• Ik ben dus wel even nieuwsgierig naar jullie tattoo's als jullie deze hebben ofcourse ^^
    Dus plaats hier even een foto van de jouwe.

    Ikzelf heb 'even crucio hurts less' staan op mijn onderarm maar ik ben te lui om een foto te trekken ervan. Later wil ik ook 'Nobody is free, even the birds are bound to the sky' met een klein vogeltje erbij op mijn pols.

    Oh en voor de mensen die ertegen zijn of er geen willen, waarom niet?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dit is die van mij (:
    Heb hem voor mijn 18de verjaardag gekregen.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 17:14 ]


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Rapturous schreef:



    Links zat er eerst, rechts is de huidige.
    De tekst 'Everyone is here for a reason' ga ik nog wel op een andere plaats zetten.


    Waarom heb je het laten overdoen? ö


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Op 29 Januari 2011 om 16:45 ga ik een tattoo laten zetten (bloos) Een klein katje op mijn linkerpols.


    -

    Ik wil er 1 op me pols (: wat weet ik nog niet D: Wel iets met een betekenis (: dus ik ben nog aan et bedenken ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Esperanzah schreef:
    (...)

    Waarom heb je het laten overdoen? ö


    Omdat de tekst lelijk neer gezet is, op verschillende plaatsen is hij uit geschoten.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik wil er zoooo graag een, maar ik ben pas 14. Van mijn ouders mag het wel, en ik weet ook wel wat ik wil maar niet waar.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Rapturous schreef:
    (...)

    Omdat de tekst lelijk neer gezet is, op verschillende plaatsen is hij uit geschoten.

    Zo leek het idd. Maar het kon dat het zo hoorde?
    Maar die nieuwe is ook wel mooi (: Al ben ik niet zo voor kleur, ben idd bang dat het vervaagd.

    Ik ben aan het twijfelen om ook nog op mijn pols wat te laten zetten maar ik weet het niet. Zien we dan wel weer (:


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Ik krijg binnenkort mijn tattoo. (: Op mijn pols: I am mine.


    To infinity and beyond •

    Esperanzah schreef:
    (...)
    Zo leek het idd. Maar het kon dat het zo hoorde?
    Maar die nieuwe is ook wel mooi (: Al ben ik niet zo voor kleur, ben idd bang dat het vervaagd.

    Ik ben aan het twijfelen om ook nog op mijn pols wat te laten zetten maar ik weet het niet. Zien we dan wel weer (:


    Nope, dat was niet de bedoeling. Ik was er écht niet blij mee, en nu wel (:
    I'm so happy now (bloos)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ik wil er later 1 :'D (ben 14) dan wil ik de deathly hallows teken met Always er onder :'D


    Shoganai i ne~

    Arlene schreef:
    Ah, dat klinkt echt zo mooi. Ik zou op mijn rechterpols "Inspire" willen hebben en op mijn linkerpols "Believe". (:


    I´m nothing special.

    Rapturous schreef:
    (...)

    Nope, dat was niet de bedoeling. Ik was er écht niet blij mee, en nu wel (:
    I'm so happy now (bloos)


    haha dat is het belangrijkste (:
    was er ook blij mee toen ik hem had. Genoeg pijn voor geleden. en vooral omdat ik hem moest laten bijwerken ><


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Ik wil later een kleintje, een muzieknootje en een gitaartje. ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    • Op mijn linkerarm heb ik een blauw vlindertje. Net onder mijn linkerpols heb ik de initialen van mijn vader (in z/w), en wanneer je die op de kop leest zie je die initialen van een hele goede vriend van me.
    • Boven mijn linkerborst heb ik een symbool staan wat staat voor de 5 elementen en de natuur, in z/w.
    • Op mijn schouderblad/rechter bovenrug heb ik een pixie met een luit (tekening van Brain Froud) met daarboven de tekst:’ Ich vertrau dir mehr als mir, und ich liebe dich dafür’ in sepia-kleuren.

    En op mijn rechtersleutelbeen/borst been ga ik binnenkort een andere tattoo laten zetten die ook Brain Froud geïnspireerd is, maar die ik zelf uitgetekend heb. Die uiteindelijk zacht rood, koper, doorschijnend moet worden.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 19:48 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik denk er over om over een paar jaar - ben nu 15 - Don't stop believing op mn pols te laten zetten. Of iets in die richting.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.