• Ik moet een betoog schrijven, maar heb geen flauw idee waarover. Heeft iemand hier misschien een idee?

    Ik ook en ik doe het over het invriezen van eiercellen.


    Your make-up is terrible

    Abortus?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Abortus?


    Mag niet, is te standaard ><'

    Confused schreef:
    (...)

    Mag niet, is te standaard ><'


    Huiswerkvrije school?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik moet voor school een betoog schrijven over een stadspark in het Groene Hart --'


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    De pil; veiligheid of puur geknoei met je natuur? (nerd)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Even denken...de economie?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    over het feit dat mensen vaak bevooroordeeld worden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Assassin schreef:
    Ik ook en ik doe het over het invriezen van eiercellen.

    Dat is een best raar onderwerp :P


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat is een best raar onderwerp :P


    +1

    Eicellen invriezen... interessant. Ik vind het een beetje... apart klinken.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wat is een betoog ook alweer? (bloos)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    BDSM. Da's niet standaard :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Basecca schreef:
    (...)

    +1

    Eicellen invriezen... interessant. Ik vind het een beetje... apart klinken.


    Ik moest iets uit het nieuws halen en dat is tegenwoordig nieuws, na het wijzigen van de wet, vriezen veel meer vrouwen hun eiercellen in. Het is niet apart, het is voor de zekerheid dat je alsnog kinderen kan krijgen, een soort laatste optie.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik moest iets uit het nieuws halen en dat is tegenwoordig nieuws, na het wijzigen van de wet, vriezen veel meer vrouwen hun eiercellen in. Het is niet apart, het is voor de zekerheid dat je alsnog kinderen kan krijgen, een soort laatste optie.


    Oh, op die manier. Ik snap het.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik moest iets uit het nieuws halen en dat is tegenwoordig nieuws, na het wijzigen van de wet, vriezen veel meer vrouwen hun eiercellen in. Het is niet apart, het is voor de zekerheid dat je alsnog kinderen kan krijgen, een soort laatste optie.

    Wat is het voor wetswijziging?


    No growth of the heart is ever a waste