• Waarom ben ik verliefd geworden op nog een doll? D:


    Het gaat om haar, echt een prachtig vampiersmeisje.

    Maar ze kost 260 euro, dat is net zoveel als mijn eerste doll en mijn tweede doll die nog steeds in bestelling is (-_-).
    Ik zou haar in feite meteen hebben aangezien ik haar dan tweedehands overkoop.

    Ik heb in mijn spaarpot 105 euro en op mijn bank staat nog 200 euro.

    Wat zou ik doen?
    Haar laten gaat en pas beslissen als ik mijn tweede doll thuis heb of ervoor gaan? Als ik nu nee zeg, is de kans groot dat ze is doorverkocht aan iemand anders.

    Het goede is:
    Mijn eerste doll is 25 cm en kostte 250 euro
    Mijn tweede doll is 43 cm en kostte 255 euro
    en zij is 63 cm en kost 260 euro.
    Moet je rekenen dat een doll van 60 cm vaak gewoon 400-800 euro kost.

    Sheezes, wat een irritant probleem. (joehoe)

    - Ik weet zelf ook wel dat ik mijn geld niet moet verspillen aan overhaast dolls kopen. Ik weet ook dat je heel ver in BJD's kan gaan en dat het echt veel geld kost. Ik wil niet overdrijven.
    Maar je moet wel weten dat ik er wél mee bezig ben. Ik zit vaak op BJD forums, kruip vaak achter de naaimachine, neem foto's op mooie plekken en post die online en binnenkort wil ik ook beginnen met te leren hoe ik hun een face-up kan geven. (Dat is dus de make-up, zeg maar)
    In feite is het zoiets als een laptop, daar kan je ook uren mee bezig zijn, dus een doll is best wel zijn geld waard, als je het zo bekijkt.
    Dus alsjeblieft geen reacties van: 'Nee, niet doen! Je doet toch niets met dat ding!' -


    xx

    Edit: O ja, ze heeft een balkon! Daar let ik ook op aangezien ik heel graag corsetten en zo'n slanke jurken wil maken. (nerd)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 12:41 ]


    Let the Night embrace you

    Voor mijn eerste doll:
    431,55 euro.
    250 euro voor de doll zelf en dan 181 euro aan accessoires met naaibenodigdheden en stoffen niet meegeteld.

    Dan heb ik een hoofdje zonder lichaam voor 50 euro

    En mijn tweede doll kostte 255 euro, maar daar heb ik nog geen accessoires voor.

    = 763,55
    Met misschien dan dit meisje erbij: ongeveer 1000 euro.

    *valt achterover*


    @Rick: Ja, daar heb je gelijk in. Daar ben ik me bewust van. Mijn zus haar lief heeft twee PS3's, een Xbox, Wii, 3DS en echt bakken met spelletjes.
    Dat is volgens mij een veel groter bedrag dat hij eraan uitgeeft dan ik doe. En misschien hebben we er even veel plezier aan. :W

    @Saepe: Hmja, dat is wel waar. Doorverkopen levert nog redelijk veel geld op, al denk ik niet dat ik dat kan. Ik ben snel gehecht aan dingen, dus voor mij is het ook goed dat ze nog steeds op de plank niets zit te doen als ik oud ben. :'D
    En sure! Ik heb dan twee meisjes en een jongen. En ik kan de hoofden veranderen, dus dan moet ik maar even inbeelden dat het vanonder mee veranderd als ik het hoofd verander. XD

    @Cumberbatch: Oh nee! Dan hou ik mijn eerste liever en laat ik deze maar gaan. :3


    Let the Night embrace you

    Ik ken iemand met een doll voor 1.000 euro opzich, dus het is gewoon een dure hobby. :'D

    Ik zou het gewoon doen ^^


    Life is hard and then we die

    Ik vind het wel een mooie doll! Allen als ik die s'nachts in mijn kamer had staan, zou ik me dóódschrikken, haaha!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik snap je fascinatie voor dolls niet, maar als je er echt zo veel aan hebt als je zegt zou ik doen. (: Of dit:


    Misschien je eerste pop verkopen en dan deze kopen?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik lees dus dat je er wel over na hebt gedacht, en waarom niet zou je het niet kopen? Je houdt nog wel iets geld over dus opzich kan het best


    Don't dream your life, but live your dream!

    Zo goedkoop vindt je ze waarschijnlijk nergens meer. Dus doen, anders krijg je spijt dat je het niet gedaan hebt.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik zou zelf niet zoveel geld geven aan een pop... maar volgens mij zijn zij echt bijzonder voor jou, en als je in principe genoeg geld heb en het is misschien wel een once-in-a-lifetime kans, dan zou ik het doen als ik jou was.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Zo te horen wil je het echt, dus ik zeg doen.


    Felix

    Zecora schreef:
    Ik vind het wel een mooie doll! Allen als ik die s'nachts in mijn kamer had staan, zou ik me dóódschrikken, haaha!

    Als ik ga slapen haal ik ze uit de kast en zet ik ze op de vensterbank in
    mijn kamer. En als ik wakker word zet ik ze in de kast, want ze vergelen sneller door de zon.
    (krul)


    Let the Night embrace you

    ZeroGravity schreef:
    Ik zou zelf niet zoveel geld geven aan een pop... maar volgens mij zijn zij echt bijzonder voor jou, en als je in principe genoeg geld heb en het is misschien wel een once-in-a-lifetime kans, dan zou ik het doen als ik jou was.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Akelig duur, maar wel epic pijpenkrullen ;o


    No growth of the heart is ever a waste

    Hblrr
    Ik heb toestemming van mijn ouders dus het ligt geheel aan mij.. Iedereen zegt wel ja, maar toch twijfel ik nog heel erg. Het ene deel in mij zegt 'JA, doen!', maar het geld op mijn bank schreeuwt echt: 'Geef me niet uit! D:'

    Hmpf *gaat de verkoopster mailen*


    Let the Night embrace you

    *O* BJD's zijn awesome
    Maar het is goed dat je er eerst hard over nadenkt. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben jaloers op de haren van een pop. Dus.....
    Anyway, als je hem zo graag wilt, doen!