• Guys, ik heb een uur geleden een mail gestuurd naar een rijschool en heb nu al bericht terug...
    Volgende week dinsdag 4 oktober, op mijn verjaardag, mijn eerste rijles.
    O. My. God.
    Help DDDD:?


    Life is hard and then we die

    RainbowDash schreef:
    geen eenden raken op je allereerste les, dat deed ik en dat vonden ze niet cool. Ook niet toen ik uitlegde dat ik eigenlijk +50 punten daarvoor moest krijgen D:
    50 points for Rainbow Dash. (cat)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)50 points for Rainbow Dash. (cat)


    Ik heb wat met vogels, heb ook een keer bijna een fazant geraakt met speerwerpen op school. Op een atletiek baan (wel dichtbij een bos, maar nog steeds!)

    Ik gooide dan ook erg scheef D:


    quidquid excusatio prandium pro

    imlove schreef:
    Alvast heel erg veel succes!


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik heb vrijdag m'n vierde les! En het valt reuze mee, hoor. I actually like iet a lot!


    "I shut my eyes in order to see.'

    1e les stelt niks voor, maak je geen zorgen ^^ Ik heb intussen heeeeeeel wat lessen gehad (autorijden is niet mijn talent) en ik vind rijden echt geweldig nu (cat)

    Successsssss alvast <3


    -

    ach, mijn broer kan het dus jij kan het ook (bloos)
    veel succes!


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Zecora schreef:
    Congratz! En suc6 met lessen ;D


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Genius schreef:
    Ik heb intussen heeeeeeel wat lessen gehad (autorijden is niet mijn talent) en ik vind rijden echt geweldig nu (cat)

    Ik ruik sarcasme ^^

    Heel veel succes Annick, je kunt het wel!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik ruik sarcasme ^^

    Heel veel succes Annick, je kunt het wel!

    Nee ik meen het! Ik heb echt heel veel lessen gehad en ik vind rijden echt leuk haha :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Nee ik meen het! Ik heb echt heel veel lessen gehad en ik vind rijden echt leuk haha :'D

    Ooooh, goedzooo !


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.