• Waarom ben ik verliefd geworden op nog een doll? D:


    Het gaat om haar, echt een prachtig vampiersmeisje.

    Maar ze kost 260 euro, dat is net zoveel als mijn eerste doll en mijn tweede doll die nog steeds in bestelling is (-_-).
    Ik zou haar in feite meteen hebben aangezien ik haar dan tweedehands overkoop.

    Ik heb in mijn spaarpot 105 euro en op mijn bank staat nog 200 euro.

    Wat zou ik doen?
    Haar laten gaat en pas beslissen als ik mijn tweede doll thuis heb of ervoor gaan? Als ik nu nee zeg, is de kans groot dat ze is doorverkocht aan iemand anders.

    Het goede is:
    Mijn eerste doll is 25 cm en kostte 250 euro
    Mijn tweede doll is 43 cm en kostte 255 euro
    en zij is 63 cm en kost 260 euro.
    Moet je rekenen dat een doll van 60 cm vaak gewoon 400-800 euro kost.

    Sheezes, wat een irritant probleem. (joehoe)

    - Ik weet zelf ook wel dat ik mijn geld niet moet verspillen aan overhaast dolls kopen. Ik weet ook dat je heel ver in BJD's kan gaan en dat het echt veel geld kost. Ik wil niet overdrijven.
    Maar je moet wel weten dat ik er wél mee bezig ben. Ik zit vaak op BJD forums, kruip vaak achter de naaimachine, neem foto's op mooie plekken en post die online en binnenkort wil ik ook beginnen met te leren hoe ik hun een face-up kan geven. (Dat is dus de make-up, zeg maar)
    In feite is het zoiets als een laptop, daar kan je ook uren mee bezig zijn, dus een doll is best wel zijn geld waard, als je het zo bekijkt.
    Dus alsjeblieft geen reacties van: 'Nee, niet doen! Je doet toch niets met dat ding!' -


    xx

    Edit: O ja, ze heeft een balkon! Daar let ik ook op aangezien ik heel graag corsetten en zo'n slanke jurken wil maken. (nerd)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 12:41 ]


    Let the Night embrace you

    Jezus wat is ze mooi O_O
    -vind alleen et jurkje op 1 of ander manier niet zo geweldig-

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 19:08 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Als ik jou was, zou ik haar nemen!!

    omdat ik haar echt awesome vind ;D

    Take It Take It Take It Take It!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Wat een kunstwerk!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Pusheen schreef:
    Hblrr
    Ik heb toestemming van mijn ouders dus het ligt geheel aan mij.. Iedereen zegt wel ja, maar toch twijfel ik nog heel erg. Het ene deel in mij zegt 'JA, doen!', maar het geld op mijn bank schreeuwt echt: 'Geef me niet uit! D:'

    Hmpf *gaat de verkoopster mailen*

    Ga onderhandelen :] 'Voor 200 euri neem ik 'm mee.'


    No growth of the heart is ever a waste

    ^ Gaat niet, want ze wil niet van de prijs af ):


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    ^ Gaat niet, want ze wil niet van de prijs af ):


    Vraag anders of ze er nog extra kleding of onderdelen bijdoet?
    Handjes ofzo ^^

    ik zou ervoor gaan, echt een supermooie pop ;oooo
    misschien kan je je ouders lief aankijken?


    | Reality is for people that lack imagination |

    @Vanity: Doet ze, maar ze geeft al een gratis face-up, dus dan ben ik lief en weiger ik ze. :'D

    @UN: Ik heb mijn ouders lief aangekeken en heb toestemming. Dat is voor mij genoeg. BJD's zijn iets van mij, ík wil alles betalen.
    Mijn ouders geven me eigenlijk veel en dat respecteer ik ontzettend hard, maar ik vind het toch ook mooi om iets te hebben waar ik voor gewerkt/gespaard heb. ^-^


    Let the Night embrace you

    Zoals al gezegd, ik zou het doen :'D,
    maar ik ga niet beslissen over jouw geld, het is niet niks ._.