• Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

    (Er is nog geen leider dus je kunt je aanmelden voor leider, ik wil zelf namelijk geen leider zijn...)

    The story:

    Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

    Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

    Rollen:
    -Leiders:
    +Tapo (weerwolven) [jongen, 25]
    +Loronto (vampiers) [jongen, 28 in mensenjaren]
    -Mensen:
    -Vampiers:
    +Jura (beschermer) [meisje, 16 in mensenjaren]
    +Éloise [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Julia [meisje, 19 in mensenjaren]
    +Mary-Jane [meisje, 14 in mensenjaren]
    -Weerwolven:
    +Duco (beschermer) [jongen, 17 jaar]
    +Roland (zoeker) [jongen, 18 jaar]
    +Madolise [meisje, 15 jaar]
    +Ethan [jongen, 17 jaar]
    +Lys [meisje, 16 jaar]
    -Stadsbewoners:
    +Colin [jongen, 20 jaar]
    +Dan [jongen, 18 jaar]
    +Leah [meisje, 19 jaar]

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=117036 vampier rollenspel #2

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:46 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Waar zou deze RPG over gaan dan? :3


    Trust me. I'm the doctor

    Naam:Jura Sandriné Romensa
    Leeftijd: mensenjaren: 16 vamperjaren: 108
    Familie: zeer rijk (kleindochter van de leider)
    Uiterlijk: Lang zwart golvend haar, voordat ze veranderde blauwe ogen maar nu hongingbruine ogen, slanke taile, ronde vormingen, beetje lang
    Hobby's: dansen, piano spelen
    Geboortedatum: 24 Oktober
    Karakter: Verlegen, Aardig, Soms een beetje sluw, Mysterieus

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 22:09 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Bear schreef:
    Waar zou deze RPG over gaan dan? :3

    uhh ik schrijf het verhaal er wel bij :P


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    hmmm, eerst eens naar het verhaal kijken dan zie ikw el verder.

    The story:

    Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

    Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 17:35 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    hmm klinkt interesant, welke rollen wil je nog??

    Naam: Lys Sylens
    Leeftijd: 16
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm) Ze is een prinses.
    Uiterlijk: Ze heeft heel lang bronze haar, hazelaars ogen en geen andere ogen na haar verandering, ze is lang en slank.
    Hobby's: Naar een bal gaan, jongen spotten, veel dingen die een prinses niet zou moeten doen.
    Geboortedatum: 15 september 1992.
    Karakter: Ze is koppig, snel overtuigd, leergierig, praat heel veel en ze kan heel goed geheimen bewaren.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Effe de rollen:
    -Leider
    -Jagers
    -Beschermers
    -Zoekers
    -Overige


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam: Duco Adalrico Xerin
    Leeftijd: 17
    Familie: beetje arm waardoor hij met hele simpele dingen heel wat kan berijken
    Uiterlijk:

    zo ongeveer ziet Duce eruit, alleen dan meer met zwart grijs haar en fel groene ogen
    Duco is een slanke, gespierde, lange jongen met glanzend zwart grijs haar en fel groene ogen. Zijn haar is ongeveer tot zijn oren en helemaal stijl. Zijn stem is erg kil, maar als je hem op de goede momenten spreekt is hij heel warm en zacht.
    Hobby's: Alles waar maar een beetje avontuur in zit, dingen maken en met vrienden omgaan en muziek maken.
    Geboortedatum: 5 december
    Karakter: eigenwijs, koppig, lief, avontuurlijk, muzikaal,

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 18:21 ]

    Voorzichtig loopt Jura door het bos en kijkt schichtig om haar heen. Een zacht ritselend geluid is hoorbaar. Snel draait Jura naar het geluid toe. 'Laat jezelf zien', zegt haar heldere sophrane stem. Een lange en gespierde jongen komt de bosjes uitgelopen. Z'n zwarte haar glinstert in het licht van de maan. Jura's ogen glijden over de jongen heen. Jura kijkt hem glimlachend aan. 'Hey, ik ben Jura', stelt ze zich netjes voor en rijkt haar hand naar de jongen uit. De jongen kijkt haar twijfelend aan. Jura gilmlacht en zegt: 'Ik ben Duco' Hij pakt haar hand en schudt die. Z'n huid voelt zacht en warm aan. Voorzichtig laat Jura z'n hand los en kijkt hem met haar helderblauwe ogen aan. Haar gitzwarte haar golft mee op de wind die langs haar bleke gezicht strijkt...

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 19:44 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    -Duco-
    Een meisje, dat Jura heet, geeft me een hand. Verlegen stel ik me voor. Haar zwarte haren golven mooi in de wind. Ik ga met mijn hand door mijn haar, het zal we weer nergens naar zitten maarja. Het mes dat ik nog in mijn hand heb stop ik weg. Met mijn fel groene ogen staar ik haar een beetje aan. 'Is er iets mis?' vraag ik kil.

    Jura schudt haar hoofd. Met haar zeeblauwe ogen kijkt ze hem aan. Hij stijkt met z'n warme hand door z'n haar. Weer glimlacht Jura naar hem en kan haar ogen maar niet van hem afhouden. 'Wat ben ik aan het doen? Straks vind hij me niet leuk!', denkt ze en staart naar de grond. Ze voelt haar wangen rood worden als ze weer naar hem kijkt. Snel kijkt Jura de andere kant op. Ze hoort z'n ademhaling en hij trekt weer haar aandacht. Z'n fel groene ogen kijken haar aandachtig aan. Weer strijkt hij met z'n hand door z'n haar en stopt weer z'n handen stoer in de zakken van z'n broek. Verlegen frummelt Jura aan de zoom van haar jurk dat zachtjes wappert in de wind...

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 18:50 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    -Duco-
    'Hmm, niks gebeurt dus. Heb je iets anders te vertellen dan? je komt normaal nooit in dit gebied van het bos.' zeg ik nog steeds kil. Ik buk en pak een takje van de grond. Met mijn mes ga ik met dat takje spelen uit verveling.

    zou je mijn persoon niet willen besturen??

    'Ik wilde gewoon even rondlopen.. Is dat verboden soms?', zegt Jura terwijl ze hem weer aankijkt. 'Ik heb gewoon een beetje ruzie met iemand.. Ik mnoet gewoon een beetje afkoelen', nadat ze dat heeft gezegd loopt de verder het bos in en laat Duco achter. Jura springt een boom in en rent over de takken dieper het bos in

    sorry :S


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    -Duco-
    'oké, als ik jou was zou ik wel niet te ver het bos in gaan. Op dit tijdstip is dat niet heel erg slim' roep ik Jura na. Ik ga de andere richting op, terug naar mijn eige plek. Behendig spring ik over los liggende tAkken. Na een stukje gerend te hebben kom ik bij een grote boom. Behendig klim ik langs de uitstekende takken omhoog. Bovenin is een soort platform met een dak bevestigt. Mijn eige gemaakte boomhut. Met mijn mes prik een appel van de stapel fruit die in de hoek ligt. De appel smaakt lekker, niet te zoet of te zuur.