• Weet je... Ik vroeg me net af hoe het komt dat onze Kaulitz twinz al zo rap een piercing hadden en dat Bill zijn haar al kleurde.

    Mag dat dan al in duitsland ofzo xD

    En hoelang hebben onze Boys dat eigenlijk al?

    Xx

    EDIT: Voor velen dus niet zo raar :O
    Moest je waar ik woon je haar kleuren en een piercing hebben op je 13 word je raar aangezien, dan ben je een achterlijk kind o.O


    Let the Night embrace you

    ^^

    Whuahaha ^^

    ik verf mijn haar dus ook al tijden ^^


    en piercing heb ik ook :)

    Ik zou het niet weten. Maar ik denk dat je op 13-jarige leeftijd die beslissing nog niet moet maken. Je moet dingen niet te overhaasten. Ikzelf wou ook een piercing toen ik 13 was - eentje in m'n oor. Maar nu weet ik dat piercings sowieso me helemaal niet staan en waag ik me er ook niet aan.


    No growth of the heart is ever a waste

    met devilish hd bill zijn haar ook gekleurd en daarvoor hattie ook beetje rood agtig fzo, en hij was best jong, dus. en die piercing mag wel! want met handtekenng van ouders ofdat ze erbij zijn enzo, maghet wel,

    Ik kleur mijn haar al vanaf mijn 11e.
    Is dat heel raar? x')

    k had me haar paars toen k in groep zeven zat ;p

    toen was k 11 denk


    Vampire Heart.

    Ik kleur mijn haar al vanaf mijn 11e.
    Is dat heel raar? x')


    nee

    dee ik ook ;p


    Vampire Heart.

    Uhm .. een vrindin vn een vrindin mocht haar haren al kleuren in het 5e leerjaar (10 jaar)
    enne .. ze kleurt het echt iedere week :8


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik mag me haar ook al kleuren en ben 11 n_n
    en ik mag 10 oorbellen in 1 oor.. 0_0

    mij valt het niet egt op..
    like, ik had me haar begin 1ste klas [vorig jaar] ook 2 keer gekleurt. [paars&rood!] en ik zou ook wel een piercing mogen. maar nie in me gezicht maar alleen in me navel >,<


    when words fail, music speaks.

    Ik had op me 8e een neuspiercing en op me 12e moch k een navel piercing..,

    :O

    Je moet er 12 voor zijn bij ons, Dan willen ze pas een navel piercing doen met toestemming en idee of paspoort! als je 11 bent heb je pech.
    naja je hebt ook pircing/tatoo winkels die nergens op letten leeftijd niet niks.. is best wel slecht maar mogen ze ook niet vaak zijn die winkels ook niet zo goed!

    Ik heb mijn piercing op me 15e gekregen was bijna 16 paardagen voor verjaadag!

    nu is kijken wat ik nog meer wil ;)
    haha, nee denk geen piercing meer hooguit een tatoo kleintje, maar dan pas als ik 18 of 20 ben
    ongeveer nog 2 of 3 jaar dus ;)

    liefs Xx Flowers

    Wel, I don't really care to be honest want ik ga geen piercings en tatoeages etc laten zetten en mijn haar kleuren. Ik hou het liever naturel.


    History is not hatred.

    ik mag geen piercing van me oduers (huil)
    en ik ben 14 (huil)
    en me haar veren ook niet ze cinden het zonder (huil)


    My Foughts You Can't Decode

    Het is zelf als je onder de 16 of 18 (weet ik niet meer zeker) dat je ouders wettelijk mee moeten als je hem laat zetten


    You can never wear to much black