• Wat is de favoriete personage van jullie eigen verhaal, dus degene die jullie zelf hebben bedacht en uitgewerkt en waarom? (nerd)
    Just wondering :3
    zelf heb ik trouwens geen idee lol


    As travars

    - Cyrath Ravendus Fenaris en Valéria Caithne Naereil, uit een inzending voor een schrijfwedstrijd die nog niet online staat, omdat ze het meest romantische koppel ooit zijn. <3
    - Mayhem uit Paperbag Princess omdat hij mijn reserve-man is als Cyrath al bezet is. ^ww^
    - Zinjifrah uit La vie d'un rêveur omdat ze in al haar onschuld zo schattig en zelfs zielig is. D:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Amy van Jeremy's lost daughter - Justin Bieber

    Stiekem ben ik helemaal gek op al mijn personages. Het is echt heel erg moeilijk om te moeten kiezen - een beetje alsof je een heleboel vrienden hebt, en je moet zeggen wie je nou eigenlijk het aardigst vindt.
    Maar ik vind Tanya uit Teachers, Slytherins & Criminals en het vervolg daarop wel heel erg leuk om te schrijven. En Teddy overigens ook. Aan de andere kant kan ik me wel weer veel beter identificeren met Abby uit The Eyes of a Snake, maar als ik zo door blijf gaan heb ik straks toch nog al mijn personages opgenoemd, dus ik houd nu mijn mond. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yuki Iinaka. Hij is iemand die alles hem helemaal niks kan schelen en altijd lui erbij zit, terwijl hij toch goede punten op school haalt en daarom droge humor heeft :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Kiyoshi Ishihara van Twee Zielen. Ik weet niet waarom hij mijn favoriete personage is, maar ik zou nog wel honderd verhalen over hem willen schrijven :) Daarom ben ik ook van plan binnenkort een vervolg op Twee Zielen te schrijven.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Hmm. Ik vind ze tot nu bijna allemaal leuk.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ahh, ik kan niet kiezen. D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Delilah, uit een verhaal dat ik niet online heb gezet.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Blameniall schreef:
    Shit, het is een fanfictie.


    NO! Jimmy Protested.

    Heb ik niet, in mijn verhalen is er altijd wel één persoon die de hel naar boven haalt. En dan blijkt de gene die eerst zo aardig was een gemene bitch te zijn. Gewoon realistische fanfictions dus. Lol.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Alice Harrison uit mijn Gossip Girl verhaal. Ze is alles wat ik zou willen zijn (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Chloë. Ze is niet perfect, en dat hoeft ook niet want ze is grappig en kan iedereen laten lachen.


    We accept the love we think we deserve.

    Gabby, van mijn story die ik nog moet activeren.
    Ik ben helemaal jaloers op der eigenlijk! Verder in het verhaal dan, in het begin ben ik alles behalve jaloers op der.. haha.. :$

    Sympathy schreef:
    Gabby, van mijn story die ik nog moet activeren.
    Ik ben helemaal jaloers op der eigenlijk! Verder in het verhaal dan, in het begin ben ik alles behalve jaloers op der.. haha.. :$

    Stiekem ben ik die Gabby?

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 0:57 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Euh, ik denk Blaine van mijn Raveleijn story, er is nog geen woord over hem geschreven maar hij is enige die niet gebaseerd is op een echt persoon. En hij is cute en speelt ook best een grote rol in het vervolg van mijn verhaal.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”