• Wat me opvalt is dat er steeds meer jongens op Q komen. Ik zie er steeds meer verschijnen bij Online leden. Nu moeten we ze alleen nog hier houden en actief krijgen op het forum. Yeaaah voor de jongens!

    Kom op mannen, we verenen ons en nemen Q over! Muhahahaha (duivel)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 9:44 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    you're not a nice person :(

    Yes I am (wbw)
    Wanna kiss ?


    -

    POM schreef:
    Ik heb een virtuele sniper om de opkomende meerderheid, die de jongens proberen te vormen, te elimineren (cat)


    Omg :')


    i put the fun in funeral

    ACMilan Dylan is super aardig!


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Basecca schreef:
    Ik vind die jongens hier maar engerds, behalve Koekjeslover en Baskuh. These two are nice, the rest... Laat ik dat maar niet zeggen.

    Hahahahaha


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Basecca schreef:
    Ik vind die jongens hier maar engerds, behalve Koekjeslover en Baskuh. These two are nice, the rest... Laat ik dat maar niet zeggen.


    ok >.> alsof je elke jongen hier kent xd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    depression schreef:
    (...)

    ok >.> alsof je elke jongen hier kent xd

    I had the same thought


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahahahaha


    Maar kijk nou... Jij komt (althans je profiel) een beetje op mij over als zo'n extreme metalhead, en Alwin... tja... ponies scare the hell outta me.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Maar kijk nou... Jij komt (althans je profiel) een beetje op mij over als zo'n extreme metalhead, en Alwin... tja... ponies scare the hell outta me.

    Trololol extreme metalhead? No way (joehoe)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Basecca schreef:
    (...)

    Maar kijk nou... Jij komt (althans je profiel) een beetje op mij over als zo'n extreme metalhead, en Alwin... tja... ponies scare the hell outta me.


    Waarom? Ponies zijn niet emo genoeg voor je? (cat) Ponies zijn gewoon cool :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Toboe schreef:
    Ik zie er nu anders geen in de lijst staan :Y)


    ik sta verdomt zeldden in die lijst


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    *kijkt weer is in de leden online lijst*
    Goh, Mitchell is online, had ik nog niet gezien xD
    bij mijn vorige bericht was ik hem ook vergeten, ook al stond hij niet in de leden online lijst, hij was wel online


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    I laughed so hard when I read everything..
    ja sorry, in de ochtend moet je wat te doen hebben hea (bloos)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    HeyBanana schreef:
    I laughed so hard when I read everything..
    ja sorry, in de ochtend moet je wat te doen hebben hea (bloos)


    Muhaha Meisjes blijven overheersen!
    Zelfde; een dag vrij en zich nu al vervelen?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    DarkSavior schreef:
    Wat me opvalt is dat er steeds meer jongens op Q komen. Ik zie er steeds meer verschijnen bij Online leden. Nu moeten we ze alleen nog hier houden en actief krijgen op het forum. Yeaaah voor de jongens!

    Kom op mannen, we verenen ons en nemen Q over! Muhahahaha (duivel)


    Vergeet het maar. Meisjes zijn in meerderheid en dat zal altijd zo blijven :Y)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Yoshy schreef:
    (...)

    Vergeet het maar. Meisjes zijn in meerderheid en dat zal altijd zo blijven :Y)

    gelukkig maar: meer meisjes voor mij :D


    quidquid excusatio prandium pro