• De code om naar 1D te gaan, ik nieeeet. -died.


    They fell in love, didn't they?

    Ja, ik heb er een! *danst* *O**O**O*


    Hope goes lost but never dies.

    Ik niet, maar ik heb ook niet meegedaan :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    AppleFritter schreef:
    Ik niet, maar ik heb ook niet meegedaan :')


    Ik wél en ik wacht hier dus al een fucking jaar op dat ze naar Nederland komen. Komen ze eindelijk, zal je maar weer zien dat al die nieuwe fans wél een mail krijgen. Life sucks and then you die. (no_chears)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Arlene schreef:
    (...)

    Ik wél en ik wacht hier dus al een fucking jaar op dat ze naar Nederland komen. Komen ze eindelijk, zal je maar weer zien dat al die nieuwe fans wél een mail krijgen. Life sucks and then you die. (no_chears)


    Not in your case. You're gonna have a wonderful life, because you deserve it. Als ze echt gaan touren volgend jaar buiten the UK kun je dan toch gaan?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Arlene schreef:
    (...)

    Laten we samen gaan huilen, Lieke.

    Dat doen we, Amy. Echt ik ben nu zo gefrustreerd! Zelfs schrijven helpt niet :/


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Arlene schreef:
    (...)

    Ik wél en ik wacht hier dus al een fucking jaar op dat ze naar Nederland komen. Komen ze eindelijk, zal je maar weer zien dat al die nieuwe fans wél een mail krijgen. Life sucks and then you die. (no_chears)


    They fell in love, didn't they?

    Arlene schreef:
    (...)

    Ik wél en ik wacht hier dus al een fucking jaar op dat ze naar Nederland komen. Komen ze eindelijk, zal je maar weer zien dat al die nieuwe fans wél een mail krijgen. Life sucks and then you die. (no_chears)

    Het is altijd het zelfde liedje bij zulke dingen ik was liever naar Hilversum gegaan.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    helaas niet D:

    als het dichterbij was geweest had ik misschien het wel mogen doen D:


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik vind het zo , dat de nieuwe fans ook gewoon die kans verdienen om daar heen te gaan.
    Ik ben zeg maar ook 'nieuw' , maar ik heb het niet geprobeerd omdat ik niet kan.
    En volgende x weer een kans


    Danmarks Dynamite.

    LouisxNiall schreef:
    Ik vind het zo , dat de nieuwe fans ook gewoon die kans verdienen om daar heen te gaan.
    Ik ben zeg maar ook 'nieuw' , maar ik heb het niet geprobeerd omdat ik niet kan.
    En volgende x weer een kans

    Ik ben geen 'nieuwe' fan en ik heb er ook geen gehad(no_chears)
    En ze bedoelen met nieuwe fans, de mensen die niet hebben meegeholpen 1D naar Nederland te halen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Reseda schreef:
    (...)

    Not in your case. You're gonna have a wonderful life, because you deserve it. Als ze echt gaan touren volgend jaar buiten the UK kun je dan toch gaan?


    Ah, dat is lief! Hihi. Ja, ik ga dan sowieso wél, maar ik had hier echt graag heen gewilt. Op de een of andere manier vind ik een Q&A meer persoonlijk.

    Ik kon niet naar Hilversum, maar mijn vriendin zou er één voor mij halen dus dan was ik gewoon gegaan, maar nu. Pffffff.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Horan schreef:
    (...)
    Ik ben geen 'nieuwe' fan en ik heb er ook geen gehad(no_chears)
    En ze bedoelen met nieuwe fans, de mensen die niet hebben meegeholpen 1D naar Nederland te halen.

    +Die niet weten hoe ze de namen schrijven en alleen degene die volgens hun knap zijn leuk vinden.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Arlene schreef:
    (...)

    Ah, dat is lief! Hihi. Ja, ik ga dan sowieso wél, maar ik had hier echt graag heen gewilt. Op de een of andere manier vind ik een Q&A meer persoonlijk.

    Ik kon niet naar Hilversum, maar mijn vriendin zou er één voor mij halen dus dan was ik gewoon gegaan, maar nu. Pffffff.


    Dat had ook niet gewerkt lijkt me, gewoon één per persoon. Persoonlijker misschien wel, maar concerten geven is wat ze doen dus dan zie je ze tenminste leven.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Abernathy schreef:
    (...)
    +Die niet weten hoe ze de namen schrijven en alleen degene die volgens hun knap zijn leuk vinden.


    Die denken dat je Niall uitspreekt als Nail en zeggen dat hij lelijke, scheve tanden heeft. Dat Louis niet kan zingen en het uitspreken als Loeissssss, met een duidelijke S. Harry uitspreken op z'n Nederlands en hem helemaal geweldig vinden. Liam adoreren omdat hij op Justin Bieber lijkt en Zayn een stomme allochtoon vinden. Jaja, ik ken ze die wél gaan en dus zo over One Direction denken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    helaas, maar ik kon uberhaupt niet omdat mijn school pas 4 uur is afgelopen die dag. Maar anders.. WAS IK ZO GRAAG GEGAAN o_o
    Ik wil ze echt eens live horen, met hun geweldige nummers. -zucht-


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind