• Maar wel heel mooi. :]
    Een meisje met zo'n donkere huidskleur en dan zulke felle ogen!
    Dat zie je bij mengelingen wel vaker voorkomen als zo, maar dat lijkt zij me dan ook weer niet echt. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind het eng uitzien :x


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zecora schreef:
    Ik vind het eng uitzien :x


    Mwah, ik niet echt. Hoezo dat dan?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Mwah, ik niet echt. Hoezo dat dan?

    Hmm weet niet :p Maar zo'n gevoel :O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat is zo fucking cool. Ik heb op youtube een negerbaby gezien met felblauwe ogen.
    Dit vind ik ook prachtig mooie ogen:


    No growth of the heart is ever a waste

    Het heeft wel wat ja. Ben benieuwt hoe dat gekomen is, zo'n donkere huid en dan zulke felle blauwe ogen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    C18 schreef:
    Dat is zo fucking cool. Ik heb op youtube een negerbaby gezien met felblauwe ogen.
    Dit vind ik ook prachtig mooie ogen:



    De klassieke topper van National Geographic! _O_


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind die van het zwarte meisje er een beetje gefotoshopt uitzien.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Severed schreef:
    (...)

    De klassieke topper van National Geographic! _O_

    Yes! ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    Hoshizora schreef:
    Ik vind die van het zwarte meisje er een beetje gefotoshopt uitzien.


    Omdat het zo onnatuurlijk lijkt. :')
    Maar het is wel echt. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Storytime schreef:
    Het heeft wel wat ja. Ben benieuwt hoe dat gekomen is, zo'n donkere huid en dan zulke felle blauwe ogen.


    Dat hangt af den de dominantie van de genen die de ouders hebben doorgegeven en voor welke kleur dat was.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Severed schreef:
    (...)

    Omdat het zo onnatuurlijk lijkt. :')
    Maar het is wel echt. :]


    Ik denk dat als ze minder fel waren dat ze er dan echter uitzagen.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Hoshizora schreef:
    (...)

    Ik denk dat als ze minder fel waren dat ze er dan echter uitzagen.


    Ze lijken alleen zo ontzettend fel, omdat het zo afsteekt in haar gezicht. Zo ontzettend fel zouden ze niet lijken in bijvoorbeeld mijn gezicht. Mijn ogen zijn ook blauw en hebben bijna dezelfde kleur. :')
    Het kan best, het is geen niet voorkomende kleur blauw. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Bandicoot schreef:
    (...)

    Dat hangt af den de dominantie van de genen die de ouders hebben doorgegeven en voor welke kleur dat was.

    Weet ik maar bruin is dominant over blauw, daarom vind ik het zo vreemd. Ergens moet er iemand met blauwe ogen zijn geweest, die waarschijnlijk blank of lichter getint was. Bij beide. Dat is wel heel toevallig dat de rest dan donker is en dat blauw het zo lang heeft overleefd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hoshizora schreef:
    (...)

    Ik denk dat als ze minder fel waren dat ze er dan echter uitzagen.


    Ik denk dat ze feller lijken dan dat ze zijn omdat ze een donkere huidskleur heeft. Dan springen lichte ogen er extra uit.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Storytime schreef:
    (...)
    Weet ik maar bruin is dominant over blauw, daarom vind ik het zo vreemd. Ergens moet er iemand met blauwe ogen zijn geweest, die waarschijnlijk blank of lichter getint was. Bij beide. Dat is wel heel toevallig dat de rest dan donker is en dat blauw het zo lang heeft overleefd.


    Nou, de natuur maakt soms vreemde sprongen hoor. :]
    Ik ken bijvoorbeeld ook een Marokkaanse jongen, wiens familie dominerend van Marokkaanse afkomst was, en om de zoveel generaties, waaronder hij dus, heeft blauwe ogen en blond haar.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.