jongens die mensen hebben het verpest, ik was er zo zeker van dat robin zaterdag die bandjes zou krijgen, heb je dit. echt die mensen kunnen of mijn leven echt geweldig maken, of het echt gewoon helemaal stuk laten gaan.
If you spread your wings, you can fly away with me.
NIAM schreef:
jongens die mensen hebben het verpest, ik was er zo zeker van dat robin zaterdag die bandjes zou krijgen, heb je dit. echt die mensen kunnen of mijn leven echt geweldig maken, of het echt gewoon helemaal stuk laten gaan.
Ik ook, ik had misschien net een oplossing kunnen vinden voor vervoer aangezien mn vriendinnen niet met de trein mochten, wegens teveel kosten... En ik kon daar heel vroeg heen enzo, zelfs Woensdag komt perfect uit... En dan DIT.
NIAM schreef:
ChelseaPayne schreef:
ik haat mijn nationaliteit zo op dit moment
en ook waaromkomen ze niet gewoon ook naar belgie?
Omdat Belgie een apart land is van Nederland, ookal is 't bijna hetzelfde... Buitenland heeft Nederland idd geholpen... Maar ze houden 't maar precies.
Omdat Belgie een apart land is van Nederland, ookal is 't bijna hetzelfde... Buitenland heeft Nederland idd geholpen... Maar ze houden 't maar perfect.