• Een Saudische rechtbank heeft een vrouw veroordeeld tot 10 zweepslagen omdat ze met de auto heeft gereden. In Saudi-Arabië is dat verboden voor vrouwen.

    De vrouw was schuldig bevonden in juli. De belangenorganisatie Women2drive, die ijvert voor het recht voor vrouwen om met de auto te rijden in Saudi-Arabië, zegt dat de veroordeelde vrouw in beroep gaat tegen haar veroordeling.

    Uit protest hadden verschillende vrouwen achter het stuur plaatsgenomen en de filmpjes ervan op YouTube gezet. Nog twee vrouwen zouden voor hun auto-protest terecht moeten staan. De mensenrechtenorganisatie Amnesty International klaagt de straf aan. Zweepslagen zijn volgens Amnesty een mensonterende straf.

    Het nieuws over de straf komt er 2 dagen nadat koning Abdullah had aangekondigd dat vrouwen vanaf 2015 voor het eerst stemrecht krijgen.



    bron: deredactie.be

    Ik snap gewoon niet dat zulke zaken nog bestaan in de 21e eeuw, zo erg is het. Meer woorden heb ik er gewoon niet voor.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Captain schreef:
    Dan mag hij Goebbels zijn.

    Dat zou echt zó awesome zijn. _O_
    Ik denk dat we heel veel vreemde blikken krijgen als we zo over straat gaan. Vooral Stalin en Hitler, haha. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    (...)
    Dat zou echt zó awesome zijn. _O_
    Ik denk dat we heel veel vreemde blikken krijgen als we zo over straat gaan. Vooral Stalin en Hitler, haha. :'D

    Hahaha, ja! :'D
    Mijn geschiedenisleerkracht is volgens mij een nazi. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Hahaha, ja! :'D
    Mijn geschiedenisleerkracht is volgens mij een nazi. :'D

    Onze eerste volger! :''''D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    (...)
    Onze eerste volger! :''''D

    Hahaha! :'D
    Stel u voor: Meneer, wilt u meedoen aan onze herovering van de mannenwereld? U krijgt een t-shirt en een badge!


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Hahaha! :'D
    Stel u voor: Meneer, wilt u meedoen aan onze herovering van de mannenwereld? U krijgt een t-shirt en een badge!

    HAHA, ja!
    Ik weet zeker dat hij ons wil steunen! We maken een twitter fanpage, hyves fanpage, facebook fanpage, op msn een petitie doorsturen...
    Hmm, en daarna moeten we geld bij elkaar sprokkelen om een groot vrouwenleger op te bouwen. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    (...)
    HAHA, ja!
    Ik weet zeker dat hij ons wil steunen! We maken een twitter fanpage, hyves fanpage, facebook fanpage, op msn een petitie doorsturen...
    Hmm, en daarna moeten we geld bij elkaar sprokkelen om een groot vrouwenleger op te bouwen. :Y)

    Ik ga sowieso vroeg of laat in het leger, dus dat is al check! :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    AppleFritter schreef:
    Tha fuq?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Captain schreef:
    (...)
    Ik ga sowieso vroeg of laat in het leger, dus dat is al check! :'D

    Eva Braun als heldhaftige soldaat. _O_
    Adolf Hitler als vrouwenlievende overheerser.
    Josef Stalin als... Josef Stalin. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    (...)
    Eva Braun als heldhaftige soldaat. _O_
    Adolf Hitler als vrouwenlievende overheerser.
    Josef Stalin als... Josef Stalin. :Y)

    Hahaha, als de grote werkgever!


    Where there is a sea there are pirates...

    Ah de Sharia toch.