• heey mensen heb je problemmen met vrienden ouders of wie dan ook. hier kan je kan je vertellen wat je dwars zit.

    EXAMENSTRESS :| Ben bang dat ik zak of te laat kom of me verslaap ofzow xD

    ik mag van me ouders me haar n iet kleuren... ze hebben hele slechte argumenten en wat ik ook zeg ze veranderen niet van idee... :(

    heb ook elke dag met me ma... :(
    kom ik thuis begint het weer...


    Ik had vroeger ook heel veel problemen met mijn moeder. Als ik jou was zou ik het op school tegen een rector ofzo wat jullie hebben vertellen, en vragen of die naar huis belt om het te vertellen. Daarna zien ze meestal in dat je het echt meent enzoow.

    Ik ben serieus panisch van kikkers XD weten julie hoe ik er vanaf kan komen ik durf niet ens in de buurt te staa en ben vet bang om de schuurin te gaan omdat ze daar meestal heen gaan! ik weet ook wel dat ze niets doen maar toch...

    * mijn rapport is zo slecht dat ik van Gymnasium naar vmbo moet (maar ik ga naar de havo)
    waar ligt het probleem? vind je het moeilijk, of zijn er ook andere problemen?

    * een van mijn beste vriendinnen liet me zakken toen het zo slecht ging op school en ik zelfmoordneigingen kreeg.
    dan was het dus ook geen goede vriendin. echte vrienden moeten je steunen, ook in moeilijke tijden.

    * ik wordt uitgelachen/nagestaard en gepest omdat ik me anders aankleed dan al die anorexia lijdende SLETTEN.
    trek niks van ze aan! echt ik meen het.. hoe moeilijk het ook is.. misschien zijn ze gewoon jaloers op je.. en een pluspuntje.. Je valt wel bij ze op.. ^^

    * ik wil de mode in, ik ontwerp dingen op mijn paspop, maar ik word daar best vaak bedenkelijk op aangestaard. zo van; IEL jij in de mode, jij kan niet eens je eigen outfit samenstellen.
    Leef je droom na.. Niks aantrekken van andere mensen.

    * ik mezelf lelijk vind
    ben je ook echt 'lelijk' of vind je dat zelf? Niemand is lelijk. Iedereen is gelijk. alleen ziet de een er anders uit als de andere.


    * mijn zus is: lang, blond, blauwe ogen en slank.
    en ik ben; klein, brunette, bruine ogen en dik.
    Wees tevreden met jezelf.. Zoals ik nu begrijp, wil jij er uitzien zoals je zus. Ga naar je zus toe en vraag wat zij de pluspunten van jou vind. Misschien wil zij wel kleiner zijn en bruine ogen hebben en een brunette zijn..? en ik geloof niet dat je echt super dik bent.. wees gewoon tevreden met jezelf..:D


    * ik hoor eigenlijk nergens bij, ik ben een beetje emo, scene, gewoon, 80's.
    Je bent een beetje emo, scene, gewoon, 80's. Dat is jou style. als andere mensen daar kritiek op hebben, is dat hun mening. Jij bent jij en dat is gewoon jou style.




    heeft iemand nog leuke ideen voor iets met neon combinaties?

    nops niet echt^^

    ik hoop dat je er iets aan heb.. ^^

    xx


    Forbidden to Remember, Terrified to Forget

    Euhm.. Mijn zus zit altijd ziek thuis en dn is ht ruzie tussn mn zus en mn mama. Mn mama werkt dat dn uit op mij en jh.. Dn hebben ik em mn mama ook ruzie natuurlijk.. 'k heb het gevoel dat mn vriendn me negern.. (Ik doe vn dit jaar stw en denk dus dat ht daardoor komt..) En sinds mn opa gestorven is zijn er nog maar bitter weinig dagen voorbij gegaan zonder dat er ruzie is in dit huis.. En da is verschikkelijk.. Ik loop nu al een hele week zo down als ht maar kan en begin gewoon uit het niets te wenen..

    jah, euh... ik ben verliefd op mijn beste vriendin... :$

    goh problemen niet echt
    ma ik ben gwn verschrikkelijk jaloers als mijn beste vriendin met mijn vriend omgaat
    kweet dat k niet jaloers mag zijn, maar k kan er niet aan doen
    oh ja en kzou eens moeten beginnen studeren voor de examens

    ik mag van me ouders me haar n iet kleuren... ze hebben hele slechte argumenten en wat ik ook zeg ze veranderen niet van idee... :(

    heb ook elke dag met me ma... :(
    kom ik thuis begint het weer...

    vraag wat ze er tegen hebben en luister naar wat ze tezeggen hebben en vertel dan jou verhaal waarom je, je haar die kleur wil hebben. en messrien een idee doe eerst een pluk haar die kleur. messrien vinden ze dat niet erg.

    zo erg is het niet maar toch : Me ouders & me zus want ze lopen de heletijd vanalles te vragen, normaal, maar de heletijd het zelfde en elke keer & precies als ik sjaggie ben.. En toen ik ze nodig had waren ze er niet. Me zus had toen zelfs gezegt over het geen(waar ik nu een jaar later nog mee zit) doodleuk gezegt: Ben je daar nu nog steeds zo van streek over?.


