• Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

    (Er is nog geen leider dus je kunt je aanmelden voor leider, ik wil zelf namelijk geen leider zijn...)

    The story:

    Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

    Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

    Rollen:
    -Leiders:
    +Tapo (weerwolven) [jongen, 25]
    +Loronto (vampiers) [jongen, 28 in mensenjaren]
    -Mensen:
    -Vampiers:
    +Jura (beschermer) [meisje, 16 in mensenjaren]
    +Éloise [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Julia [meisje, 19 in mensenjaren]
    +Mary-Jane [meisje, 14 in mensenjaren]
    -Weerwolven:
    +Duco (beschermer) [jongen, 17 jaar]
    +Roland (zoeker) [jongen, 18 jaar]
    +Madolise [meisje, 15 jaar]
    +Ethan [jongen, 17 jaar]
    +Lys [meisje, 16 jaar]
    -Stadsbewoners:
    +Colin [jongen, 20 jaar]
    +Dan [jongen, 18 jaar]
    +Leah [meisje, 19 jaar]

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=117036 vampier rollenspel #2

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:46 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam: Éloise

    Leeftijd: 86 in vampierenjaren, 14 in mensenjaren.

    Familie: Rijk, omdat haar vader ooit een bakstenenbedrijf had en ze dat heeft verkocht. Ze heeft veel geld op haar bankrekening staan waarvan ze iedere dag behoorlijk wat rente beurt.

    Uiterlijk: Ondanks haar leeftijd - in mensenjaren - straalt Éloise een bepaald soort kracht uit die men maar moeilijk kan vatten. Alle vampiers waarmee zij omgaat zijn ouder en ze heeft een relatie met (...). Voor een veertienjarige is ze erg slim en ze gedraagt zich erg netjes. Ze weigert zich aan te passen aan anderen en dat maakt haar uniek.
    Verder heeft Éloise bruine ogen die doen denken aan de kleuren van de herfst. Haar haren zijn erg donkerbruin tot zwart en ze heeft een hele lichte huid. Verder heeft ze perfecte gezichtscontouren en is haar linkerwenkbrauw niet helemaal symmetrisch met de rechter.



    Hobby's:

    Muziek luisteren zoals dit omdat dat haar aan haar vader herinnert in zijn rookkamer en de leuke dansfeestjes waar ze door haar vaders werk vaak kwam. Éloise ballet uitzonderlijk goed maar mag zichzelf niet in de openbaarheid brengen omdat zij een vampier is.

    Geboortedatum:

    6 januari 1925

    Karakter:

    Éloise is ongrijpbaar. Ze is lief tegen mensen die lief zijn voor haar, maar kan een vreselijk mormel zijn als je haar lastig valt.
    Éloise voelt nog iedere dag het verdriet van haar vader's dood, haar moeder kon haar nooit zoveel schelen aangezien ze door haar meer werd gebruikt als de huishoudster (de meid). Ze heeft twee oudere broers die nog steeds leven, Theodore en Arnold die beide in de negentig zijn. Hen is verteld dat hun zusje is omgekomen bij een auto-ongeluk.

    Verder is ze heimelijk verliefd op (...) wat niemand mag weten.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 23:58 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    - Éloise -

    'Oh God, hij smaakte goed.' zei Éloise en ze veegde het bloed van haar mond af. Ze had weer gezondigd, dacht ze bij zichzelf, maar plots verstarde ze. Een lange, slanke jongen stond midden op haar pad, ze keek gefascineerd naar de lijnen van zijn lichaam en merkte op dat hij een appel at. Zo voorzichtig mogelijk probeerde ze de jongen niet te storen en weer naar achter te lopen, ze merkte dat hij anders was dan de anderen die ze tot nu toe had gezien... Hij stond stil en toch leken alle delen van zijn lichaam te bewegen. Éloise zette één voet naar achteren maar viel en een luid geritsel vulde de omgeving. De jongen draaide zich ietwat geschrokken om en nam nog een hap van zijn appel.
    'wat doe jij hier?!' vroeg hij ietwat verbaasd.
    'Niks-' loog Éloise. 'Ik vroeg me af of je appel lekker was...'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    -Duco-
    'dat antwoord klopt niet. Heb je eigenlijk ook een naam?' vraag ik kil en een beetje achterdochtig. De zelfde vraag als bij Jura spookt weer door mijn hoofd, 'waarom komen er vandaag op dit tijdstip zoveel mensen langs?' Langs haar mond druppelde nog 2 rode druppeltjes bloed. 'was het lekker?' vraag ik haar. Mijn appel is op, en ik gooi het klokhuis met een behoorlijke kracht het bos in. Mijn ene hand gaat in mijn zak en de andere in mijn haar. 'wat doe je nu echt hier?' mijn ogen gleden over haar lichaam, ik schatte haar een jaar of 14/15. Maar ze maakte wel een oudere indruk, behalve dat liegen dan.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 10:13 ]

    'Wat boeit jou dat nou. Je kent me niet eens', fluistert Jura hem na en ze weet dat hij het heeft gehoord. Behendig springt ze verder het bos in. Schimmen lopen door ht bos en kijken om hun heen. Een vieze geur dringt diep door in de neus van Jura. Walgend van de geur liep ze verder over de takken het bos in. Achter haar klinkt een ritselend geluid. Jura draait zich om naar het geluid en kijkt in 2 geelachtige ogen. Ze stonden hongerig. 'Wat dat een meisje nou hier alleen in het bos. En zo ver weg van de anderen.' Een magere en lange man kwam op haar afgelopen. Jura staat stil van schrik en de hand van de man strijkt over haar arm. 'Help', piept ze en knijpt haar ogen dicht. Dan hoort Jura een luid gesis van achter de man vandaan komen. Daar achter de man staat...

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 10:19 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik volg eigenlijk niet wat je bent, mens wolf of vampier die woorden komen eigenlijk allemaal voor. ?????:S

    - Éloise -

    'Hoe weet jij-' vraag ik maar de jongen kijkt nog steeds achterdochtig. 'Ben jij soms ook-?'
    Na ongeveer twee minuten niets te zeggen besluit ik dat ik deze pijnlijke stilte niets voor mij is.
    'Ja... het was lekker,' zeg ik. 'Ik ben alleen niet gewend om hier anderen tegen te komen, mensen zoals wij.'
    Ik schuifel ongemakkelijk met mijn voeten maar hoor dan een ijzige gil uit het bos komen. Het klinkt als een jonge vrouw die geraakt is door iets onmenselijks - of zelf onmenselijk is. Een bijtende geur dringt mijn neus binnen en ik kijk naar de jongen die bedenkelijk het bos in tuurt.
    'Dat hoorde jij toch ook...?'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    -Duco-
    'Hmm, hoe ik dat weet, het is best duidelijk maar niet uit te leggen. Welke wij? volgens mij kennen maar een paar mensen deze plek en die ken ik allemaal, maar daar hoor jij niet bij. Dus leg maar uit.' plots hoor ik een gil. Ik draai me abrupt om, in de richting waar het geluid vandaan komt. 'Dorie, die stem ken ik. Leg je verschijning in mijn gebied later maar uit we moeten haar helpen!' na dat gezegt te hebben kijk ik snel naar het meisje wat voor me staat en wenk met mijn hand. Ik spring over een grote tak het dichte bos in. behendig ren ik door het bos op weg naar het gegil.

    -Éloise-

    'Ik-ik heb me niet eens voorgesteld!' zeg ik als ik naast hem kom rennen. Mijn voeten lijken de grond haast niet te raken en mijn passen zijn precies gelijk aan elkaar. 'Bij deze- Éloise, aangenaam.'
    'Duco,' zegt de jongen, die duidelijk niet onder de indruk is van de afstand die we moeten rennen. 'Ben je niet gewend aan fysieke inspanning, Elise?'
    'Het is Éloise,' zeg ik ietwat geïrriteerd maar geef antwoord op zijn vraag. 'Ik ballet. Meer niet.'
    Weer komt er een gekrijs uit het bos en ik zie hoe een meisje ergens door mee wordt getrokken. Zonder enige angst ren ik erop af en grijp ik haar handen, pas als ik zie wat het is dat haar vastheeft schrik ik enorm.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    -Duco-
    We zijn eindelijk ter plaatsen, als Éloise schrikt laat ze Jura los, ik kijk waarom ze schrikt maar schrik zelf niet. Ik neem Jura over en help haar van die mensen/schimmen af. Nu ze bevrijd is kijk ik wie haar nou vast had, nu schrik ik wel. Zo had ik het nog niet bekeken. Na een tijdje wen ik me weer tot Éloise 'Er was net geen tijd om een voorstel rondje te doen, nu mag je me alles fijn gaan uitleggen.'

    - Éloise -

    'Je had het nog niet zo bekeken hè, Duco?' zeg ik en kijk hem strak aan. Jura is inmiddels weggerend en ver uit mijn zicht maar nog steeds kan ik haar geur onderscheiden van de frisse bosgeur. De schim die haar vasthad ligt roerloos op de grond, het doet sterk denken aan een skelet met daarover een zwarte doek gedrapeerd. 'Ferte in noctem animam tuam...'
    'Sorry Duco,' zeg ik en ik bloos voor zover ik dat kan met mijn lijkbleke huid. 'Ik vergeet steeds dat jij er ook nog bent, ik ben geen anderen gewend in mijn gebied. De schimmen maken me nog steeds bang... Maar goed, dat doet er niet toe. Wat wil je weten?'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    -Duco-
    'Voor wat ik weet zijn het maar schimmen, niks om bang voor te zijn. Maar jij was daar straks bezig over wij en onze soort wat bedoel je daar mee?' Ondertussen lopen we terug naar de plek waar we vandaan zijn gekomen, mijn gebied. Eenmaal aangekomen help ik Éloise mijn boomhut in en klim er zelf ook bij. 'Neem een appel als je wilt, maar dat lijkt me eigenlijk een slechte vraag.' Een witte havik komt binnen gevolgen en komt op een tak langs me zitten. Uit een bakje in de hoek haal ik een dode muis en geef die hem. 'Hoi, Gawyn, jij ook eens hier.' zeg ik tegen de havik

    -Éloise-

    Ik trek mijn benen op en sla mijn armen eromheen. 'Je lijkt me wel te vertrouwen,' zeg ik en bedenk me hoe ik dit uit ga leggen. 'Ik weet alleen niet wat je bent... Of je ook-'
    'Wát zou ik moeten zijn, Éloise?' vraagt hij en zijn groene ogen staan op "vragend".
    'Ik dacht... dat je een vampier was,' vraag ik en ik kijk onwillekeurig naar de grond. 'Ik wil je niet beledigen als je het niet bent, maar de clan waar ik bijhoorde heeft me verstoten...'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    -Duco-
    'Waarom zou ik je niet vertrouwen, het leven is niet zo moeilijk als je het uit mijn punt bekijkt. Nee, dat ben ik niet. Ik ben gewoon een zeer simpele jongen die al sinds tijden in dit bos leeft. We hebben met een groep, die hier ook wonen een klein gebied verdeeld en dit stuk is van mij. Zo heb ik een hele hoop geleerd en weet ik genoeg van mensen en dieren om te zien dat jij daar straks loog. Mijn gehoor is ook goed omdat ik nooit veel geluid hoor. Het leven is hier zeer rustig, totdat er vandaag al 2 mensen langs zijn geweest: jij en Jura.' Gawyn vliegt weer weg, met de muis in zijn bek. Mijn mes komt weer te voorschijn en ik ga er mee spelen.

    -Éloise-

    'Je lijkt me niet simpel, Duco. Hoe lang woon je hier al wel niet...? Ik woon in dat witte huis aan de rand van het bos. Mijn leven is niet zo heel ingewikkeld, mijn vader had een bakstenenbedrijf en daarvan beur ik wat rente. Ik heb een tijdje in een oude caddilac gewoond trouwens, toen was mijn vader nog niet- laat maar. Ik heb al ongeveer zeventig jaar geen contact meer gehad met levenden... niet met levenden zoals jij. Je ruikt heel prettig, wist je dat?'
    Ik buig me naar zijn hals toe en adem zijn geur in. Ik doe moeite om hem niet te bijten en ga weer zitten.
    'excuses Duco...'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Jura is vampier.. Ze is de kleindochter van de leider xD

    Jura mindert haar snelheid zodra ze haar huis in zicht ziet komen. Het ligt in het midden van het bos. Aan de rand van het gebied van een menselijke groep die ook in het bos leven. Jura zucht en stapt haar huis in. Ze laat zich neerploffen op de bank en staart naar de muur. Het buur knettert zachtjes in de open haard en vult de kamer met warmte. Jura zicht weer en trekt haar benen in. Ze trekt de kleed, die op de bank ligt, over haar heen en kijkt naar het vuur dat zachtjes knettert..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †