• pony namen????
    waarom hebben sommige mensen een hekel aan ponynamen??


    You can't not look cool with a crossbow.

    Assassin schreef:
    (...)


    Misschien doe jij het niet meer, maar er zijn er een paar -kuch- Alwin -kuch- die daar opmerkingen over blijven maken en plaatjes erover blijven posten ook in andere topics.


    Ik post plaatjes als links, en alleen in reactie naar andere ponies. Ik meld erbij dat het ponyplaatjes zijn zodat je er niet naar goeft te kijken. Als je er niet naar op zoek gaat si er geen enkele reden om je eraan te storen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Anitaaa schreef:
    Het is meeloperij.

    Helemaal mee eens ^^ Ben blij dat ik geen pony meer ben [a]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    18, maar dat betekend niet dat ik niet nog kind mag zijn.
    Don't judge me before you know me, dear. <3


    Nou dan vind ik toch echt wel dat je een beetje volwassen moet gaan worden. Ik judge niet, ik geef mijn mening.


    To infinity and beyond •

    Diggory schreef:
    (...)
    Helemaal mee eens ^^ Ben blij dat ik geen pony meer ben [a]

    Jij haat ons gewoon, door dat wij jou niet mogen door je 43 accounts


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    StoryBelle schreef:
    hoewel ik het met alwin eens ben dat Mitchell zwaar onder de plak zit

    Okeeey. Ik heb een opdrachtje voor je, een hele kleine. Kijk eens in de eerste topic van het "Het grote Brony rekruterings topic"-topic. Als je daar een beetje rondkijkt of de wat oudere topics kun je zien dat ik een tijdje mee heb gedaan met de pony gekte. Omdat ik het eventjes leuk vond, maar nu is de grap eraf en is het gewoon saai en vervelend.
    Wil je dus alsjeblieft je mond houd over dat ik onder de plak zit. Ik denk en kies nog steeds zelf.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, jij begon ermee en ik vind jou verreweg de meest irritante persoon op Q (vooral daardoor).


    Oh, en ik vind jou heeeel aardig dus je kwetst me diep D:

    Ik ben gewoon zeker genoeg van zowel mijn leeftijd als mijn geslacht dat ik niet constant mijn piemel in iedereen zijn gezicht hoef te duwen, en ook gewoon fijn mee kan praten over tekenfilms (als ze goed zijn) :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    ilovezayn schreef:
    (...)

    Nou dan vind ik toch echt wel dat je een beetje volwassen moet gaan worden. Ik judge niet, ik geef mijn mening.


    Listen to me. wie zegt dat ik neit volwassen ben?
    Ken je me persoonlijk? Nee.
    Wij blijven nu in één topic. Laat ons doen wat wij willen doen, dan storen we jullie ook niet.
    Er is niets mis met het feit dat ik nog een beetje kinds ben.

    Je zegt dat je me neit veroordeeld, maar dat doe je duidelijk wel. Je noemt me kinderachtig, terwijl je me niet kent.

    you don't know a thing about me. So don't tell me to grow up. thank you.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 19:52 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Okeeey. Ik heb een opdrachtje voor je, een hele kleine. Kijk eens in de eerste topic van het "Het grote Brony rekruterings topic"-topic. Als je daar een beetje rondkijkt of de wat oudere topics kun je zien dat ik een tijdje mee heb gedaan met de pony gekte. Omdat ik het eventjes leuk vond, maar nu is de grap eraf en is het gewoon saai en vervelend.
    Wil je dus alsjeblieft je mond houd over dat ik onder de plak zit. Ik denk en kies nog steeds zelf.


    Alternatieve uitleg: Assassin sprak je erop aan en vertelde je dat het kinderachtig was dus je hield ermee op


    quidquid excusatio prandium pro

    ilovezayn schreef:
    (...)

    Waar de fuck slaat dat nou weer op =$?

    Dat dacht ik dus ook


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Listen to me. wie zegt dat ik neit volwassen ben?
    Ken je me persoonlijk? Nee.
    Wij blijven nu in één topic. Laat ons doen wat wij willen doen, dan storen we jullie ook niet.
    Er is niets mis met het feit dat ik nog een beetje kinds ben.

    Je zegt dat je me neit veroordeeld, maar dat doe je duidelijk wel. Je noemt me kinderachtig, terwijl je me niet kent.


    Mee eens :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Oh, en ik vind jou heeeel aardig dus je kwetst me diep D:

    Ik ben gewoon zeker genoeg van zowel mijn leeftijd als mijn geslacht dat ik niet constant mijn piemel in iedereen zijn gezicht hoef te duwen, en ook gewoon fijn mee kan praten over tekenfilms (als ze goed zijn) :Y)


    Whut, waarom praat je nou weer over piemels en leeftijden? D:


    Your make-up is terrible

    Okay en nu ga ik toch even ingrijpen. We houden op met elkaar beledigen en lullig tegen elkaar te doen en blijven ontopic. Nu.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Alternatieve uitleg: Assassin sprak je erop aan en vertelde je dat het kinderachtig was dus je hield ermee op



    Denk dat maar lekker.
    Ik had het niet eens gezien omdat ik me er totaal niet in interesseerde.
    Pfft, waarom zeg ik dit nog.


    Your make-up is terrible

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Alternatieve uitleg: Assassin sprak je erop aan en vertelde je dat het kinderachtig was dus je hield ermee op

    Alwin, ik stopte al voordat ze me erop aansprak dus kap met onzin lullen.
    Praat pas over mij of Nikki als je weet waar je het over hebt en dat wat je denkt ook waar is.
    En meer zeg ik hier niet over, dit is echt onder mijn niveau :W

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 19:54 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat dacht ik dus ook


    Gewoon laten gaan (: Als hun blij zijn met hun 12 jarige pony fase, is het toch goed (: Je weet zelf wel hoe je in je relatie staat en daar hebben hun geen fuuuck mee te maken. :Y)


    To infinity and beyond •