• Wat is de favoriete personage van jullie eigen verhaal, dus degene die jullie zelf hebben bedacht en uitgewerkt en waarom? (nerd)
    Just wondering :3
    zelf heb ik trouwens geen idee lol


    As travars

    Will (William) van Crazy Neighbours. Hij is een prettig gestoorde kunstenaar en is net een klein kind (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ehm... heer Walraven, want hij kan de prinses zo lekker op stang jagen ^^


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Sjiriki, maar dat is een personage die ik al zo lang als ik me kan herrineren in mijn hoofd heb, en pas recent in een schrijfwedstrijd op papier heb gezet. En vervolgens een echt verhaal heb gegeven omdat mensen daarom zeurden xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Mary en Rue


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Annabelle uit Dagenraad, maar die staat niet online. (nerd)
    Omdat ze een prachtig karakter heeft en hoe ik me haar inbeeld, met al haar kleine gebreken en imperfecte kleinigheden is ze perfect. : D


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Sora en Tyler uit 'Het Doolhof'. ;d Al ben ik ook fan van Björn ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Banaan de appel (wbw)
    Nee ik heb maar 1 verhaal en die slaat nergens op.


    -

    Ik vind mijn Georg uit Limonadeglazen Wodka (TH-fanfic) nog steeds awesome...
    Maar verder echt geen idee.


    I am an idiot, I move.

    Sierre uit Kiss and Tell :3
    Ze is gewoon lief, heeft talent, en ik vind het fijn om over haar te schrijven ;D


    Destroy what destroys you.

    Hmm, ik heb er 2.

    -Molly, uit You know you love me, I know you care - Justin Bieber
    Het is al een oud verhaal die na de crash overleden is.
    Omdat ze ja gewoon Molly is. Ze is eigenwijs, doet stoer maar tegelijker tijd is ze ook lief en zacht.
    Ze is eigenlijk maar heel onzeker en probeert dat te verbergen.

    -Rachel uit I'll start some drama - Justin Bieber
    Gewoon op de manier hoe ze is. Ze is hyperactief en als ik aan het verhaal werk krijg ik automatisch een glimlach op mijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 10:16 ]


    <3

    Sky Scells, omdat ik het leuk vind om te schrijven aan personen die totaal het tegenovergestelde van mij zijn (krul)


    To love is to destroy.

    Oh, maar als ik een zelfbedacht bestaand persoon met mijn eigen twist eraan moet zeggen, zeg ik Niall, omdat hij precies is zoals ik zou willen zijn.


    SLOAN.

    Ik ben net aan een nieuw verhaal begonnen. En ik vind Amy , me eigen persoontje eigenlijk , het leukst. Ze is lekker gek en zit vaak op het internet (:


    Danmarks Dynamite.

    Amren, hij is stil en lief. En een ridder.
    Ik vind hem echt tof.


    I can't even think straight.

    Seam schreef:
    Sky Scells, omdat ik het leuk vind om te schrijven aan personen die totaal het tegenovergestelde van mij zijn (krul)

    Oh, ja, dat ken ik wel. Dat heb ik ook heel vaak. (ook al is mijn favoriet deze keer wel veel zoals ik...)


    I can't even think straight.