• Weet je... Ik vroeg me net af hoe het komt dat onze Kaulitz twinz al zo rap een piercing hadden en dat Bill zijn haar al kleurde.

    Mag dat dan al in duitsland ofzo xD

    En hoelang hebben onze Boys dat eigenlijk al?

    Xx

    EDIT: Voor velen dus niet zo raar :O
    Moest je waar ik woon je haar kleuren en een piercing hebben op je 13 word je raar aangezien, dan ben je een achterlijk kind o.O


    Let the Night embrace you

    Ik mag over een paar weken een neuspiercing en misschien navelpiercing en ben 12,van me pa mag het NIET maar me ma haalt hem wel over want me ma vind het juist wel leuk dat ik dat doen,en myn ma laat een tattoo zetten maar ik laat op me 16 ofzo een tattoo zetten of 18 weet ik veel

    njaa ik heb me haar op me 12e geverft een paar weken terug dus.. en op me 10 een piercing laten zetten.. dussjhaa


    Forbidden to Remember, Terrified to Forget

    waarom zouw da alleen in duitsland moge ? Oo
    daar is toch niks mis mee ..

    SORRYSORRYSORRYSORRY

    ik klikt per ongelukm op verwijderen bij dit bericht :S:S:S:S
    DAT WAS HELEMAAL NIET DE BEDOELING :(:(:(:(:(:$:$:$:$:$:$

    Biancaa93 zei op 12 mei 2008 - 0:02:
    helemaal officieel mag het pas op je 18e, daarvoor moet je toestemming van je ouders hebben om een piercing/tattoo te laten zetten..

    Heeft mn oom me vandaag verteld, hij is politie agent en heeft allemaal van dat soort regeltjes moeten leren.. ^^

    maar.. zolang je dus toestemming hebt van een van je ouders mag het. Ben toch benieuwd hoe Bill dan stiekum het logo in zijn nek heeft weten te zetten... misschien is het allemaal wel wat milder in duitsland.



    Wahhaaaaa.
    Nouja,
    nu staat ie erlekker 2x

    Biancaa93 zei op 12 mei 2008 - 0:02:

    helemaal officieel mag het pas op je 18e, daarvoor moet je toestemming van je ouders hebben om een piercing/tattoo te laten zetten..



    Heeft mn oom me vandaag verteld, hij is politie agent en heeft allemaal van dat soort regeltjes moeten leren.. ^^



    maar.. zolang je dus toestemming hebt van een van je ouders mag het. Ben toch benieuwd hoe Bill dan stiekum het logo in zijn nek heeft weten te zetten... misschien is het allemaal wel wat milder in duitsland.


    Zijn tongpiercing heeft ie ook laten zetten op kamp (Stiekem)


    Let the Night embrace you

    Ik vin het fucking oneerlijk,, mijn vriendin Myxx die hier ook een reactie gedropt heeft,, mag haar haar kleuren een piercing,, mijn andere vriendinnen mogen dat allemaal ook,, ik mag het dus niet,, als ik over een piercing begin zegt men ma dat ik het huis niet meer in mag en als ik over mijn haar kleren begint dan zegt ze dat ik mijn eigen haarkleur moet houden omdat het zogezegt zooo mooi is,, ik heb donkerblond met bruine en blond mesjes in,, mijnn- natuurlijke haarkleur zeg me nauw eens wat daar zo specaail aan is,, ik word zowat zot van mijn ma!!!


    *He's the one.

    Daar is toch geen bepaalde leeftijd voor? Als je maar toestemming hebt van je ouders.
    Maar zelf vind ik dat ze het wel moeten verbieden om oorbellen bij pas geboren kindjes te zetten! Vind ik echt vet zielig =]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ik ben 14 en heb een piercing zoals Tom van TH !!!
    ik heb ze al van 27juli2007...mijn 14de verjaardeg... en dit jaar krijg ik voor mijn verjaardag ook een tongpiercing...

    en mijn haar heb ik zwart laten kleuren toen ik in het 6de leerjaar zat (al 4jaar dus...

    XD CUsoon

    Lol,

    Ik heb op m'n 11e een piercing laten zetten en was vanaf m'n 8e al bezig met haren verfen ;)


    Geef mij maar een piercing x). Helaas zijn mijn ouders zo streng o_O.


    I recycle my thoughts.

    Ik heb ook gewn mn haar gekleurd hoarr =o
    en ik heb een tattoo =o
    maar die heb ik zelf gezet =o
    lekker belangrijk =o


    all I want for christmas is a girlfriend

    Piercing zetten en haarverfen mag allebei niet, bij mij.
    Maar al zou ik m`n piercing al geschoten hebben, doet me ma er niet moeilijk over :) Me pa weet ik neit eens... xD Boeie^^


    Sweet dreams will come true.

    Ik kleur al vanaf groep 7 ongeveer m'n haar, niet altijd bijhouden maar soms weer eens wat er in. Piercings mogen m'n zus en ik als we 16 zijn en dan mogen we ook nog eens 8 weken niet paardrijden enzo, weet je wel. Ik heb het nu paars geverfd, een paar plukken en heb heb veeeel vaker rood gehad. M'n zus heeft ook als eens rood gehad, en paars en nu heeft ze groen. Maar omdat ze blond(met groen :P) haar heeft werd het oranje en roze :)

    Mag dat niet pas van je 16?

    Je haar kleuren, dat hebben sommigen van mijn klas al gedaan, maar een piercing onder de 16 heb ik nog bij niemand gezien xD
    komaan jong bij ons hebben dat er soms al op hun 13! ma je mag maar vanaf ongeveer je 16/18 een piercing zetten zonder je ouders moeten teostemmen


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    da mag ook in NL als je toestemming hebt van je ouders voor en piercing, volgens mij maakt haarkleuren niet veel uit :P


    My fairytail stinks, does yours?