• Weet je... Ik vroeg me net af hoe het komt dat onze Kaulitz twinz al zo rap een piercing hadden en dat Bill zijn haar al kleurde.

    Mag dat dan al in duitsland ofzo xD

    En hoelang hebben onze Boys dat eigenlijk al?

    Xx

    EDIT: Voor velen dus niet zo raar :O
    Moest je waar ik woon je haar kleuren en een piercing hebben op je 13 word je raar aangezien, dan ben je een achterlijk kind o.O


    Let the Night embrace you

    ma da mag allemaal zolang je toestemming hebt van je ouders! en je haar kleuren?wel da mag je gwn denk ik

    whahah bij ons op school loopt er 1 die ouder is en die heeft echt zot haar en omdat ze het zoveel kleurt zie je zelfs een beetj hoofdhuid maar het is wel altijd FELSHY ROOS!het trekt op ni veel !en ik en men vriendinne noemen haar roze gothic(lol)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ghaha. ik mag miss over een tijdje een navelpiercing maar dan benk 13 ofzoo. of miss nog 12.

    Mag dat niet pas van je 16?

    Je haar kleuren, dat hebben sommigen van mijn klas al gedaan, maar een piercing onder de 16 heb ik nog bij niemand gezien xD


    Let the Night embrace you

    Ik hb nu al 2 navel piercings. En me haar is zwart geverfd.
    Ik moest alleen maar toestemming hebben van me ouders xD
    en ik bn pas 14.

    Hun ook denk ik :)

    ja werkt ongeveer overal zo ^^ ik ken een meisje, had een piercing toen ze 3 was O.O dat is op zich wel vet, maar ook echt gestoord!


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    nou meestal geven moeten ouders mee om toestemming te geven enz.

    maar je hebt soms ook soms die het gewoon zonder een id of paspoort doen
    bij mij was het zo dat mijn moeder mee moest en van haar kleuren dat is me in de mond gegoten want ik ben hier thuis proefkonijn xD mijn mama is kapster

    piercing als je minderjarig bnt moe je daar toestemming vn je ouders voor hebben en me haar kleuren deed ik in groep 6 alxD


    Why don't you break my heart

    een meisje bij mij op school had al in groep 4
    vand e basischool een neuspiercing en vanaf groep 6 een navel piercing!!
    ik vind date cht wel veel te jong om dat te doen!!
    ong 15/ 16 jaar is 'normaal'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Kijk, ge moogt vanaf u 16 een piercing/tatoo laten zetten, maar ge hebt een handtekening vn u ouders nodig..
    En als ge jonger zijt moeten ze gwn mee denk ik
    Xx


    everybody needs a song.

    ja, alles mag zolang je maar toestemming heb
    nou ja niet alles mag.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik ben ook 13 en ik mag ook m'n haar verven hoor :S [nietdatikhetdoemaaroke]
    en pearcing... NO FUCKIN' IDEA XD

    Als jij op je 10e je haar wilt verfen koopt een van je ouders gewoon haarverf schijt welke kleur, als jij maar gelukkig bent, en je verft het.. x_x
    Makkelijker kan niet.. Of het is Duitsland mag? Ja hoezo? Ze gaan heus niet rond vragen aan kleine kinderen van 10 of 11 :"hoe oud ben jij?, heb jij je haar geverft? .. ja? Is verboden hé?" Alochol is verboden onder de 16, nja niet iedereen luistert ernaar, maar haren verfen is gewoon heel iets anders, dat kan je ook doen als je 5 bent.
    Piercings? Zolang je ouders lief genoeg zijn om toestemming te geven dat je overal een piercing laten zetten! Ik mag alleen een neus x_x Tong en Lip mag ik niet . Nja, Lip wel herriner ik me nu ^__^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Bou dat kan wel hoor met toestemming van je ouders. In groep 3 heb ik mijn haar voor het eerst gekleurt. En in groep 6 toen was ik 10 had ik een piercing door mijn oorschelp. Maar die heb ik dicht laten groeien. Ik mag nu op mijn 12e een neuspiercing maar toen ik 11 was moch ik da ookal. En ik heb mijn haar alweer gekleurt nu donkerbruin. Dus ik kan me voorstellen dat ze het mogen.. :)


    I do not hook up.

    SORRYSORRYSORRYSORRY

    ik klikt per ongelukm op verwijderen bij dit bericht :S:S:S:S
    DAT WAS HELEMAAL NIET DE BEDOELING :(:(:(:(:(:$:$:$:$:$:$

    Biancaa93 zei op 12 mei 2008 - 0:02:
    helemaal officieel mag het pas op je 18e, daarvoor moet je toestemming van je ouders hebben om een piercing/tattoo te laten zetten..

    Heeft mn oom me vandaag verteld, hij is politie agent en heeft allemaal van dat soort regeltjes moeten leren.. ^^

    maar.. zolang je dus toestemming hebt van een van je ouders mag het. Ben toch benieuwd hoe Bill dan stiekum het logo in zijn nek heeft weten te zetten... misschien is het allemaal wel wat milder in duitsland.

    Haha nou ja ik kleur mijn haar al jaren. Ik denk toen ik in groep 7 zat heb ik het voor het eerst gekleurd en heb volgens mij echt elke kleur al wel gehad..:P

    En ik heb nou net een paar maanden een neuspiercing, Naja en ik ben 15 moet toch kunnen!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.