• Drie kwartier geleden heb ik Nikki op de trein naar huis gezet. De deuren van de trein gingen dicht een laatste keer Ik hou van je zeggen en toen reed de trein weg. En ja hoor, daar kwam het gevoel weer. Dat gevoel dat elke vezel in je lichaam schreeuwt dat ze niet mag gaan. Dat je hart, je hoofd, je ziel, alles schreeut dat ze moet blijven. Maar dat je haar moet laten gaan, omdat het echt niet anders kan. Zo'n vreselijk gevoel, ik kan er gewoon niet tegen. Ik word chagerijnig, down en aggresief van, omdat ik er gewoon niet mee om kan gaan. Ik weet het uiteindelijk wen je eraa, maar ik ben er niet aangewent. De stilte die nu op mijn kamer heerst is oorverdovend en ik heb het koud. Echt vreselijk koud en niet eens omdat het koud is op mijn kamer (23 graden). Maar ik mis gewoon die heerlijke lichaamswarmte -zucht- Dat is echt het enige, zware nadeel van lange afstandrelaties. Het laten gaan van elkaar. Dat is gewoon vreselijk.

    Wie kent het gevoel of heeft het al eens een keer in die trend meegemaakt?


    P.s. Als je vind dat ik zeur, maak het dan zelf maar een keer mee en lees dan het topic nog een keer. (bloos)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 21:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik ken het gevoel en het is echt klote
    ik had mijn vriend nog nooit buiten zijn werk gezien en toen we afspraken had ik het een uur voor ik alweer naar huis moest echt al moeilijk en hij ook. We hebben gewoon een uur niets gezegd. en een 10 dagen later maakte hij het uit om dat hij me te hard mist
    i hate him but i still love him xs

    En zeg eens zelf, CountMeIn, als jij een vriendje zou hebben zoals Mitchel/Michel/Mitchell/HOEDEFUCKDIEGASTOOKHEET, dan zou jij ook wel heel blij zijn. Niet waar? Als je de subtiele signalen een beetje zou begrijpen, zou je weten dat meneer tot ver over zijn oren verliefd is op haar.






    Edit: STARTREK FOR LIFE!

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 21:06 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ilovezayn schreef:
    (...)

    Nee, ik irriteer me gewoon aan AL haar reacties. Ze kan geen degelijke reacties geven. Die jongen is verliefd en ik vind het geweldig voor hem. Je kunt ook gewoon het topic negeren als ze zich er zo aan ergert.

    Zo kan jij ook gewoon haar reacties negeren, zelfde verhaal.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Penguin schreef:
    (...)
    Zo kan jij ook gewoon haar reacties negeren, zelfde verhaal.


    Nee niet hetzelfde verhaal.


    To infinity and beyond •

    ilovezayn schreef:
    (...)

    Nee niet hetzelfde verhaal.

    Cuz the difference is?
    Zij ergert zich aan Mitchell, fine. Jij ergert je aan haar, fine. Allebei negeren, tadaa geen probleem. Zelfde verhaal.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    En mij boeit het uiteindelijk allemaal geen ruk. Like it or not, you will read it anyway (or not, I don't care) :W

    Ik hou van Nikki en ik uit dat gewoon op een manier die ik fijn vind, vind je dat irritant heb je gewoon pech. Heel bot, I know maar het is niet anders. I will my life no matter what others say :Y)

    ilovezayn schreef:
    Ahw. Ik vind jou zo lief he? Gewoon hoe je die dingen beschrijft. Nog nooit een jongen meegemaakt die dat deed haha.

    Dat is heel lief van je (bloos)

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 21:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    En mij boeit het uiteindelijk allemaal geen ruk. Like it or not, you will read it anyway (or not, I don't care) :W

    Ik hou van Nikki en ik uit dat gewoon op een manier die ik fijn vind, vind je dat irritant heb je gewoon pech. Heel bot, I know maar het is niet anders. I will my life no matter what others say :Y)

    (...)
    Dat is heel lief van je (bloos)


    Mooi gesproken Mitchell. :Y)
    En ik ben heel blij voor jullie. (flower)


    One Who Travels A Higher Path.

    ilovezayn schreef:
    @CountMein

    Je bent echt een fucking bitch. Laat hem gewoon gelukkig zijn. Als je je er zo aan ergert, kijk je er toch niet naar? Maar aan al je reacties te zien ben je fucking chagrijnig want je kan niet een degelijke reactie plaatsen.

    Ik een bitch? Mens je kent mij niet, houdt je bek gewoon!
    Ik kan dit soort reacties van veel mensen hebben, maar níét van jou. Omdat je nooit ook maar enigzins omkijkt naar mij of mijn reacties. Waarom zou ik dit van jou aan moeten nemen? Waarom bemoei jij op opeens over mee?!


    Let it come and let it be

    XDarkWingsX schreef:
    (...)

    Mooi gesproken Mitchell. :Y)
    En ik ben heel blij voor jullie. (flower)

    Dankjewel (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ik een bitch? Mens je kent mij niet, houdt je bek gewoon!
    Ik kan dit soort reacties van veel mensen hebben, maar níét van jou. Omdat je nooit ook maar enigzins omkijkt naar mij of mijn reacties. Waarom zou ik dit van jou aan moeten nemen? Waarom bemoei jij op opeens over mee?!


    CountMeIn en de rest, terug de mand in.

    Ontopic: iedereen heeft gewoon zijn eigen manier van uiten, en zolang beide kanten dat fijn vind, is er geen enkel probleem :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ik een bitch? Mens je kent mij niet, houdt je bek gewoon!
    Ik kan dit soort reacties van veel mensen hebben, maar níét van jou. Omdat je nooit ook maar enigzins omkijkt naar mij of mijn reacties. Waarom zou ik dit van jou aan moeten nemen? Waarom bemoei jij op opeens over mee?!


    Ik hou mijn bek niet, zeker niet voor jou. Waarom zou ik naar je reacties omkijken als je alleen maar negatieve reacties plaatst (: ?


    To infinity and beyond •

    ilovezayn schreef:
    (...)

    Ik hou mijn bek niet, zeker niet voor jou. Waarom zou ik naar je reacties omkijken als je alleen maar negatieve reacties plaatst (: ?


    als je er geen omkijken naar hebt, waarom reageer je dan?

    Maar Michel, je liefdestopic wordt roept veel emoties op hoor ;p


    Ligt and Darkness are both very different..

    Okay, we gaan hier toch niet ruzie maken, hè? :W


    "I shut my eyes in order to see.'

    Caine schreef:
    Half. Ik had dat met de uitwisseling, toen was ik samen met een jongen uit Italië. En toen hij wegging uit Nederland was dat even heel, héél zwaar omdat ik hem dus zag wegrijden en je dus heel goed beseft dat je hem nooit maar dan ook nooit weer zult zien. Damn. Dat was kut.

    ^ Dat.

    Enige verschil is dat mijn vlam uit Slovenië kwam ;P


    ars moriendi

    Kalashnikov schreef:
    Okay, we gaan hier toch niet ruzie maken, hè? :W


    Luister naar Kalashnikov (leuke naam wel), en luister dit liedje:



    Het heeft de toepasselijke naam "are you deaf."


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!