• Drie kwartier geleden heb ik Nikki op de trein naar huis gezet. De deuren van de trein gingen dicht een laatste keer Ik hou van je zeggen en toen reed de trein weg. En ja hoor, daar kwam het gevoel weer. Dat gevoel dat elke vezel in je lichaam schreeuwt dat ze niet mag gaan. Dat je hart, je hoofd, je ziel, alles schreeut dat ze moet blijven. Maar dat je haar moet laten gaan, omdat het echt niet anders kan. Zo'n vreselijk gevoel, ik kan er gewoon niet tegen. Ik word chagerijnig, down en aggresief van, omdat ik er gewoon niet mee om kan gaan. Ik weet het uiteindelijk wen je eraa, maar ik ben er niet aangewent. De stilte die nu op mijn kamer heerst is oorverdovend en ik heb het koud. Echt vreselijk koud en niet eens omdat het koud is op mijn kamer (23 graden). Maar ik mis gewoon die heerlijke lichaamswarmte -zucht- Dat is echt het enige, zware nadeel van lange afstandrelaties. Het laten gaan van elkaar. Dat is gewoon vreselijk.

    Wie kent het gevoel of heeft het al eens een keer in die trend meegemaakt?


    P.s. Als je vind dat ik zeur, maak het dan zelf maar een keer mee en lees dan het topic nog een keer. (bloos)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 21:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ah, dat is zo lief. :3 Maar nee, ik ken dat gevoel nog niet, haha. Maar sterkte. (:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik kan er echt totaal niet over meepraten , maar het lijkt me echt klote.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ja, heel erg. En mijn vriend woont zelfs niet zo heel ver, ik zie hem gewoon maar 1x per week. Ik zit in Gent en hij nog gewoon in de gemeente waar ik woon, daarom kan ik hem alleen maar zien in het weekend. En steeds als ik afscheid moet nemen wordt ik al down en krijg ik een slecht gevoel in mijn maag. Dan wil ik gewoon op zijn brom springen en meegaan of hem terug naar binnen sleuren. Maar dat gaat gewoon niet. Het moment dat ik afscheid neem heb ik ook echt al zin om te beginnen huilen, haha. Klinkt waarschijnlijk dom. Dan kijk ik ook al sip en dat is ook niet echt leuk voor hem. Ik zie daar ook echt van af, maar wat moet, moet. Je kan er niets aan veranderen.
    Ja, ik snap wat je bedoelt.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ach, je kan haar altijd nog op msn spreken of bellen ofzo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mod-mededeling: aangepast wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2019 - 19:21 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Blueprint schreef:
    Ah, dat is zo lief. :3 Maar nee, ik ken dat gevoel nog niet, haha. Maar sterkte. (:

    Dankjewel =3

    Braeburn schreef:
    Ik kan er echt totaal niet over meepraten , maar het lijkt me echt klote.

    Achja, het is het wel waard. Dat scheelt

    Negligible schreef:
    Ja, heel erg. En mijn vriend woont zelfs niet zo heel ver, ik zie hem gewoon maar 1x per week. Ik zit in Gent en hij nog gewoon in de gemeente waar ik woon, daarom kan ik hem alleen maar zien in het weekend. En steeds als ik afscheid moet nemen wordt ik al down en krijg ik een slecht gevoel in mijn maag. Dan wil ik gewoon op zijn brom springen en meegaan of hem terug naar binnen sleuren. Maar dat gaat gewoon niet. Het moment dat ik afscheid neem heb ik ook echt al zin om te beginnen huilen, haha. Klinkt waarschijnlijk dom. Dan kijk ik ook al sip en dat is ook niet echt leuk voor hem. Ik zie daar ook echt van af, maar wat moet, moet. Je kan er niets aan veranderen.
    Ja, ik snap wat je bedoelt.

    Het is niet dom, ik snap helemaal wat je bedoeld. En inderdaad je kunt er niks aandoen. Behalve dan geduldig wachten tot het volgende weekend

    Storytime schreef:
    Ach, je kan haar altijd nog op msn spreken of bellen ofzo.

    Gelukkig wel ja. Anders ga ik echt dood!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sneasel schreef:
    Oh, nu heb ik zo'n medelijden. ;o
    En nu hoop ik dat Nikki dit leest en jou komt troosten haha. :Y)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Life sucks and then you die.
    Stel nou dat je in Friesland woonde en je iets had met iemand in België. Ja, just be happy dat je haar nog zo vaak kunt zien.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ahw arme jij ):
    Maar, je krijgt er wel iets voor terug, je hebt een lieve/leuke vriendin. Maar ja, het blijft kut.

