• Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

    (Er is nog geen leider dus je kunt je aanmelden voor leider, ik wil zelf namelijk geen leider zijn...)

    The story:

    Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

    Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

    Rollen:
    -Leiders:
    +Tapo (weerwolven) [jongen, 25]
    +Loronto (vampiers) [jongen, 28 in mensenjaren]
    -Mensen:
    -Vampiers:
    +Jura (beschermer) [meisje, 16 in mensenjaren]
    +Éloise [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Julia [meisje, 19 in mensenjaren]
    +Mary-Jane [meisje, 14 in mensenjaren]
    -Weerwolven:
    +Duco (beschermer) [jongen, 17 jaar]
    +Roland (zoeker) [jongen, 18 jaar]
    +Madolise [meisje, 15 jaar]
    +Ethan [jongen, 17 jaar]
    +Lys [meisje, 16 jaar]
    -Stadsbewoners:
    +Colin [jongen, 20 jaar]
    +Dan [jongen, 18 jaar]
    +Leah [meisje, 19 jaar]

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=117036 vampier rollenspel #2

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:46 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    We lopen vast xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    -Duco-
    'ik woon hier nou een jaar of 10 , ja 10 jaar zou best eens kunnen kloppen.' zeg ik. 'welk soort levende bedoel je dan, je doet alsof ik familie van je ben die je lang niet hebt gezien.' Éloise komt dichterbij en zegt 'je ruikt heel prettig, wist je dat?' 'owja? Ik heb het gevoel dat ik ruik alsof 2 weken niet gedoucht heb. Dus dat vat ik op als een compliment. Wat gebeurt er als je gedaan had wat je wilde doen?' ik begrijp nog mAar weinig van vampiers, erg complexe mensen/wezens.

    Ik zou in de begin post zetten waar het verhaal over gaat (wat je toen getypt had toen het gevraagd werd) en wie welke rol heeft bv: mens: Duco, vampier: Jura, éloise. Dat is al prettiger om in te springen als je alleen de beginpost ziet.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 10:04 ]

    Jura staat op en loopt door de woonkamer. 'Wat doe ik hier eigenlijk? Ik zou gaan jagen', mormelt Jura in haarzelf. Uiteindelijk loopt Jura weer naar buiten en volgt ze haar instinct. Ze staat aan het randje van het dorp en Jura kijkt naar de spelende kinderen. Jura schudt haar hoofd. 'Nee, dit doe ik niet', zegt ze en loopt het bos weer in. Voor haar loopt een poema. Jura slikt en sluipt rond de poema. Uiteindelijk neemt ze een besluit en valt de poema aan. Haar tanden snijden in het vel van de poema en Jura drinkt de poema leeg. Jura veegt haar mond af en kijkt rond of iemand haar heeft gezien. Jura legt het lijk van de poema onder de struiken en ze loopt weer verder het bos in. Jura kijkt omhoog en ziet de maan zachtjes door de bomen schijnen. Ze loopt langzaam verder en ziet Duco staan. Jura slikt en twijfelt of ze wel naar hem toe moet lopen. Jura schudt haar hoofd en springt de dichtsbijzijnde boom in en kijkt naar de maan...


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    - Éloise -

    'Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben...' zeg ik, van mijn stuk gebracht. 'Er zijn bepaalde mensen die een sterkere geur hebben dan anderen, zoeter, levendiger...'
    Met dat ik het zeg worden mijn hoektanden puntiger zonder dat ik het wil. Beschaamd sla ik mijn hand voor mijn mond.
    'Het spijt me enorm Duco, ik kan beter gaan en mijn dorst botvieren op een iets minder vriendelijk mens...'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    -Duco-
    'Wat zou er gebeuren als je je tanden in mij zou zetten, behalve dat je daar enorme spijt van gaat hebben.' ik was nieuwsgierig geworden naar vampieren. 'Je hoeft geen sorry te zeggen, ik kan er ook weinig aan doen dat ik zo "lekker" ruik, zo'n dingen weet ik zelf niet eens.'

    -Éloise-

    'Ik zou het niet kunnen,' zeg ik. 'Als ik het al gedaan had, dan had je me nooit meer willen zien. Of je was dood geweest, en dat kan op allerlei manieren...'
    Ik rilde en dat was niet omdat het koud was buiten. Nog nooit had ik een mens écht gedood, ik wiste hun geheugens en wist niet waarom ik dat niet met Duco deed. De kinderen van de maan zouden me vinden, me openrijten en vervolgens verbranden als ze hiervan wisten.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Zwijgend luistert Jura naar het gesprek tussen Éloise en Duco. Er verschijnen wolke voor de maan en Jura springt uit de boom. Voozichtig liep Jura naar Duco en Éloise. 'Hey bedankt nog voor dt beestding', zegt ze tegen Éloise en Duco. Jura's ogen bijven hangen bij Duco. Nog steeds voelt ze zich aangetrokken door Duco. Ze weet niet wat het is, maar hij maakt iets in haar los wat ze nog nooit heeft gehad. Was dit liefde? Jura schudt haar hoofd en kijkt naar de grond..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    ik ga trouwens de gedachtes van duco schuin en groen doen.

