• heey mensen heb je problemmen met vrienden ouders of wie dan ook. hier kan je kan je vertellen wat je dwars zit.

    Ben bang dat ik ernstig ziek ben. Ik kijk heel vaak extreem wit uit en word dan helemaal agressief en zo gek als een deur. Niks lukt. Nu dus ook.

    Dit zit me heel erg dwars.

    En dat ik mijn problemen probeer op te roken ( met sigaretten ) zit me dus al helemaal dwars :|. Maar dat doe ik niet vaak gelukkig.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Myn ouders zeiken zooooo veel... Dat ik der soms wel knettergek van word maajah je leert er mee leven

    praat er met je ouders over, dat je het irritand vind.

    Ben bang dat ik ernstig ziek ben. Ik kijk heel vaak extreem wit uit en word dan helemaal agressief en zo gek als een deur. Niks lukt. Nu dus ook.

    Dit zit me heel erg dwars.

    En dat ik mijn problemen probeer op te roken ( met sigaretten ) zit me dus al helemaal dwars :|. Maar dat doe ik niet vaak gelukkig.

    okey. je moet proberen rustig teblijven, en als je weet dat je zo agressief aan het worden bent moet je gewoon een rustig plek op zoeken waar je kan zitten zo dat je tot rust kan komen. en praat er met je ouders over messrien kunnen die je ook helpen of messrien wetten ze waar het vandaan komt. roken helpt niet om het op te lossen, messrien lijkt het wel zo maar het helpt echt niet.

    jah mijn ouders gaan mss scheiden.


    je moet hopen dat het goed komt.


    haha,, het komt niet goed,, ze gáán scheiden :|


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    k me ouders ze late me nooit met rust en in hun oge doe k alles fout OMG!!! nn me lerare k HAAAt sgool sow erg der bestaat nixx ergers dan dat te doen ..
    lerare vergalle me leve


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    jah mijn ouders gaan mss scheiden.


    je moet hopen dat het goed komt.


    haha,, het komt niet goed,, ze gáán scheiden :|


    Ik weet hoe dat voelt. T'is niet gemakkelijk als je ouders gaan scheiden. Zeker niet in de puberjaren. Men ouders zijn enkele maanden geleden uit elkaar gegaan en da's ni gemakkelijk maar je moet jezelf erdoor heen slaan. Het lijkt moeilijk maar je moet het uit het standpunt van je ouders bekijken. Hoe voelen zei zich. Jij blijft toch ook niet bij je vriendje als de gevoelens er niet meer zijn? Het is moeilijk te aanvaarden en ik zeg niet dat je er na 2 weken gaat overheen zijn want na al die maanden zit dat me nog steeds dwars. Praat zoveel mogelijk over dit probleem het zal opluchten;)
    Veel succes X

    k me ouders ze late me nooit met rust en in hun oge doe k alles fout OMG!!! nn me lerare k HAAAt sgool sow erg der bestaat nixx ergers dan dat te doen ..
    lerare vergalle me leve


    Je ouders willen alleen het beste voor je. Het lijkt moeilijk te beseffen maar later ga je dat wel beseffen. Hetzelfde met leerkrachten. leerkrachten worden betaald om ervoor te zorgen dat jij je leerstof kent en inderdaad soms komt dat heel verkeerd over maar je moet dat proberen te relativeren. Probeer met je ouders te praten over het probleem met je ouders. En neem een vriendin in vertrouwen die je kalmeerd als je je weer eens ergerd aan een leerkracht. Want als jij grof doet tegen een lelerkracht zakken je punten en als je punten zakken zijn je ouders kwaad het is een soort cirkel die je moet proberen te doorbreke. 'k hoop dat ik je heb kunnen helpen en veel succes!X

    jah mijn ouders gaan mss scheiden.


    je moet hopen dat het goed komt.


