• heey mensen heb je problemmen met vrienden ouders of wie dan ook. hier kan je kan je vertellen wat je dwars zit.

    nja mijn ouders zijn gescheiden, al best wel lang eigenlijk.. maar ik had dus zo besloten niet meer naar me vader te gaan en hij heeft mij zo gebelt en vroeg waarom niet en toen heb ik het dus proberen uit te leggen maar hij onder brak me steeds zo van 'dat lieg je' en toen heb ik maar opgehangen en toen heb ik een mail gestuurd want dan kan hij niet onderbreken. en toen kreeg ik terug van dat hij hoopte dat mun broertje wel eerlijk zou zijn en dat ik alles loog en dat ik helemaal niet mee hoefde te komen en nu als hij voorbij rijd in zun auto dan draait hij zijn hoofd om en hij heeft mun spullen die bij hem lagen verkocht.. maar wat moet ik hier nu mee?

    met een vriendin kan ik er niet over praten want dan negeert ze me weer een paar dagen:|


    Forbidden to Remember, Terrified to Forget

    nja mijn ouders zijn gescheiden, al best wel lang eigenlijk.. maar ik had dus zo besloten niet meer naar me vader te gaan en hij heeft mij zo gebelt en vroeg waarom niet en toen heb ik het dus proberen uit te leggen maar hij onder brak me steeds zo van 'dat lieg je' en toen heb ik maar opgehangen en toen heb ik een mail gestuurd want dan kan hij niet onderbreken. en toen kreeg ik terug van dat hij hoopte dat mun broertje wel eerlijk zou zijn en dat ik alles loog en dat ik helemaal niet mee hoefde te komen en nu als hij voorbij rijd in zun auto dan draait hij zijn hoofd om en hij heeft mun spullen die bij hem lagen verkocht.. maar wat moet ik hier nu mee?

    met een vriendin kan ik er niet over praten want dan negeert ze me weer een paar dagen:|
    ten eerste lekkere vriendin zeg
    en ten tweede. ik vind het geen goede vader, sorry dit is miss hard omdat het natuurlijk wel je vader is. maar als eeen vader niet zn dochter geloofd, en zn hoofd om draait gaat hij echt te ver. jij hebt een stap gezet door hem te bellen en te mailen, nou moet hij de volgende stap zetten. ik heb ook wel eens problemen met me vader, of dat hij dingen beloofd en niet na komt ofzo. maaar goed, je moet je vader nu ff met rust laten, en afwachten wat hij doet. jij verdiend een vader, maar niet een die zn hoofd om draait.

    xx


    You'd took my breath but I'll survive.

    mijn vrienden pesten me omdat ik nog nooit heb gezoend....:$ en ik ben vijftien en een half:$:$


    You can't win the match if you can't beat the best.

    jah, mijne ex-beste vriendin, denkt dat ik verliefd ben op haar ex vriendje, nu is ze enorm kwaad op mij en heeft de halve klas tegen mij opgestookt, een meisje in mijn klas riep vorige vrijdag na het zwemmen dat ik geluk had gehad dat ze me niet verzopen heeft. ik en mijn vriendin waren heel close hier voor, maar een meisje in mijn klas dat ons uit elkaar wil halen heeft haar waarschijnlijk wijsgemaakt dat ik op haar ex ben :(:(


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    mijn vrienden pesten me omdat ik nog nooit heb gezoend....:$ en ik ben vijftien en een half:$:$


    dat is stom, je moet pas met iemand zoenen als jij dat wilt, als je er klaar voor bent, en als je een goed vriendje heb gevonden, moeten ze je ni om pesten


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    mijn vrienden pesten me omdat ik nog nooit heb gezoend....:$ en ik ben vijftien en een half:$:$


    dat is stom, je moet pas met iemand zoenen als jij dat wilt, als je er klaar voor bent, en als je een goed vriendje heb gevonden, moeten ze je ni om pesten


    ik vind het ook vaag dat ze dat doen... maarja, daardoor weet je wel wie je vrienden zijn...


    You can't win the match if you can't beat the best.

    Me ouders want die zeiken alleen maar aan me kop en verbieden me alles maar als ik ze hulp nodig heb zijn ze er nooit...

    okey. er zijn toch wel tijden dat je, je ouders ziet of spreekt zonder dat ze lopen te zeiken. vraag ze dan om hulp. en anders vraag iemand anders om hulp. er zijn vast wel mensen die je willen helpen.

