• 20 Oktober is het zover!

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 sep 2011 - 13:06 ]

    Het verhaal

    Wat zou je doen als je je eigen foto op een site met vermiste personen zou zien? Het overkomt Nathan Harper (Taylor Lautner), die op zoek gaat naar zijn ware identiteit en er al snel achterkomt dat zijn ouders totaal andere mensen zijn dan dat ze beweren. Wanneer de politie en de regering dan achter hem aan komt, zal Nathan in een race tegen de klok op zoek moeten naar de waarheid.

    Zucht, jammer dat ze zulke verschrikkelijke slechte films maken, met 1 goede acteur waar iedereen verliefd op is, om zo maar geld te verdienen. Als het nou een goede film was... -.- een 2.5 als cijfer, dat is echt niet normaal meer.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Zucht, jammer dat ze zulke verschrikkelijke slechte films maken, met 1 goede acteur waar iedereen verliefd op is, om zo maar geld te verdienen. Als het nou een goede film was... -.- een 2.5 als cijfer, dat is echt niet normaal meer.


    Echt he xD
    Zou hij zich niet schamen? Eerst Twilight waarin hij een personage speelt dat constant zonder shirt rondloopt, en nu dit. Dan word je toch ook niet meer serieus genomen? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    /care.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Iedereen heeft zijn eigen mening over deze film! Mij lijkt het wel een gave film.

    abduction is ook een fysiotherapische term.... xD


    Ligt and Darkness are both very different..

    awh!! die hoofdletters in de spotlight irriteren me o.O
    Hoe dan ook.. ik zal niet gaan kijken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    lautje88 schreef:
    Iedereen heeft zijn eigen mening over deze film! Mij lijkt het wel een gave film.


    Alleen omdat Taylor Lautner erin zit :P


    quidquid excusatio prandium pro

    20 oktober moet ik naar de tandarts :(
    Anyway, ik hoef hem eigenlijk niet zo nodig te zien.


    As travars

    Nee (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'

    En dat is belangrijk?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    In maart komt the Hunger games is de bios


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Mustaches schreef:
    En dat is belangrijk?


    Dude, is de enige film tot nu toe waarin je Taylor Lautner met een shirt aan kunt zien 8D


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dude, is de enige film tot nu toe waarin je Taylor Lautner met een shirt aan kunt zien 8D

    Valentine's day ook.

    OT:
    Van wat ik heb gezien [niet veel], lijkt hij me best leuk (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ik hou niet zo van die taylor nogwattes, maar ik hou van crime dingen. dus ik ga er gewoon heen :'D

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 14:31 ]


    Shoganai i ne~