• De code om naar 1D te gaan, ik nieeeet. -died.


    They fell in love, didn't they?

    Arlene schreef:
    (...)

    Die denken dat je Niall uitspreekt als Nail en zeggen dat hij lelijke, scheve tanden heeft. Dat Louis niet kan zingen en het uitspreken als Loeissssss, met een duidelijke S. Harry uitspreken op z'n Nederlands en hem helemaal geweldig vinden. Liam adoreren omdat hij op Justin Bieber lijkt en Zayn een stomme allochtoon vinden. Jaja, ik ken ze die wél gaan en dus zo over One Direction denken.

    Kill it with fire, bij ons op school zitten genoeg van die 'Fans' en zeker de helft er van hebben nu een mail


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Reseda schreef:
    (...)

    Dat had ook niet gewerkt lijkt me, gewoon één per persoon. Persoonlijker misschien wel, maar concerten geven is wat ze doen dus dan zie je ze tenminste leven.


    Mijn vriendin woont in Hilversum en was er dan even langsgereden voor me om een bandje te halen, zelf zou ze niet gaan, haha. (:
    Maar ach, het gaat toch niet door. Ik wacht wel op een concert en ga dan fors geld betalen voor een meet&greet.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zecora schreef:
    (...)
    And with me n.n

    And me..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Arlene schreef:
    (...)

    Die denken dat je Niall uitspreekt als Nail en zeggen dat hij lelijke, scheve tanden heeft. Dat Louis niet kan zingen en het uitspreken als Loeissssss, met een duidelijke S. Harry uitspreken op z'n Nederlands en hem helemaal geweldig vinden. Liam adoreren omdat hij op Justin Bieber lijkt en Zayn een stomme allochtoon vinden. Jaja, ik ken ze die wél gaan en dus zo over One Direction denken.


    Ja , daarover hebben jullie allemaal wel gelijk. Maar ik bedoel gewoon , dat je ze daar niet op mag afrekeken. Want diegene weten toch niet dat dat bezig is .. (mijn mening)


    Danmarks Dynamite.

    Arlene schreef:
    (...)

    Mijn vriendin woont in Hilversum en was er dan even langsgereden voor me om een bandje te halen, zelf zou ze niet gaan, haha. (:
    Maar ach, het gaat toch niet door. Ik wacht wel op een concert en ga dan fors geld betalen voor een meet&greet.


    Dat zou inderdaad wel gewerkt hebben. Volgens mij was bijna niemand blij met deze oplossing, behalve degene met zo'n vervloekte mail natuurlijk. Sure, ga dat doen. Werkt ook vast wel. ^^


    Have you ever been alone in a crowded room?

    btw, gefeliciteerd voor de mensen die wel allemaal de code's hebben _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hitzone schreef:
    btw, gefeliciteerd voor de mensen die wel allemaal de code's hebben _O_


    Danmarks Dynamite.

    Ik ga dood hier!(huil)


    You never fail, unless you keep trying...

    BubblyBubble schreef:
    Ik ga dood hier!(huil)

    Welkom bij de club.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    BubblyBubble schreef:
    Ik ga dood hier!(huil)

    Overdrijven is ook een kunst. Der komt vast nog wel andere concert(of wat het ook is) waar je heen kan.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 17:10 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    En wàt, als je een code hebt?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Als ik eerlijk ben , wil ik liever naar een concert dan naar een C&A ? ofzo ;p
    Weet niet eens wat het inhoud hihi


    Danmarks Dynamite.

    Nieuwe mail.. -begint te fangirlen- 'Nieuw hoofdstuk geschreven door' 'Noo, i want my code'


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    LouisxNiall schreef:
    Als ik eerlijk ben , wil ik liever naar een concert dan naar een C&A ? ofzo ;p
    Weet niet eens wat het inhoud hihi

    agree with that. Q&A = question & answer

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 17:09 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mensen, als je ze echt wilt ontmoeten en je hebt geen bandje of whatever je moet hebben, ga hun opwachten aan het vliegveld, of ga naar de zaal waar ze de Q&A doen? Misschien komen ze naarbuiten... (:


    1.25