• heeft hele mooie ogen :Y) Kijk maar;



    klik voor een groter formaat

    Ja, ik was aan het kloten met mijn nieuwe camera en toen had ik die foto gemaakt, die ik persoonlijk wel heel mooi vind. En zegt nou zelf, zijn ogen zijn toch mooi? (cat) Oh, en die kat heeft gewoon eyeliner op. -zie die zwarte randen om zijn ogen-

    Om het topic ook nog nuttig te houden, mogen jullie hier foto's neer droppen van jullie mooie, speciale of ietwat aparte katten :Y)

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 18:56 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.


    Mijne heeft ook eyeliner (cat)
    and me wats Nero!

    oeh oeh, and i have a shoe for Kaj xD

    Hel schreef:


    Mijne heeft ook eyeliner (cat)
    and me wats Nero!

    oeh oeh, and i have a shoe for Kaj xD


    Sparta heeft meer, hij is stiekem een travestiet (joehoe)
    HOWIE! 8D En je krijgt Nero niet (cat)

    De vorige keer dat je Kaj een schoen gaf, eindigde hij aan de andere kant van de kamer x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    (...)

    Sparta heeft meer, hij is stiekem een travestiet (joehoe)
    HOWIE! 8D En je krijgt Nero niet (cat)

    De vorige keer dat je Kaj een schoen gaf, eindigde hij aan de andere kant van de kamer x'D


    Ja, maar de vorige keer gaf ik em niet, toen stak hij gewoon zijn kop erin en ging hij ermee vandoor xD

    Hel schreef:
    (...)

    Ja, maar de vorige keer gaf ik em niet, toen stak hij gewoon zijn kop erin en ging hij ermee vandoor xD


    Dat is waar x'D Was leuk om te zien :Y) EN Nero stak toen nog zijn poot tussen je benen door.. x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    (...)

    Dat is waar x'D Was leuk om te zien :Y) EN Nero stak toen nog zijn poot tussen je benen door.. x'D


    Hoop alleen niet dat Howie dat gaat doen xD gaat me spierpijn opleveren xD

    Ik barst van de foto's van mijn hondje, maar gewoon geen één van de kat (no_chears)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen