• Donnie darko fans, verzamel U!

    inhoud van de film

    De film is tevens de doorbraak voor acteur Jake Gyllenhaal. Gyllenhaal acteerde in deze film met zijn zus Maggie Gyllenhaal, die in Donnie Darko ook zijn zus speelt. Gyllenhaal speelt de titelrol, een jongen die geplaagd wordt door hallucinaties en door zowel zijn familie als klasgenoten niet begrepen wordt. Donnie ontvangt opdrachten van een man in een konijnenpak, Frank. Hij moet voor Frank allerlei misdaden plegen. Zo steekt hij een huis in brand en laat hij de school onderlopen.

    Waar kan ik de film bekijken?

    hier kan je de film bekijken met nederlandse ondertiteling.

    De lieve fans onder ons

    Sanjit aka ellen.
    Colibre aka Colibre.
    Fog aka Cici.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 20:05 ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Colibre aka Colibre! Frank is zo geweldig, en Donnie die gaat fappen bij de psycholoog! Ultieme Cultfilm! *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik denk bij die naam altijd aan een hele dikke neger met zumbalippen :'D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Euy, waarom sta ik er nog niet bij?:9~

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 20:06 ]


    All I have in life, is my imagniation.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Basecca schreef:
    Ik denk bij die naam altijd aan een hele dikke neger met zumbalippen :'D


    Shame on you.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 20:04 ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.


    All I have in life, is my imagniation.

    Die film is zo goed.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    OMG NU GA IK ZITTEN HYPEREN. Eindelijk medematties gevonden! Die film was zo ontzettend geniaal, ik praat er té vaak over, m'n vriendin raakt er gestoord van. O god, 'every living creature on Earth dies alone' amen. _O_

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 20:09 ]


    wth.

    Mayfly schreef:
    OMG NU GA IK ZITTEN HYPEREN. Eindelijk medematties gevonden! Die film was zo ontzettend geniaal, ik praat er té vaak over, m'n vriendin raakt er gestoord van. O god, 'every living creature on Earth dies alone' amen. _O_

    Klopt. Maar ik snap het einde niet, ookal heb ik hem echt zo'n 20 keer gezien.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)


    All I have in life, is my imagniation.

    Colibre schreef:
    (...)
    Klopt. Maar ik snap het einde niet, ookal heb ik hem echt zo'n 20 keer gezien.


    Hij offert zichzelf op zodat iedereen blijft leven, omdat hij de toekomst heeft gezien door te tijdreizen.


    All I have in life, is my imagniation.

    Fog schreef:
    (...)

    Hij offert zichzelf op zodat iedereen blijft leven, omdat hij de toekomst heeft gezien door te tijdreizen.

    Ah. Ik ga hem nu dan een keer kijken als ik nuchter ben, of op een normaal tijdstip. Zoals nu.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Fog schreef:
    (...)

    Hij offert zichzelf op zodat iedereen blijft leven, omdat hij de toekomst heeft gezien door te tijdreizen.


    Ja, dat dus. Hij is gewoon een held in mijn ogen.


    wth.

    Colibre schreef:
    (...)
    Ah. Ik ga hem nu dan een keer kijken als ik nuchter ben, of op een normaal tijdstip. Zoals nu.


    Haha you do that, ik heb hem net uit ;D


    All I have in life, is my imagniation.

    Dumbledore schreef:
    Die film is zo goed.


    dat is hij zeker! :'D

    er staan vele uitleg op google. Het is een speciale film, die je aan het denken zet. (:


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.