    Zien jullie elkaar vaak, of dat niet? (ik weet niet hoe groot de afstand is tussen jullie.)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Maar aan de andere kant maakt dat de momenten waarop je mekaar ziet weer waardevoller :] Je geniet er met volle teugen van omdat je weet dat het afscheid er weer aan zit te komen en je mekaar voor een tijdje niet ziet. Natuurlijk is het klote, maar zorg er dan voor dat de leuke herinneringen in je hoofd blijven zitten en zo kun je weer een tijdje vooruit naar de volgende keer dat je mekaar ontmoet :]

    & Nee, op het gebied van lange afstandsrelaties heb ik er geen ervaring mee. Maar ik weet wel hoe het is om te verlangen naar iemand die om je geeft, een speciaal iemand die de armen om je heen slaat en zegt dat alles goed komt als je je klote voelt. Oh yes, I sure know as hell what that feels like.


    No growth of the heart is ever a waste

    alles went, heeft iemand een keer tegen me gezegd.
    Maar natuurlijk snap ik dat dit moeilijk te wennen valt.
    Bel haar! Dan kan je haar stem horen.
    Skypen! Of gewoon cammen op msn! Kan je elkaar zien, spreken en horen! :)

    Zelf ken ik het gevoel een beetje, maar ik laat me gauw weer aan iets anders afleiden, zodat ik wat te doen heb. En neit alsmaar verdrietig ben. Want ik hou ervan om vrolijk te zijn! (A)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 21:37 ]

    ongeveer wel, maar dan met vakantie vrienden. ik had een meisje hier op Q ontmoet, die heeeeel toevallig 1 dag voor dat ik ging naar hetzelfde hotel in Turkije ging. ik heb de beste vakantie van mijn leven gehad in turkije met een super leuke groep. en dan komt de dag dat je afscheid moet nemen. ik mis ze echt heel erg, maar ik ga waarschijnlijk in de herfstvakantie naar het meisje dat ik hier op Q heb ontmoet toe (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik ken het. D:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    AppleFritter schreef:
    Life sucks and then you die.
    Stel nou dat je in Friesland woonde en je iets had met iemand in België. Ja, just be happy dat je haar nog zo vaak kunt zien.

    Hmhm -knuffelt je-. Ja dat is nog erger.

    C18 schreef:
    Maar aan de andere kant maakt dat de momenten waarop je mekaar ziet weer waardevoller :] Je geniet er met volle teugen van omdat je weet dat het afscheid er weer aan zit te komen en je mekaar voor een tijdje niet ziet. Natuurlijk is het klote, maar zorg er dan voor dat de leuke herinneringen in je hoofd blijven zitten en zo kun je weer een tijdje vooruit naar de volgende keer dat je mekaar ontmoet :]

    & Nee, op het gebied van lange afstandsrelaties heb ik er geen ervaring mee. Maar ik weet wel hoe het is om te verlangen naar iemand die om je geeft, een speciaal iemand die de armen om je heen slaat en zegt dat alles goed komt als je je klote voelt. Oh yes, I sure know as hell what that feels like.

    Damt, Sam. Door jou moet ik toch altijd lachen en nu heb ik tranen in mijn ogen ^^' Terug denken aan leuke dingen vult mijn ogen met tranen, omdat ze gewoon zo fantastisch zijn.
    En sam, je bent een leuke meid. Misschien zijn je idealen iets te hoog, maar je zult echt wel iemand vinden die bij je past!

    astridc schreef:
    alles went, heeft iemand een keer tegen me gezegd.
    Maar natuurlijk snap ik dat dit moeilijk te wennen valt.
    Bel haar! Dan kan je haar stem horen.
    Skypen! Of gewoon cammen op msn! Kan je elkaar zien, spreken en horen! :)
    Zelf ken ik het gevoel een beetje, maar ik laat me gauw weer aan iets anders afleiden, zodat ik wat te doen heb. En neit alsmaar verdrietig ben. Want ik hou ervan om vrolijk te zijn!

    Hmhm, doe ik ook wel. Anders word ik echt gek.
    En dat is een hele goede instelling van je!

    Rapturous schreef:
    Ahw arme jij ):
    Maar, je krijgt er wel iets voor terug, je hebt een lieve/leuke vriendin. Maar ja, het blijft kut.

    Zien jullie elkaar vaak, of dat niet? (ik weet niet hoe groot de afstand is tussen jullie.)

    Ja daar geef ik je helemaal gelijk. Ik heb een fantastische lieve en leuke vriendin waar niets aan kan toppen.
    We zien elkaar om het weekend (Enschede-Purmerend)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 21:40 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ah, poor you =(


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]