• Wat is de favoriete personage van jullie eigen verhaal, dus degene die jullie zelf hebben bedacht en uitgewerkt en waarom? (nerd)
    Just wondering :3
    zelf heb ik trouwens geen idee lol


    As travars

    Aislinn Mai (vampier uit i lie because i'm secretly in love with you || vampire story), omdat ze zo verwend en eigenwijs is. Ze laat zich door niemand op de kast jagen, maar is stiekem toch wel een beetje onhandig.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Hm. Noah uit mijn verhaal Morsmordre. Ze is niet het standaard lieve personage en dat maakt het zo leuk om vanuit haar oogpunt te schrijven.


    Winter is coming.

    Ik kan daar niet echt uit kiezen. Aangezien al mijn karakters wel iets hebben zodat ze mijn favoriet zouden worden. Maar als ik echt moet kiezen ga ik voor Julia uit een bieber fanfic van een jaar geleden.


    Alleen maar tranen van geluk

    Mijn eigen Millie uit mijn jersey shore verhaal.

    Gek kind dat ze soms is..

    Hmm. Mijn personage uit 'The King of the Gods', haha.
    Maar ik kan nog niet verklappen wie het personage is.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Justin bieber


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Julie uit 'natuurgebonden' of hoe ik het nog ga hernoemen...
    Waarschijnlijk door wat ik nog nog van plan ben met die personage


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Drake, uit mijn Stand Alones en RPG's :3


    Let it come and let it be

    Lewis, mijn RPG personage uit Geen Weg Meer Terug. Ik heb het gevoel dat ik hem echt ken, met al zijn fouten erbij. Ik vind hem erg leuk omdat hij zo wisselvallig. De ene moment is hij de kalmte zelve, de andere is hij woedend, dan weer emotioneel en dan weer hilarisch c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile Lavossa is tot nu toe mijn favoriet. Een RPG-personage en ook een personage in 't verhaal A Killer's Instinct.
    Haar uiterlijk heb ik uit een karakterschets voor Concept Art (schoolvak vorig jaar) en haar innerlijk is eigenlijk gebaseerd op mijn dark side, of hoe je 't kan noemen. Al vanaf jongs af aan heb ik een voorliefde voor oersterke vrouwen die zich niet de les laten lezen door mannen. Vrouwen met lef, die de dood grijnzend in de ogen durven te kijken. Odile Lavossa is een protest tegen de Hollywoodshit waar vrouwen altijd alles verknallen en altijd gered moeten worden. Ze is een voorbeeld voor elke meid hier met een wil, karakter en lef. Eigenlijk is ze een deel van mij, in some way :]
    Voeg daar een badass karakter aan toe en een verleden en voila, een karakter is geboren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Euhn, ik denk dan toch 'Sara' uit Silence. Die story staat wel op mijn andere account.


    comfort in c h a o s

    Mijn favoriete zijn Dana en Dean, de twee in mijn nog inactieve verhaal.
    Ik schrijf er nu een week aan en voor mij gevoel bestaan ze echt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Viola Lebell uit mijn Hongerspelen verhaal. (: Ze is erg koppig en bijdehand, maar diep van binnen geeft ze echt om mensen en is ze redelijk slim. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Parker uit Aren't you a sight for sore eyes.
    Omdat we veel gemeen hebben, en ze is een bijna identiek karakter van mezelf in mijn depressieve periode.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik hou van Nithe uit mijn gelijknamig verhaal maar ook heel erg veel van Jolyn uit Teachers of Slytherin omdat ze de geperfectioneerde versie van mezelf is (A)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.