• Haha

    Dus;; Wat vinden jullie van Barbie? Maar écht die Barbie waar je mee kunt spelen enzoow xD

    Ik speelde er vroeger véél mee
    en ik vond dat supertof
    eig speelde ik er nog mee tot in het tweede middelbaar :$
    maar toen ontdekte ik dat ik het gwn leuk vond om die kleren te geven enzow, dus teon gaf ik ze alleen nog maar kleren, en nu speel ik er wel ni meer mee enzoow maja

    Dus..

    Damn, m'n titel lukt ni xD

    OMG ik was eerder verslaaf aan Barbies x] ik knipte altyd de haren eraf enzoo x]

    OMG ik was eerder verslaaf aan Barbies x] ik knipte altyd de haren eraf enzoo x]


    Haha, ik ook, en dan was die hun haar ineens té kort, xD

    like, ik hield daarvan

    Haha, maar die barbie dat Britney Spears moet voorstellen is wel érg mislukt hoor of die Steffie ofzoiets, zohard geript xD

    OEH ik hield ook van barbies :'D
    &toen hadden we nog eens een keer van zo'n barbie al het haar afgeknipt omdat we geen jongen hadden, en toen hadden we die barbie maar als jongen gemaakt :'D

    OEH ik hield ook van barbies :'D
    &toen hadden we nog eens een keer van zo'n barbie al het haar afgeknipt omdat we geen jongen hadden, en toen hadden we die barbie maar als jongen gemaakt :'D


    Haha, ik ook, allé, ik had wel twee kennen, maar m'n andere zus (kheb er twéé) wou ook een ken, en da was altijd ruzie, dus hebben we er ook een vn Barbie gemaakt
    en Sinterklaas en zwarte piet ook xD
    HAHAHA xD

    Ik heb ook best wel lang met barbies gespeeld. Maar ben gestopt toen ik naar de middelbare ging.

    eerst ging ik hun haren knippen en toen ging ik hun koppen dr afroppe XD XD


    I solemny swear i am up to no good

    eerst ging ik hun haren knippen en toen ging ik hun koppen dr afroppe XD XD


    Haha, ik werd égt hysterisch als die hun kop eraf viel ofso, dan plakte ik dat vast met tape kxD

    Ik heb dr nooit mee gespeeld! ><
    Maar altijd als ik bij mn nichtje thuiskwam ging ik haar barbie's vermoorden omdat ik ze niet mocht! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Vond het niet zo geweldig xD
    Ik speelde liever met playmobil en lego enzo xD
    Nja we hadden 1 soort van heel oude Ken, en dan nog zon 3 actionmans, dus moesten onze -ik speelde altijd samen met mn tweelingzus^^ die dat btw wel leuk vond xD- trouwens met een ninja ofzo xD En dan vlogen die rond in een leger helikopter :'DD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    WHOOO ik Speelde vroeger ALTIJD met barbies :'DD
    ik vond ze helemaal geweldin toen :')
    maar ik had het nooit zo met die Shelly ,dat kliene Barbie geval,en toen heb ik haar kaal geknipt :'DD


    don't Worry...Be gay.

    Ik hield van Barbie. Totdat ik de enigste was van de klas die er nog mee speelde. Nu liggen ze veilig in een doos voor mijn kindjes later^^


    Music is the new sex

    ik vond ze wel leuk; maar ik speelde liever met lego (nog steeds wel:X)... maar dat aankleden was altijd wel grappig^^ egt de meest idiote dingen die poppen aandoen(A)


    I am an idiot, I move.