• Weet je... Ik vroeg me net af hoe het komt dat onze Kaulitz twinz al zo rap een piercing hadden en dat Bill zijn haar al kleurde.

    Mag dat dan al in duitsland ofzo xD

    En hoelang hebben onze Boys dat eigenlijk al?

    Xx

    EDIT: Voor velen dus niet zo raar :O
    Moest je waar ik woon je haar kleuren en een piercing hebben op je 13 word je raar aangezien, dan ben je een achterlijk kind o.O


    Let the Night embrace you

    jha dat mag in duitsland ik heb op mn 12 een pierc laten zetten in duitsland het mag hier in nederland en belgie ook hoor alleen je moet toestemming hebben van je ouders in duitsland net hetzelfde

    bill heefd zn wenkbrouw op 12 en tong op 13 haar kleur weet ik nie waneer en tom heeft zn pierc op zn 13 de laten zetten

    Ik heb nu een navelpiercing en me haar is zwart geverft,, & ik ben 13 dus dat van Tom en Bill is niet zo vroeg hoor :O


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    hahaha ik mag me haar wel kleuren en daarom ga ik denk roze met zwart kleuren maar ik mag ook wel peircings behalve in me navel tong en lip en ik wil m in me tong!!!


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Me haar verven mag ik wel hoor.
    En ik mag een piercing als ik 14 ben xD
    Maar mijn vriendin is ook 12 en die heeft al navelpiercing dus.

    pff een piercing mag ik ni
    ben nog te jong volgens mijn ouders
    14 jaar bijna 15
    moe tog kunn ni ??

    gwn toestemming van ouders hé! enne voor je haar kleuren... dat mag toch op elke leeftijd wel?


    I am an idiot, I move.

    met ene handtekeningetje van je ouders gaan er heel wat deuren open xD haren verven puh keb voor het eerst men haar geverft toen ik 6 was xD duz dat mag altyd xD en binnen een weekje krijg ik snakebites omdat ik een handftekeningetje heb van men ooh zo lieve mama xD duzz jha wrm ni...


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    een vriendin van mij die is 12
    ze heeft een neuspiercing && sinds vrijdag een navel.;)


    It's not the same without you.

    Omg, de meesten van jullie hebben hier echt al op jonge leeftijd een piercing, moest ik er nu 1 dragen ofzo zou iedereen mij echt raar aankijken xD
    (Ik ben 13)


    Let the Night embrace you

    ja kvond da ook raar mr wel cool :P

    ik kleurde ook vroeg me haar al ^^
    ik wil wel een piercing maar ik durf niet.. xD
    als ik me prik al pijn vind doen.. wat is dat dan wel niet haha xD

    wil een piercing mr mag nie van mn ouders

    Met schriftelijke toestemming van je ouders, mag je alles plaatsen. In Freunde bleiben zingt Bill ook zo'n zinnetje: Nietenketten und tattoo-
    Mami läßt das alles zu
    Dafür trägst du papis lange Unterhosen
    Dat betekent:
    Spijkerketting en tattoo
    Mama laat dat allemaal toe
    Daarvoor draag jij papa's lange onderbroeken

    hun moeder stond het dus gewoon toe:P


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Als je bij ons op school op je 13de, 14de of 15de een piercing in je gezicht heb, wordt je uitgemaakt als hoertje:O echt zo dom. ik wil dus een snake-bite, maar mag het niet van mijn ouders. moet wachten tot mijn 16de. Dan kúnnen ze het niet verbieden, maar moet ik het waarschijnlijk wel zelf betalen:O


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.