    haha,, het komt niet goed,, ze gáán scheiden :|


    dat is echt kut, praat er over zeg gewoon wat je er van vind en probeer het besten er van te maken

    k me ouders ze late me nooit met rust en in hun oge doe k alles fout OMG!!! nn me lerare k HAAAt sgool sow erg der bestaat nixx ergers dan dat te doen ..
    lerare vergalle me leve

    praat er met je ouder over, je kan niet alles fout doen echt niet. je kan wel van je fouten leren maar alles fout doen bestaat niet. en je ouder horen je te helpen niet af te kraken praat er met ze over wat je er van vind messrien kunnen ze je helpen. en jij hun en laat ze je meer met rust. en dat leraar gebeuren daar moet je niet opleten ga gewoon naar school doe je werk. en laat die leraar maar zeiken. je moet er maar niet op leten wand over een paar jaar ben je er toch weg

    heel veel, een paar gaan de rest van de wereld niet aan:P maar ik wil wel ff zeggen dat mijn mentor een pedo is en dat ik bij hem op gesprek moet.. alleen in een lokaal met een pedo HELP


    I am an idiot, I move.

    heel veel, een paar gaan de rest van de wereld niet aan:P maar ik wil wel ff zeggen dat mijn mentor een pedo is en dat ik bij hem op gesprek moet.. alleen in een lokaal met een pedo HELP
    als je het eng vind omdaar heen tegaan vraag iemand om mee tegaan die bij de deur blijft wachten of zo.

    nja mijn ouders zijn gescheiden, al best wel lang eigenlijk.. maar ik had dus zo besloten niet meer naar me vader te gaan en hij heeft mij zo gebelt en vroeg waarom niet en toen heb ik het dus proberen uit te leggen maar hij onder brak me steeds zo van 'dat lieg je' en toen heb ik maar opgehangen en toen heb ik een mail gestuurd want dan kan hij niet onderbreken. en toen kreeg ik terug van dat hij hoopte dat mun broertje wel eerlijk zou zijn en dat ik alles loog en dat ik helemaal niet mee hoefde te komen en nu als hij voorbij rijd in zun auto dan draait hij zijn hoofd om en hij heeft mun spullen die bij hem lagen verkocht.. maar wat moet ik hier nu mee?

    met een vriendin kan ik er niet over praten want dan negeert ze me weer een paar dagen:|


    kun je er niet met je moeder over praten ofzo? of met een andere vertrouwens persoon? als je niemand kan bedenken, kun je eens aan de kindertelefoon vragen wat je moet doen ofzo... of misschien bij jeugdzorg....


    heb ik ook al gedaan.. alleen dan met zo'n psycholoog ding.. die wil dus alleen maar het verhaal van me vader geloven.. het enige wat hij zegt(die psycholoog) is 'Ja kinderen zeggen wel meer.' me moeder begint nog wel is op hem te schelden dus dat is ook geen optie.. ik denk dat ik binnenkort dus ook de kindertelefoon ga bellen.. misschien dat dat helpt.

    xx


    Forbidden to Remember, Terrified to Forget

    ARRGGHH!!
    wrm praten :|
    ik haat dat [komt door mijn kindertijd][en ik wil zelf psycholoog worden xD]
    en ik vind het hartstikke kut dat iedereen medelijden met je heeft :|
    maar,, toch lief [ik ken jullie niet eens xD] dat Pittangel en Droogkloot mij proberen te helpen ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik mag van me ouders me haar n iet kleuren... ze hebben hele slechte argumenten en wat ik ook zeg ze veranderen niet van idee... :(

    heb ook elke dag met me ma... :(
    kom ik thuis begint het weer...


    When Your Faith Walks On Broken Glass

    problemen?!

    * mijn rapport is zo slecht dat ik van Gymnasium naar vmbo moet (maar ik ga naar de havo)
    * een van mijn beste vriendinnen liet me zakken toen het zo slecht ging op school en ik zelfmoordneigingen kreeg.
    * ik wordt uitgelachen/nagestaard en gepest omdat ik me anders aankleed dan al die anorexia lijdende SLETTEN.
    * ik wil de mode in, ik ontwerp dingen op mijn paspop, maar ik word daar best vaak bedenkelijk op aangestaard. zo van; IEL jij in de mode, jij kan niet eens je eigen outfit samenstellen.
    * ik mezelf lelijk vind
    * mijn zus is: lang, blond, blauwe ogen en slank.
    en ik ben; klein, brunette, bruine ogen en dik.
    * ik hoor eigenlijk nergens bij, ik ben een beetje emo, scene, gewoon, 80's.

    heeft iemand nog leuke ideen voor iets met neon combinaties?