• Ik heb ruzie met me oom.

    Waarom?

    Meneer gaat scheiden en woont daarom al bijna twee maanden bij ons in.
    Zijn ex doet alleen moeilijk wat betreft de kinderen.
    Zo wil ze niet dat ik of mijn vader de kinderen nog zien.
    Nu kwam ik haar ergens vorige week tegen bij de Mac.
    Ik groete haar gewoon maar mevrouw zie niks terug.
    Dus ik weer 'Hallo' gezegd.
    En toen zie ze 'Kesha ik wil niets meer met je maken hebben'.
    En toen zie ik 'Wat jij met oom en mijn vader hebt moet je mij buiten houden'.
    En toen ben ik hard weggerent.
    Nu komt mijn oom net thuis met mijn vader en ze waren woedend.
    Zij heeft dus gezegd dat ik haar hoer en slet heb genoemd.
    Wat dus niet zo is.
    Nu mag ik mijn vriend drie weken niet zien en mijn BB is ook ingeleverd...
    En papa zegt dat hij me nooit weer vertrouwt.
    Zo ken ik papa niet...

    Het enige wat ik nu denk: Waarom ren je weg bij de McDonalds (cat) You're so weird.

    SLA HAAR.

    Nee, sorry, laten we serieus zijn. Dat is echt ontzettend stom voor je. Heb je al geprobeerd om de waarheid te vertellen? Fucking hell, zo stom. Die trut is echt helemaal gestoord. Zo'n kinderachtig iemand heb ik nog nooit gezien. Buiten mijn eigen stiefmoeder, dan.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Hooligan schreef:
    Het enige wat ik nu denk: Waarom ren je weg bij de McDonalds (cat) You're so weird.


    i put the fun in funeral

    Hooligan schreef:
    Het enige wat ik nu denk: Waarom ren je weg bij de McDonalds (cat) You're so weird.

    Zaine schreef:
    SLA HAAR.

    Nee, sorry, laten we serieus zijn. Dat is echt ontzettend stom voor je. Heb je al geprobeerd om de waarheid te vertellen? Fucking hell, zo stom. Die trut is echt helemaal gestoord. Zo'n kinderachtig iemand heb ik nog nooit gezien. Buiten mijn eigen stiefmoeder, dan.


    Ja maar dan krijg ik dit terug:
    'Hou je mond maar want er komen toch alleen maar leugens uit'

    I don't know wheter you're speaking the truth or not :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Zaine schreef:
    SLA HAAR.

    Nee, sorry, laten we serieus zijn. Dat is echt ontzettend stom voor je. Heb je al geprobeerd om de waarheid te vertellen? Fucking hell, zo stom. Die trut is echt helemaal gestoord. Zo'n kinderachtig iemand heb ik nog nooit gezien. Buiten mijn eigen stiefmoeder, dan.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Basecca schreef:
    I don't know wheter you're speaking the truth or not :Y)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Hooligan schreef:
    Het enige wat ik nu denk: Waarom ren je weg bij de McDonalds (cat) You're so weird.


    To infinity and beyond •

    Basecca schreef:
    I don't know wheter you're speaking the truth or not :Y)

    ^ dit, en dat wat Hooligan zei.

    Ik vraag me eerder af of het probleem niet gewoon bij jou ligt.. aangezien je in die topics van je niet als een heel.. tsja, ´normaal´ kind overkomt, eerder een arrogante ´puber´. Maar ik zeg maar wat, ik ken je niet, dit is hoe ik je ´inschat´. x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Laat dit topic met rust. Al zou het het zoveelste onrealistische topic zijn ... The more you feed it; The more shit you'll get.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Zeikwijf dat ze is


    None but ourselves can free our minds.

    Basecca schreef:
    I don't know wheter you're speaking the truth or not :Y)


    ^dit. Sorry, maar je maakt de laatste tijd erg veel zeiktopics ;$


    I'd rather die than be famous.

    Wel erg dat je bloedeigen vader je niet gelooft. Ik zou echt link worden. Zou je haar anders niet eens een keer opbellen om verhaal te halen?


    ars moriendi