• ik heb een vraag, ik ben eigenlijk al heel lang gepest, en ben daardoor echt heel onzeker overmezelf
    zouden jullie kunnen zeggen wat jullie van mij vinden?
    post dan meteen ook je eigen foto, en zeg dan wat je van de gene boven je vindt ;)

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 20:10 ]


    You're amazing the way you are, never give up!

    angleface schreef:
    (...)


    weetje, ik werd onder andere uitgelachen, omdat ik theater doe, en aan hiphop deed, mensen vonden die combinatie niet kloppen, Ik + hiphop = a nogo
    vonden hun
    toen ging ik kungfu doen, en kreeg meer vertrouwen in mezelf, en toen werd ik nog harder uitgelachen, tot ik zei dat ik bijna de zwarte band had, ( is ook zo ik miste nog maar 2 banden) en toen waren ze weer stil
    een rustige halve maand later, begonnen ze weer,
    en allemaal door één en de zelfde jongen

    Gosh, ik wil die jongen nu in zijn gezicht stompen. En hard ook. Vuil kutjong dat 'ie er is! D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Sushita schreef:
    Ik vind iedereen boven me allemaal echt niet lelijk.


    Bij mij word er zo vaak gezegd dat ik lelijk ben.



    weetje, jij bent helemaal niet lelijk, jij hebt mooi blond haar, en jou neus is ook echt mooi ;)
    jij bent helemaal niet lelijk, weet dat er mensen zijn (onderandere ik) die jou wel mooi vinden (flower)


    You're amazing the way you are, never give up!

    angleface schreef:
    (...)


    weetje, ik werd onder andere uitgelachen, omdat ik theater doe, en aan hiphop deed, mensen vonden die combinatie niet kloppen, Ik + hiphop = a nogo
    vonden hun
    toen ging ik kungfu doen, en kreeg meer vertrouwen in mezelf, en toen werd ik nog harder uitgelachen, tot ik zei dat ik bijna de zwarte band had, ( is ook zo ik miste nog maar 2 banden) en toen waren ze weer stil
    een rustige halve maand later, begonnen ze weer,
    en allemaal door één en de zelfde jongen


    Ik ken een meisje en die doet ballet en judo. Ook een best rare combinatie maar als zij het leuk vind moet ze het gewoon doen.
    En voor jou geld dat het zelfde.
    Jij vind het leuk om hiphop, theater en kungfu te doen. Dan moet je dat gewoon doen. Ooit zou jij stralen en zitten hun in de shit omdat Karma bij hun langs is geweest.


    "Ignite, my love. Ignite."

    SweetieBelle schreef:
    (...)
    Gosh, ik wil die jongen nu in zijn gezicht stompen. En hard ook. Vuil kutjong dat 'ie er is! D:


    I agree.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    SweetieBelle schreef:
    (...)
    Jij bent lief :'3


    Ahww thank joe ;$


    @Sarietje, JIJ BENT ZO SCHATTIG ALS MAAR KAN!! Troetelbeertje schattig, zoals mijn mama dat altijd zeg.

    --

    voor de mensen die alsnog geïnteresseerd zijn; Je suis rouges


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lothlorien schreef:
    (...)

    Dat is gewoon echt kut... Hiphop is cool! En theater ook, en kung fu ook. Is het nu nog niet over dan? ):


    nee, het is gestart in groep 4, en nu ik in de 3e zit, is het nog steeds aan de gang


    You're amazing the way you are, never give up!

    Ik vind je helemaal niet lelijk hoor ö

    Ik ben ook een paar keer uitgescholden voor ginger mijn haar is rood geverfd :3, dik varkentje, lelijke nogwat enz.


    Mijn haar zit daar alleen kut, omdat mijn haar toen opgedroogd was :'D

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 20:21 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    PurpleRose schreef:
    (...)
    Mijn kapsel is weer anders ahah. Ik kan ook aardig onzeker zijn. Omdat ik niet echt ben zoals de meeste. Ik zit opscouting en dat is heel lachwekkend vinden sommige. maar ik zit in een klas met 17 meisjes ik en 2 vriendinnen zijn de enigste normale de rest kakkers jij heb t omooi kapsel en mooi e ogen


    Ik zit ook op scouting dus ik ken 't. Scouting en hockey combinatie is sowieso zeldzaam (;

    M'n haar is hier een beetje pluizig, maar dit ben ik:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    SweetieBelle schreef:
    (...)
    Gosh, ik wil die jongen nu in zijn gezicht stompen. En hard ook. Vuil kutjong dat 'ie er is! D:


    Helemaal mee eens.


    "Ignite, my love. Ignite."

    SweetieBelle schreef:
    (...)
    Gosh, ik wil die jongen nu in zijn gezicht stompen. En hard ook. Vuil kutjong dat 'ie er is! D:

    ow, dankje, maar ik denk dat ik het zelf maar eens moet doen, dan wordt ik maar geschorst, I DON'T CARE


    You're amazing the way you are, never give up!

    angleface schreef:
    (...)

    nee, het is gestart in groep 4, en nu ik in de 3e zit, is het nog steeds aan de gang


    Stomme kinderen D: Waar wonen ze, dan ga ik ze eens goed vertellen dat ze niemand zo mogen pesten.
    Ben vandaag in een gekke bui, ik weet het.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Remains schreef:
    Ik vind je helemaal niet lelijk hoor ö

    Ik ben ook een paar keer uitgescholden voor ginger mijn haar is rood geverfd :3, dik varkentje, lelijke nogwat enz.


    Mijn haar zit daar alleen kut, omdat mijn haar toen opgedroogd was :'D


    Ik vind dat haar juist goed bij jou passen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Midna schreef:
    (...)

    Ahww thank joe ;$


    @Sarietje, JIJ BENT ZO SCHATTIG ALS MAAR KAN!! Troetelbeertje schattig, zoals mijn mama dat altijd zeg.

    --

    voor de mensen die alsnog geïnteresseerd zijn; Je suis rouges



    OMFG, jij hebt F*cking mooie groene ogen, I fell in love with your eyes ze zijn echt mooi


    You're amazing the way you are, never give up!

    angleface schreef:
    (...)
    ow, dankje, maar ik denk dat ik het zelf maar eens moet doen, dan wordt ik maar geschorst, I DON'T CARE


    Ik denk niet dat je geschorst word omdat je iemand slaat. Of zou school is streng.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lothlorien schreef:
    (...)

    Stomme kinderen D: Waar wonen ze, dan ga ik ze eens goed vertellen dat ze niemand zo mogen pesten.
    Ben vandaag in een gekke bui, ik weet het.


    euhm...
    kom maar naar enschede daar wonen ze :D


    You're amazing the way you are, never give up!