• ik heb een vraag, ik ben eigenlijk al heel lang gepest, en ben daardoor echt heel onzeker overmezelf
    zouden jullie kunnen zeggen wat jullie van mij vinden?
    post dan meteen ook je eigen foto, en zeg dan wat je van de gene boven je vindt ;)

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 20:10 ]


    You're amazing the way you are, never give up!

    En jij bent echt knap!

    Lothlorien schreef:
    Je ziet er anders helemaal niet lelijk uit! En bovendien, het innerlijk telt veel meer dan het uiterlijk. Dat laatste is slechts een verkooppraatje, de inhoud moet goed zijn...
    Op mijn profiel staat een enorm verouderde foto van mezelf, maar ik heb op het moment alleen foto's van mezelf op Hyves staan. :')

    Dat heb jij ontzettend mooi verwoord, vind ik.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    PurpleRose schreef:
    Ik word ook gepest. en nu nog steeds en ben 14. heel men leven al maar ik heb 1 riendin


    ik ben lings.


    ik ben sinds groep 4 gepest, en heb ook niet veel vrienden, weetje, ik heb misschien idd maar 1 of 2 echte vrienden(innen)
    en voor de rest meer mensen die ik qua naam ken, en over bijv. het weer spreek

    en jij bent helemaal niet zo lelijk, jou kapsel ik leuk


    You're amazing the way you are, never give up!

    SweetieBelle schreef:
    Ohja. Foto mezelf:
    *let AUB niet op de douche achter me, ik heb een spiegel nodig om foto's te maken. Anders kan ik serieus NIET richten*



    Je neus is schattig ;$


    Ot; Hmm, ik snap niet waarom je lelijk word genoemd..

    Hmm en voor mijn foto.. blegh nu geen zin in opzoeken ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    angleface schreef:
    (...)

    ik ben sinds groep 4 gepest, en heb ook niet veel vrienden, weetje, ik heb misschien idd maar 1 of 2 echte vrienden(innen)
    en voor de rest meer mensen die ik qua naam ken, en over bijv. het weer spreek

    en jij bent helemaal niet zo lelijk, jou kapsel ik leuk

    Mijn kapsel is weer anders ahah. Ik kan ook aardig onzeker zijn. Omdat ik niet echt ben zoals de meeste. Ik zit opscouting en dat is heel lachwekkend vinden sommige. maar ik zit in een klas met 17 meisjes ik en 2 vriendinnen zijn de enigste normale de rest kakkers jij heb t omooi kapsel en mooi e ogen


    Ik ben zoals ik ben, vind je dat ik anders meot zijn dan heb je pech :p

    Midna schreef:
    (...)

    Je neus is schattig ;$


    Ot; Hmm, ik snap niet waarom je lelijk word genoemd..

    Hmm en voor mijn foto.. blegh nu geen zin in opzoeken ;P

    jij hebt dezelfde ogen asl mijn vriendin die zijn zo mooi(H)


    Ik ben zoals ik ben, vind je dat ik anders meot zijn dan heb je pech :p

    Ik vind iedereen boven me allemaal echt niet lelijk.


    Bij mij word er zo vaak gezegd dat ik lelijk ben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    PurpleRose schreef:
    (...)
    jij hebt dezelfde ogen asl mijn vriendin die zijn zo mooi(H)


    ho wacht, bedoel je mij of diegene die ik quotte?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you



    de linkse.

    Sushita schreef:
    Ik vind iedereen boven me allemaal echt niet lelijk.


    Bij mij word er zo vaak gezegd dat ik lelijk ben.



    Jij bent niet lelijk D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    PurpleRose schreef:
    (...)
    Mijn kapsel is weer anders ahah. Ik kan ook aardig onzeker zijn. Omdat ik niet echt ben zoals de meeste. Ik zit opscouting en dat is heel lachwekkend vinden sommige. maar ik zit in een klas met 17 meisjes ik en 2 vriendinnen zijn de enigste normale de rest kakkers jij heb t omooi kapsel en mooi e ogen



    weetje, ik werd onder andere uitgelachen, omdat ik theater doe, en aan hiphop deed, mensen vonden die combinatie niet kloppen, Ik + hiphop = a nogo
    vonden hun
    toen ging ik kungfu doen, en kreeg meer vertrouwen in mezelf, en toen werd ik nog harder uitgelachen, tot ik zei dat ik bijna de zwarte band had, ( is ook zo ik miste nog maar 2 banden) en toen waren ze weer stil
    een rustige halve maand later, begonnen ze weer,
    en allemaal door één en de zelfde jongen


    You're amazing the way you are, never give up!

    Midna schreef:
    (...)

    Je neus is schattig ;$


    Ot; Hmm, ik snap niet waarom je lelijk word genoemd..

    Hmm en voor mijn foto.. blegh nu geen zin in opzoeken ;P

    Jij bent lief :'3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Sushita schreef:
    Ik vind iedereen boven me allemaal echt niet lelijk.


    Bij mij word er zo vaak gezegd dat ik lelijk ben.



    jij bent helemaal niet lelijk ;o
    jou gezicht straalt liefheid uit (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Uitstraling bepaalt zoveel meer dan een leuk koppie. Als je van jezelf leert houden zul je dat uitstralen, en dat is aantrekkelijk.


    ars moriendi

    angleface schreef:
    (...)


    weetje, ik werd onder andere uitgelachen, omdat ik theater doe, en aan hiphop deed, mensen vonden die combinatie niet kloppen, Ik + hiphop = a nogo
    vonden hun
    toen ging ik kungfu doen, en kreeg meer vertrouwen in mezelf, en toen werd ik nog harder uitgelachen, tot ik zei dat ik bijna de zwarte band had, ( is ook zo ik miste nog maar 2 banden) en toen waren ze weer stil
    een rustige halve maand later, begonnen ze weer,
    en allemaal door één en de zelfde jongen


    Dat is gewoon echt kut... Hiphop is cool! En theater ook, en kung fu ook. Is het nu nog niet over dan? ):


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.