    -Duco-
    Ow lekker, nu zijn er 2 mensen/vampiers die zoch aangetrokken voelen door mij. 'Graag gedaan Jura. Wat hebben jullie toch met mij aankijken?' Mijn mes gaat uit mijn zak en ik begin te spelen. Ik zal nooit iets van meisjes of vampiers gaan begrijpen....

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 17:03 ]

    'Ik heb geen idee. Ik voel me nogal aangetrokken door je. Ik weet het niet', antwoordt Jura. Haar blauwe ogen glijden over het gezicht van Duco. Z'n fel groene ogen staan helder en z'n gezicht stata betrokken, alsof hij nadenkt. Jura kijkt weer om haar heen. Haar oren staan op scherp, maar ze hoort alleen de wind en de huilende wolven aan hun kant van de grens. Jura zucht en gaat zitten op een steen. Zwijgend staart de naar de gespierde armen van Duco..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Nog voordat Duco antwoord kan geven begin ik weer te praten.
    'Ik denk dat ik ht gebied maar eens door ga spitten... Jura en ik zijn lang niet de gevaarlijkste mensen die je tegen kunt komen hier, ik kom terug. Dat beloof ik.'
    Nog even kijk ik in zijn groene ogen en dan sprint ik weg. Als ik ongeveer twee uur in het bos ben en mijn dorst inmiddels heb gelest met een paar herten - die niet bepaald smaakten - voel ik een nare rilling over mijn rug heen trekken. Voordat ik het weet ben ik omsingeld door ongeveer negen mannelijke vampiers in de leeftijd van zeventien tot twintig. Hun rode ogen staren naar me, ze hebben zich net gevoed. Er is niets dat ik tegen ze kan doen, ze lijken enorm sterk.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    -Duco-
    ik hoor een paar wolven huilen, 'Oke veel succes, ik moet er ook maar eens vandoor.' ik kijk ze allebij nog eens aan met mijn fel groene ogen en ren dan op weg naar het gehuil.

    -Éloise-

    'Wat willen jullie van me?!' schreeuw ik bang en ik merk dat ze steeds dichterbij komen. 'ALSJEBLIEFT- DOOD ME NIET!'
    Een platinablonde jongen van een jaar of negentien kijkt me enigszins aan alsof hij spijt heeft.
    'Je weet niet waarin je verzeild bent geraakt...' zegt hij alsof hij me al jaren kent. 'Hoe kon je...'
    'Ik ken jullie niet eens!' schreeuw ik harder dan eerst, en niet veel later voel ik hoe tanden zich in mijn hals zetten.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    -Duco-
    ik hoor ëloise schreeuwen, als ik uit het zicht ben van Jura doe ik iets wat ik alleen in nood doe. Ik kijk aandachtig naar de maan en concentreer me daarop. Mijn lichaam begint te tintelen en ik verander in een wolf. Ik sprint naar Éloise toe en sprin tegen de rug van de jongen die haar iets doet. Hij valt met een smak op de grond. ik zie dat Éloise bloed.

    'Fijn, alweer alleen', zegt Jura zuchtend. Ze blijft zitten op de steen en speelt met een takje dat op de grond ligt. Na een paar minuten staat ze toch op en loopt ze de bosjes in. Uiteindelijk komt ze aan bij het meer dat vlak bij de grens van de vampieren en weerwolven ligt. Ze springt het water in en zwemt urenlang onder het water. Tot ze een klap op haar achterhoofd krijgt en uit het water word getrokken. Een andere vampier houdt haar stevig vast en loopt met haar naar een groot kasteel...


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Gedesoriënteerd kijk ik om me heen, ik ben inmiddels in een grote donkere ruimte, alleen. Ik probeer om me te herinneren wat er zojuist is gebeurd maar dat lukt me nauwelijks, alles dat ik me herinner is een enorme wolf die een blonde jongen van me afduwde en vervolgens werd gewurgd door twee anderen... Ik voel aan mijn nek, het bloed loopt eruit alsof het een openstaande kraan is. Ik kan niks zien totdat een voor mij onbekende vampier het licht aandoet. Een ietwat magere man kijkt me glimlachend aan alsof ik familie van hem ben - of in ieder geval een bekende. De blik in zijn ogen is beschermend maar aan de andere kant maakt het me vreselijk bang. Ik moet hier weg en wel nu.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!