• Deze MOETEN we hebben in de smiley verzameling, alsjeblieeeeeeftttt? *O**O**O*

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 13:50 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    lol


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ghehe(wbw)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Of deze dan;

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 13:50 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    En waar is de bazooka?(joehoe)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    I agree. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik denk dat Rutger dan eeuwig bezig blijft als users suggesties voor smileys gaan doen x)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ehehehhe, deze is grappig gemaakt. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Die smiley in de beginpost kijkt iets te blij voor wat hij doet :'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Haha, die is awesome(krul)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Rickjuh schreef:
    Ik denk dat Rutger dan eeuwig bezig blijft als users suggesties voor smileys gaan doen x)


    Zo vaak zie ik die niet voorbij komen hoor en het is er maar één. I just neeeeeed it! -cries-


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Horan schreef:
    Die smiley in de beginpost kijkt iets te blij voor wat hij doet :'D


    Ik kijk ook blij als ik zweepjes zie of er mee mag spelen hoor! 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Ik kijk ook blij als ik zweepjes zie of er mee mag spelen hoor! 8D

    Daar heb je een punt ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Severed schreef:
    (...)

    Ik kijk ook blij als ik zweepjes zie of er mee mag spelen hoor! 8D

    Ik kan niet wachten om je gezicht te zien. (A)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Als je hem zo graag wilt, zet dat linkje van dat bestand op je bureaublad, en als je em wilt gebruiken plak je em hierin. Want als 1 user een smiley aanvraagt en hij komt erin, komen er in eens andere 400 users die allemaal smileys willen. Snap je?


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    I need it! I need it! I need it! I need it! I need it! I need it!


    @ Pet ... Als je de kans krijgt om te kijken. Zo ja, dan zie je waarschijnlijk een heel tevreden, heel sadistische grijns! *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.