• Ik ben dus wel even nieuwsgierig naar jullie tattoo's als jullie deze hebben ofcourse ^^
    Dus plaats hier even een foto van de jouwe.

    Ikzelf heb 'even crucio hurts less' staan op mijn onderarm maar ik ben te lui om een foto te trekken ervan. Later wil ik ook 'Nobody is free, even the birds are bound to the sky' met een klein vogeltje erbij op mijn pols.

    Oh en voor de mensen die ertegen zijn of er geen willen, waarom niet?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik was er eerst tegen, omdat die tattoo voor altijd blijft.
    En als je oud en gerimpeld bent, dan staat dat echt niet meer.
    Maar nu wil ik de naam van mijn vriend op mijn zij, net onder mijn bhband laten zetten.. Verklaar me maar voor gek, maar toch ben ik het van plan te doen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben bang om er een te laten zetten, maar zou er wel graag één willen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik twijfel nog.
    En ik wil toch lekker een foto zien van de jouwe, want hij klinkt awesome ;D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Negligible schreef:
    Ik was er eerst tegen, omdat die tattoo voor altijd blijft.
    En als je oud en gerimpeld bent, dan staat dat echt niet meer.
    Maar nu wil ik de naam van mijn vriend op mijn zij, net onder mijn bhband laten zetten.. Verklaar me maar voor gek, maar toch ben ik het van plan te doen

    Okeei, nu ben ik eigenlijk wel benieuwd. Want ik denk dat je weet dat het niet zeker is dat de relatie met je vriend niet voor altijd zal zijn? Heb je daar over nagedacht, zo ja, waarom wil je het dan toch dan? (: ~ Just being curious.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ah, dat klinkt echt zo mooi. Ik zou op mijn rechterpols "Inspire" willen hebben en op mijn linkerpols "Believe". (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oh, nog even: ik vind dat echt hele mooie zinnen. En nee, ik ben niet tegen tattoo's. Vooral niet tegen zinnetjes of woorden. Hele tekeningen zou ik nooit doen. Dit wordt gewoon lelijk op den duur. Maar kleine tekeningetjes en zinnetjes vind ik echt prachtig. Dit zegt nog niet dat ik het zelf ook ga doen, maar dat vind ik wel echt mooi.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    (...)
    Okeei, nu ben ik eigenlijk wel benieuwd. Want ik denk dat je weet dat het niet zeker is dat de relatie met je vriend niet voor altijd zal zijn? Heb je daar over nagedacht, zo ja, waarom wil je het dan toch dan? (: ~ Just being curious.

    Haha, met nieuwsgierig zijn is niets mis ^^
    Mijn vriend betekent heel erg veel voor me. Vroeger was ik heel anders en hij heeft me op verschillende manier positief veranderd. Daar ben ik hem ook dankbaar voor, want ik dacht dat het niemand zou lukken (: Daarom weet ik (niet 100% natuurlijk) dat de kans groot is dat we bij elkaar zullen blijven en samen een toekomst zullen opbouwen. We zien elkaar echt graag, hebben al bepaalde plannen en we betekenen voor elkaar ook echt veel. Dat weten we wel van elkaar. Natuurlijk ga ik die tattoo nu nog niet laten zetten, maar binnen een jaartje of twee. We gaan beiden elkaars naam laten zetten als we aan ons eigen leven beginnen. Dus vanaf het moment dat we gaan samen wonen.
    Ja, je mag me gek verklaren :3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ''Later wil ik ook 'Nobody is free, even the birds are bound to the sky' met een klein vogeltje erbij op mijn pols.''

    Wat ik heb, dus :'D

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 17:59 ]

    Áls ik een tattoo zou nemen, zou ik waarschijnlijk "Aut numquam tentes, aut perfice" op mijn onderrug laten zetten. Maar ik ben niet echt van plan dat te laten doen.


    Have you ever been alone in a crowded room?



    Links zat er eerst, rechts is de huidige.
    De tekst 'Everyone is here for a reason' ga ik nog wel op een andere plaats zetten.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Negligible schreef:
    Haha, met nieuwsgierig zijn is niets mis ^^
    Mijn vriend betekent heel erg veel voor me. Vroeger was ik heel anders en hij heeft me op verschillende manier positief veranderd. Daar ben ik hem ook dankbaar voor, want ik dacht dat het niemand zou lukken (: Daarom weet ik (niet 100% natuurlijk) dat de kans groot is dat we bij elkaar zullen blijven en samen een toekomst zullen opbouwen. We zien elkaar echt graag, hebben al bepaalde plannen en we betekenen voor elkaar ook echt veel. Dat weten we wel van elkaar. Natuurlijk ga ik die tattoo nu nog niet laten zetten, maar binnen een jaartje of twee. We gaan beiden elkaars naam laten zetten als we aan ons eigen leven beginnen. Dus vanaf het moment dat we gaan samen wonen.
    Ja, je mag me gek verklaren :3

    Ah, okeei. Maar als ik dit zo lees dan zou voor jou die tattoo nog steeds van waarde zijn, ook al zou het uitgaan. Want hij betekent gewoon heel voor jou, en dat zal ook altijd zo blijven. Ook al zou het op het einde stuk lopen (waar we natuurlijk niet vanuit gaan). En nee, ik verklaar je niet voor gek. Klaar het is je eigen keuze. Ik zou het waarschijnlijk niet zelf doen. Maar ik kan het wel begrijpen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    (...)
    Ah, okeei. Maar als ik dit zo lees dan zou voor jou die tattoo nog steeds van waarde zijn, ook al zou het uitgaan. Want hij betekent gewoon heel voor jou, en dat zal ook altijd zo blijven. Ook al zou het op het einde stuk lopen (waar we natuurlijk niet vanuit gaan). En nee, ik verklaar je niet voor gek. Klaar het is je eigen keuze. Ik zou het waarschijnlijk niet zelf doen. Maar ik kan het wel begrijpen.

    Inderdaad. Natuurlijk, moest hij me echt heel erg pijn doen, dan zou er wel nog betekenis aan vastzitten, maar hij zou voor mij geen waarde meer hebben. Maar dat zie ik hem niet doen (: Moesten we als vrienden uit elkaar gaan, dan blijft de waarde wel.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Inderdaad. Natuurlijk, moest hij me echt heel erg pijn doen, dan zou er wel nog betekenis aan vastzitten, maar hij zou voor mij geen waarde meer hebben. Maar dat zie ik hem niet doen (: Moesten we als vrienden uit elkaar gaan, dan blijft de waarde wel.

    Ja, ik snap wat je bedoelt. En laten we er nu maar weer gewoon vanuit gaan dat julie bij elkaar blijven. (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Rapturous schreef:



    Links zat er eerst, rechts is de huidige.
    De tekst 'Everyone is here for a reason' ga ik nog wel op een andere plaats zetten.


    Je weet toch dat,dat roze heel snel gaat vervagen he? Maar hij is wel mooi ^^


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Rapturous schreef:



    Links zat er eerst, rechts is de huidige.
    De tekst 'Everyone is here for a reason' ga ik nog wel op een andere plaats zetten.

    de eerste was mooier


    Owl you need is love.