• the 5th of October.
    One direction comes to Holland.
    5 boys who changed our lives.
    5 dreams.
    1 band.
    One direction.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 12:05 ]


    Some things are changing too much.

    NIAM schreef:
    (...)hmmm, kleine broertjes vind ik vaak irritant. door ervaringen met neefjes. als het nou een oudere broer was, dan zei ik ja :9~

    Maar hij wordt 14.
    dus hij valt nog mee xd


    Some things are changing too much.

    Bentley schreef:
    IK HAAAAAAAAAAAAAAAAT MIJN BUURMAN (cat)
    WAT HEEFT IE GEDAAN


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    en stel je hebt opeens polsbandjes teveel om dat er iemand niet meer mag ofzo, ik weet zeker dat je in Amsterdam er echt mensen heeeel blij mee kan maken (:


    die kans bestaat, als joëlla haar zusje meekijgt, en als roselie met mij meegaat. En anders vragen we Nikita ofzo?


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    robiinnx schreef:
    (...)

    die kans bestaat, als joëlla haar zusje meekijgt, en als roselie met mij meegaat. En anders vragen we Nikita ofzo?

    haha (A)


    Some things are changing too much.

    xJoellaMalik schreef:
    (...)
    Maar hij wordt 14.
    dus hij valt nog mee xd
    hmm ja dat valt wel mee, maar dan gaat ie puberen en dat is irritant (cat)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Snickers schreef:
    Ik ga never met jullie broertjes en/of zusjes ruilen (cat)
    Mijn broertje blijft hier, want hij is lief :3

    Hahah ik ook niet hoor, mijn broer is al uit huis en dat blijft mooi zo :Y) Lekker rustig.

    Owja en lianne kon misschien nog een vriendin regelen die in Hilversum woont toch ? ;3


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    robiinnx schreef:
    (...)

    die kans bestaat, als joëlla haar zusje meekijgt, en als roselie met mij meegaat. En anders vragen we Nikita ofzo?
    haha ik vind het allemaal best, als ik maar een bandje krijg :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    robiinnx schreef:
    Owja en lianne kon misschien nog een vriendin regelen die in Hilversum woont toch ? ;3
    JAAA.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    volgens mij is mn zus nu wel wakker, even kijken.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)WAT HEEFT IE GEDAAN
    Hij komt om 3 uur 's nachts aan de deur, om te vragen of de muziek zachter mag van mijn broer
    Ik en mijn moeder moeten om tien uur 's nachts onze hakken uitdoen, omdat hij anders onze hakken hoort tikken ... (cat)
    Hij heeft de politie gebeld omdat de trampoline bij de vijver weg moet, omdat hij denkt dat het een hangplek voor jongeren wordt .. --'


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    grapje.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Bentley schreef:
    (...)Hij komt om 3 uur 's nachts aan de deur, om te vragen of de muziek zachter mag van mijn broer
    Ik en mijn moeder moeten om tien uur 's nachts onze hakken uitdoen, omdat hij anders onze hakken hoort tikken ... (cat)
    Hij heeft de politie gebeld omdat de trampoline bij de vijver weg moet, omdat hij denkt dat het een hangplek voor jongeren wordt .. --'



    omg -.- wat een lul


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Bentley schreef:
    (...)Hij komt om 3 uur 's nachts aan de deur, om te vragen of de muziek zachter mag van mijn broer
    Ik en mijn moeder moeten om tien uur 's nachts onze hakken uitdoen, omdat hij anders onze hakken hoort tikken ... (cat)
    Hij heeft de politie gebeld omdat de trampoline bij de vijver weg moet, omdat hij denkt dat het een hangplek voor jongeren wordt .. --'

    Wtf? :s

    Echt hoor, die man spoort niet -.-'


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John