    Me ouders want die zeiken alleen maar aan me kop en verbieden me alles maar als ik ze hulp nodig heb zijn ze er nooit...

    okey. er zijn toch wel tijden dat je, je ouders ziet of spreekt zonder dat ze lopen te zeiken. vraag ze dan om hulp. en anders vraag iemand anders om hulp. er zijn vast wel mensen die je willen helpen.

    dat denk ik ook.... fja.. ik weet t wel zeker


    You can't win the match if you can't beat the best.

    nja mijn ouders zijn gescheiden, al best wel lang eigenlijk.. maar ik had dus zo besloten niet meer naar me vader te gaan en hij heeft mij zo gebelt en vroeg waarom niet en toen heb ik het dus proberen uit te leggen maar hij onder brak me steeds zo van 'dat lieg je' en toen heb ik maar opgehangen en toen heb ik een mail gestuurd want dan kan hij niet onderbreken. en toen kreeg ik terug van dat hij hoopte dat mun broertje wel eerlijk zou zijn en dat ik alles loog en dat ik helemaal niet mee hoefde te komen en nu als hij voorbij rijd in zun auto dan draait hij zijn hoofd om en hij heeft mun spullen die bij hem lagen verkocht.. maar wat moet ik hier nu mee?

    met een vriendin kan ik er niet over praten want dan negeert ze me weer een paar dagen:|


    okey. vrienden die zo doen vind ik dan ze geen goeden vrienden zijn maar dat moet je zelf bepaalen. vrienden horen je tehelpen bij dit soort dingen. en van je vader ja wat moet ik daar van zeggen het is zwak. als je niet naar je vader wil ja dan is dat jou keuzen. dat is geen reden om spullen teverkopen en niks meer zeggen, stuur hem een mail om het uit tepraaten. en als je vader dat niet wilt ja dan moet je er maar niet opleten. hopen dat het goed komt.

    :)


    You can't win the match if you can't beat the best.

    mijn vrienden pesten me omdat ik nog nooit heb gezoend....:$ en ik ben vijftien en een half:$:$

    laat ze maar zeggen wat ze willen.
    zo erg is dat toch niet komt van zelf wel.

    nja mijn ouders zijn gescheiden, al best wel lang eigenlijk.. maar ik had dus zo besloten niet meer naar me vader te gaan en hij heeft mij zo gebelt en vroeg waarom niet en toen heb ik het dus proberen uit te leggen maar hij onder brak me steeds zo van 'dat lieg je' en toen heb ik maar opgehangen en toen heb ik een mail gestuurd want dan kan hij niet onderbreken. en toen kreeg ik terug van dat hij hoopte dat mun broertje wel eerlijk zou zijn en dat ik alles loog en dat ik helemaal niet mee hoefde te komen en nu als hij voorbij rijd in zun auto dan draait hij zijn hoofd om en hij heeft mun spullen die bij hem lagen verkocht.. maar wat moet ik hier nu mee?

    met een vriendin kan ik er niet over praten want dan negeert ze me weer een paar dagen:|


    kun je er niet met je moeder over praten ofzo? of met een andere vertrouwens persoon? als je niemand kan bedenken, kun je eens aan de kindertelefoon vragen wat je moet doen ofzo... of misschien bij jeugdzorg....


    You can't win the match if you can't beat the best.

    mijn vrienden pesten me omdat ik nog nooit heb gezoend....:$ en ik ben vijftien en een half:$:$

    laat ze maar zeggen wat ze willen.
    zo erg is dat toch niet komt van zelf wel.


    je moet later iets van pysigiater worden meid:P


    You can't win the match if you can't beat the best.

    jah, mijne ex-beste vriendin, denkt dat ik verliefd ben op haar ex vriendje, nu is ze enorm kwaad op mij en heeft de halve klas tegen mij opgestookt, een meisje in mijn klas riep vorige vrijdag na het zwemmen dat ik geluk had gehad dat ze me niet verzopen heeft. ik en mijn vriendin waren heel close hier voor, maar een meisje in mijn klas dat ons uit elkaar wil halen heeft haar waarschijnlijk wijsgemaakt dat ik op haar ex ben :(:(

    praat met je vriendin. vertel de waarheid tegen haar als ze zo een goede vriendin is al jij zegt snap ze het vast wel. praat er met haar over na school of zo niet waar de hellen klas bij is wand ja in een klas zitten er altijd wel een paar die ruzie verorzaaken.

    Myn ouders zeiken zooooo veel... Dat ik der soms wel knettergek van word maajah je leert er mee leven


    rise and fall of my pants