    Thank you that it is the morning of another day..

    problemen?!

    * mijn rapport is zo slecht dat ik van Gymnasium naar vmbo moet (maar ik ga naar de havo)
    * een van mijn beste vriendinnen liet me zakken toen het zo slecht ging op school en ik zelfmoordneigingen kreeg.
    * ik wordt uitgelachen/nagestaard en gepest omdat ik me anders aankleed dan al die anorexia lijdende SLETTEN.
    * ik wil de mode in, ik ontwerp dingen op mijn paspop, maar ik word daar best vaak bedenkelijk op aangestaard. zo van; IEL jij in de mode, jij kan niet eens je eigen outfit samenstellen.
    * ik mezelf lelijk vind
    * mijn zus is: lang, blond, blauwe ogen en slank.
    en ik ben; klein, brunette, bruine ogen en dik.
    * ik hoor eigenlijk nergens bij, ik ben een beetje emo, scene, gewoon, 80's.

    heeft iemand nog leuke ideen voor iets met neon combinaties?

    ten eerste je moet niet zo over je zelf denken. iedereen is anders zo is het leven nou een maal. en zo denken maakt je allen maar ongelukkiger. en je moet doen wat je zelf wil als jij mode wil gaan doen ga er voor echt je moet niet luisteren naar wat anders zeggen of vinden laat ze maar praaten. en als ze jou styl kwa kleding niks vinden hun keus zal lang jij het cool hip of wat dan ook vind dan is het toch goed.
    *ik zal je wat vertellen ik heb me haar hellen maal paars gehad en iedereen zij tegen mijn zo ga je toch niet lopen kom op zeg je loopt voor lul. en dat horden ik wel 10x per dag. ik heb er niet naar geluister en heb het gewoon paars geverft. en ja mensen kennen mij raar aan zo wat ik moet er mee kunnen leven hun toch niet*
    dus kies je eigen weg ook kijken mensen je raar aan of wijsen ze je na. zo lang jij er mee kan leven is het toch goed. en vrienden die je laten stikken zijn geen echt vrienden. vrienden horen je tehelpen.

    EXAMENSTRESS :| Ben bang dat ik zak of te laat kom of me verslaap ofzow xD

    whaha ja daar kan ik niet zo veel over zeggen heb zelf ook examens. gewoon je best doen komt van zelf goed mestal ben je van tevoren bang maar als je in de klas zit voor je examens is het mestal minnder eng dan je denkt. gewoon denken dat het een groef werk is of zo. help vaak ook.

    Ik ben serieus panisch van kikkers XD weten julie hoe ik er vanaf kan komen ik durf niet ens in de buurt te staa en ben vet bang om de schuurin te gaan omdat ze daar meestal heen gaan! ik weet ook wel dat ze niets doen maar toch...

    als je een kikker ziet gewoon niet naar kijken een gewoon je ding doen. niet op de kikker leten dan is het mestal ook minder eng.

    Euhm.. Mijn zus zit altijd ziek thuis en dn is ht ruzie tussn mn zus en mn mama. Mn mama werkt dat dn uit op mij en jh.. Dn hebben ik em mn mama ook ruzie natuurlijk.. 'k heb het gevoel dat mn vriendn me negern.. (Ik doe vn dit jaar stw en denk dus dat ht daardoor komt..) En sinds mn opa gestorven is zijn er nog maar bitter weinig dagen voorbij gegaan zonder dat er ruzie is in dit huis.. En da is verschikkelijk.. Ik loop nu al een hele week zo down als ht maar kan en begin gewoon uit het niets te wenen..

    als er ruzzie is zeg er wat van zo als ja nu is het genoeg kappen ja. of zeg kunnen we niet gewoon praaten. en zeg wat je er van vind praat er over met iedereen (ouders broer zus)bij elkaar. en werkt dat niet zoek dan een plek op waar je rustig kan zitten. met vrienden praat help vaak ook wel. de ruzzie gaat dan niet weg maar je kan je probleem dan wel kwijt

    Mijn bijna-vriend zit me al een hele week te negeren :(
    En hij wil me wel iets zeggen, maar durft niet naar me toe te stappen -_-"


    Bellice

    goh problemen niet echt
    ma ik ben gwn verschrikkelijk jaloers als mijn beste vriendin met mijn vriend omgaat
    kweet dat k niet jaloers mag zijn, maar k kan er niet aan doen
    oh ja en kzou eens moeten beginnen studeren voor de examens

    vertel het haar dat je jaloers bent als ze met haar vriend is. messrien kunnen ze er dan rekkening mee houden.