg om te maken :9~
    Niet dat ik een ander wel erg zou vinden ofzo x'D
    haha kijk maar wat je maakt, ik ben met alles blij (:

If you spread your wings, you can fly away with me.

robiinnx schreef:
    die mensen van 1DstreetteamNL en de hyves zijn er pas rond 1 uur. Dat is wel laat? zouden die al gewoon een bandje krijgen dan ofzo?

Nou, ik denk dat ze gewoon achteraan moeten sluiten dan hoor.
    anders is het echt genaaid.

Some things are changing too much.

Sorry hoor maar ik snap er echt helemaal niets van.. zijn die bandjes voor het concert of zo? Voor mijn vader is het twee uur rijden & ik wil heel graag weten hoe & wat anders mag ik misschien niet! D:

They were never in fact homeless

1DStreetteamNL is ook helemaal geen belangrijke Twitter, ze weten alleen gewoon als eerste alle informatie. Ze waren niet eens 1 van de Twitters die we moesten followen voor die opdracht, dus ze denken gewoon dat, dat vroeg genoeg is.

iPeeta schreef:
    Sorry hoor maar ik snap er echt helemaal niets van.. zijn die bandjes voor het concert of zo? Voor mijn vader is het twee uur rijden & ik wil heel graag weten hoe & wat anders mag ik misschien niet! D:

Het is geen concert, maar een Q&A

ChaeRim schreef:
    1DStreetteamNL is ook helemaal geen belangrijke Twitter, ze weten alleen gewoon als eerste alle informatie. Ze waren niet eens 1 van de Twitters die we moesten followen voor die opdracht, dus ze denken gewoon dat, dat vroeg genoeg is.

Inderdaad!
    En ik haal eigenlijk nooit mijn info van die twitter;o meestal via tumblr en alles

What's so bad about being different?

iPeeta schreef:
    ze geven zaterdag in hilversum bandjes weg, waarmee je sowieso binnen komt in de Q&A, maar als je er geen hebt kan je ook nog binnen komen, maar heb je kan dat het vol is. hihi.

If you spread your wings, you can fly away with me.

Oké ik snap het nu! Hopelijk krijgen we allemaal zo'n bandje!

Snickers schreef:
    Ik was even hw aan het doen en tekening van Liam afgemaakt :3
    Nu ga ik even Grieks leren en dan ben ik er weer ;D

tekenening zien (:

It's like I'm finally awake - One Direction.

Ik haal 't van hier. ;D

NIAM schreef:
    (...)ze geven zaterdag in hilversum bandjes weg, waarmee je sowieso binnen komt in de Q&A, maar als je er geen hebt kan je ook nog binnen komen, maar heb je kan dat het vol is. hihi.

Wat is Q&A? *voelt zich nu dom xd*

haai schatjes, ik heb een soort van probleem want mijn computer is kapot ):, ik ben nu bij mijn oma, maar die computer is echt mega sloom! Heb ik trouwens nog iets gemist?

Flashing lights in my mind, going back to the time.

xJoellaMalik schreef:
    (...)
    Nou, ik denk dat ze gewoon achteraan moeten sluiten dan hoor.
    anders is het echt genaaid.

ja inderdaad, maar dat komt omdat ze ook van die hyves zijn, en daarom weten ze alles vaak als eerste enzo, maar omdat hun misschien dan komen denken andere dat da tmisschien ook vroeg genoeg is, dus dan zijn wij wel mooi op tijd (:

It's like I'm finally awake - One Direction.