• De code om naar 1D te gaan, ik nieeeet. -died.


    They fell in love, didn't they?

    Evaporate schreef:
    Ik kon toch sowieso niet gaan want ik ben dan in Westmalle op bezinning én het is fucking 4 uur rijden --' en ik wacht al zo'n beetje heel lang om ze eens te zien, sinds ze net samengesteld waren en zo. Urhg, best klote dat die fangirlende fans al die codes krijgen en de meeste normale mensen niet. ik zei meeste, voel je aub niet meteen aangesproken

    Ik voel je pijn


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Abernathy schreef:
    (...)
    Nee geen code ontvangen.



    Awhh ! dat is sneu :(
    Als er een concert is gaan we alle twee , hihi


    Danmarks Dynamite.

    Ik heb een code!!! *GILGILGILLLLL*


    JDN.

    Ik heb de code. Ik ging helemaal gillen in de klas. Ik ga samen met Chantal - iheartliam :'D


    To infinity and beyond •

    IK HEB ER 1 <333333333333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    @Iedereen met de code we krijgen toch wel een verslag:9~


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Abernathy schreef:
    @Iedereen met de code we krijgen toch wel een verslag:9~


    Dat zou wat zijn, letterlijk ieder woord. Zitten ze daar met een shrijfblokje: "Hold on just a second -schrijft driftig- yeah, go on." (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    jullie krijgen zeker verslag + foto's :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Evaporate schreef:
    Ik kon toch sowieso niet gaan want ik ben dan in Westmalle op bezinning én het is fucking 4 uur rijden --' en ik wacht al zo'n beetje heel lang om ze eens te zien, sinds ze net samengesteld waren en zo. Urhg, best klote dat die fangirlende fans al die codes krijgen en de meeste normale mensen niet. ik zei meeste, voel je aub niet meteen aangesproken

    even off-topic: IK WOON IN WESTMALLE! :'D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    NIAM schreef:
    jullie krijgen zeker verslag + foto's :Y)


    Vraag om een handtekening voor mij, hahaha. Dan kom ik die donderdag persoonlijk even ophalen bij het Rijks. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ik ga wenen, nu.


    count the blessings

    zo en wie gaat er hun handtekening vragen voor mij? en een foto waar zayn zijn mooie halve glimlach op doet?

    Of wacht hey! Film dat en vraag of Zayn Hi tegen mij wil zeggen :Y) vraag of hij 'Hi Annelies!" ofzo wil zeggen, haha :'D

    Arlene schreef:
    (...)

    Vraag om een handtekening voor mij, hahaha. Dan kom ik die donderdag persoonlijk even ophalen bij het Rijks. (:
    hahah wil ik best voor je doen, maar echt íedereen vraagt dat al ;$


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    haha ik kon sws niet en ik had niemand om mee samen te gaan en om nou in je eentje als 14 jarige naar Amsterdam enzo te gaan laat maar zitten haha. Ik wacht mijn kans wel af:). Iedereen die wel gaat echt heel veel plezier toe gewenst en voor degene die geen codes hebben gekregen er komt vast nog wel een kans haha als ze zien hoe geweldig nl is :'D


    When things don't go right, turn left.