• pony namen????
    waarom hebben sommige mensen een hekel aan ponynamen??


    You can't not look cool with a crossbow.

    Het zijn niet alleen de ponynamen maar alles erom heen, het offtopic gaan ermee, de plaatjes, de opmerkingen, het Alwin zijn. Gewoon alles. En het gaat nu echt te lang door.


    Your make-up is terrible

    Omdat ze vinden dat het kinderachtig is, en omdat er teveel over gepraat word misschien? ik zou het niet weten! Ik ben er geen fan van, maar ook zeker geen hater! :') I'll become a pony soon.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Omdat ik het niet leuk vind?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Omdat ze gewoon oud zijn en niet weten hoe het is om kind te zijn


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Omdat we vroeger veel plaatjes posten in andere topics
    Wat we nu niet meer doen
    Dus eigenlijk moeten mensen ons emt rust laten en moeten wij andere mensen emt rust laten en dan is het opgelost.

    Hugs for all!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    Omdat we vroeger veel plaatjes posten in andere topics
    Wat we nu niet meer doen
    Dus eigenlijk moeten mensen ons emt rust laten en moeten wij andere mensen emt rust laten en dan is het opgelost.

    Hugs for all!



    Misschien doe jij het niet meer, maar er zijn er een paar -kuch- Alwin -kuch- die daar opmerkingen over blijven maken en plaatjes erover blijven posten ook in andere topics.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 19:34 ]


    Your make-up is terrible

    Alwin post nu GEEN plaatjes meer in andere topic.
    Of, dat heeft hij nogtands beloofd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Assassin schreef:
    (...)


    Misschien doe jij het niet meer, maar er zijn er een paar -kuch= Alwin -kuch- die daar opmerkingen over blijven maken en plaatjes erover blijven posten ook in andere topics.
    \

    ik heb dat niet gezienO_o


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ponys zijn erg leuk als je 5 bent. Ook is het leuk als je ouder bent en het om iets onserieus gaat.
    Het is niet leuk als mensen doordraven. En daar heb ik een hekel aan.


    Alleen maar tranen van geluk

    Waarom? Omdat de ponies (vooral Alwin) off-topic gaan -.-
    En zo draven zo vreselijk erg door

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 19:37 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Het zijn niet alleen de ponynamen maar alles erom heen, het offtopic gaan ermee, de plaatjes, de opmerkingen, het Alwin zijn. Gewoon alles. En het gaat nu echt te lang door.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    hoewel ik het met alwin eens ben dat Mitchell zwaar onder de plak zit

    As je me bewijst geeft dat alwin weer off-topic pony plaatjes post kan ik hem er op aanspreken.
    Er is namelijk gezegt dat dit neit meer zou gebeuren.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    haha, ik ben ook een pony, maar gwn omdat het wel geinig is
    ik deed ook mee aan die Pokémonnamen enzo

    maarja, iedereen zn eigen mening :')

    Weet je waar ik een hekel heb dat sommige mensen -ik noem geen namen- naar ons topic komen en ons dan de huid vol schelden en steeds gaan haten.

    Look ik heb een hekel aan pokemon, ik ging ook niet haten in hun topic.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    StoryBelle schreef:
    hoewel ik het met alwin eens ben dat Mitchell zwaar onder de plak zit

    As je me bewijst geeft dat alwin weer off-topic pony plaatjes post kan ik hem er op aanspreken.
    Er is namelijk gezegt dat dit neit meer zou gebeuren.


    Dat is niet zo, hij mag zelf weten wat hij leuk vind. Hij heeft die ponies ook even leuk gevonden, maar hij vond al snel de grap er af gaan. Ik vind het persoonlijk dan ook meer iets voor (jonge) meisjes dus ik kan het wel begrijpen.


    Your make-up is terrible