• Ik ben dus wel even nieuwsgierig naar jullie tattoo's als jullie deze hebben ofcourse ^^
    Dus plaats hier even een foto van de jouwe.

    Ikzelf heb 'even crucio hurts less' staan op mijn onderarm maar ik ben te lui om een foto te trekken ervan. Later wil ik ook 'Nobody is free, even the birds are bound to the sky' met een klein vogeltje erbij op mijn pols.

    Oh en voor de mensen die ertegen zijn of er geen willen, waarom niet?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik neem later het woordje 'Milosc' op waarschijnlijk mijn pols. En nog een zonnebloem (: Maar ik weet nog niet zeker waar ik het laat doen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind tattoo's met een betekenis echt mooi. Die tekst die jij hebt vind ik ook supermooi trouwens! Zelf heb ik geen tattoo en ik zou er ook nooit één nemen. Gewoon al om het feit dat ik van mezelf weet dat ik er later spijt van zou gaan krijgen. Mijn fobie voor naalden maakt het er ook niet beter op, haha! Dus een tattoo is absoluut niets voor mij!

    Ik wil een klein kroontje op mijn enkel. Eerbetoon aan Freddie Mercury, omdat hij me al zo lang inspireert en dat nog elke dag doet. Daarnaast heeft hij in mijn moeilijke periode heel veel voor mij betekent.


    ars moriendi

    ik wil graag het woord 'wanderlust' op mijn pols of aan de binnenkant van mijn elleboog


    ask her if she wants to stay a while

    Ik wil mijn naam in kleine chinese letters op mn ruggenwervel
    en een -nederlandse naam kwijt dan maar engels- bow in het roze op mn onderzij/heup


    (Be)lieve in (you)rself

    Voor mijn 18e verjaardag krijg ik een tattoo. Ik wil een peace-teken op mijn linkerpols.

    Hier zit achter dat ik een hele moeilijke tijd achter de rug heb gehad, ik heb veel ruzie met mijn ouders gehad en ik ben depressief geweest. Dit peace-teken betekend voor mij dat ik nu vrede met mezelf kan hebben, ik ben positief veranderd. Ook staat het er voor mij voor dat je niet te snel moet oordelen, ieder persoon heeft zijn eigen verhaal en je kunt niet weten waarom iemand reageert/doet op de manier waarop hij doet. Verder vind ik het er ook mooi uitzien (:
    En dan ten slotte de plek: ik ben rechtshandig, dus ik vind het mooier om 'm op mijn linkerpols te hebben zodat ik 'm altijd kan zien.


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    Voor mijn 18e verjaardag krijg ik een tattoo. Ik wil een peace-teken op mijn linkerpols.

    Hier zit achter dat ik een hele moeilijke tijd achter de rug heb gehad, ik heb veel ruzie met mijn ouders gehad en ik ben depressief geweest. Dit peace-teken betekend voor mij dat ik nu vrede met mezelf kan hebben, ik ben positief veranderd. Ook staat het er voor mij voor dat je niet te snel moet oordelen, ieder persoon heeft zijn eigen verhaal en je kunt niet weten waarom iemand reageert/doet op de manier waarop hij doet. Verder vind ik het er ook mooi uitzien (:
    En dan ten slotte de plek: ik ben rechtshandig, dus ik vind het mooier om 'm op mijn linkerpols te hebben zodat ik 'm altijd kan zien.

    Als ie op je rechterpols staat kan je hem ook gewoon altijd zien hoor (cat)

    Maar dat is ook de reden waarom ik de mijne links wil. Omdat ik rechts ben :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Als ie op je rechterpols staat kan je hem ook gewoon altijd zien hoor (cat)

    Maar dat is ook de reden waarom ik de mijne links wil. Omdat ik rechts ben :'D

    Haha, how genius ;)

    Tja, ik kan het niet zo goed uitleggen, maar ik heb een beter gevoel bij links.


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    (...)
    Haha, how genius ;)

    Tja, ik kan het niet zo goed uitleggen, maar ik heb een beter gevoel bij links.

    Heb ik dus ook. Gewoon zo'n gevoel dat het links klopt en rechts zou ie niet op z'n plaats zijn.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Heb ik dus ook. Gewoon zo'n gevoel dat het links klopt en rechts zou ie niet op z'n plaats zijn.

    Precies!
    Wat een leuk idee voor jouw tattoo btw! Heb je een plaatje van het ontwerp?


    I was an angel living in the garden of evil

    Als mijn vriend en ik dan nog bij elkaar zijn, willen we dezelfde tattoo, 2 draken die verstrengeld zijn, op onze polsen, ik mijn linkse, hij zijn rechtse, want als we hand in hand lopen loop ik altijd links :Y)


    Alis volat propriis.

    Westwick schreef:
    (...)
    Precies!
    Wat een leuk idee voor jouw tattoo btw! Heb je een plaatje van het ontwerp?


    Deze, alleen dan wel beetje groter (bloos)


    -

    Genius schreef:
    (...)


    Deze, alleen dan wel beetje groter (bloos)

    Wat schattig! Plaats je ook een foto als je 'm hebt? (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    (...)
    Wat schattig! Plaats je ook een foto als je 'm hebt? (:

    Jaa tuurlijk (bloos) Duurt nog wel even 4 maand haha.
    Ik vind jou idee trouwens heel mooi, met die betekenis erachter. (bloos)


    -

    AppleCider schreef:
    ik wil er later 1 :'D (ben 14) dan wil ik de deathly hallows teken met Always er onder :'D


    Ik ben niet zo van tatoeages, maar als ik er een wou zou ik dat ook doen! Ik vind een zinnetje zonder kleur en als het iets voor je betekend wél mooi!


    "I solemnly swear that i am up to no good."