• Een klasgenoot van mij heeft een nogal hechte "vriendschap" met onze geschiedenisleraar. Ze praten altijd veel met elkaar en gaan zelfs met elkaar naar de film, een café, of zelfs met elkaar uit eten.
    Iedereen uit onze klas verklaart haar voor gek, en de roddels dat ze met elkaar zijn geweest blijven niet uit.
    Nu is er gisteravond een foto uitgelekt waar ze met elkaar stonden te zoenen.
    Like: WTF?!
    Je gaat toch niet met je LERAAR zoenen?
    Brr... Ik moet er echt niet aan denken.

    Hebben jullie op school ook iemand die - vermoedelijk - met een leraar gaat?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Okay... weird. In onze zesde klas, of inmiddels die van vorig jaar, zat een meisje met een obsessieve crush op onze geschiedenisleraar, die op zich ook nog wel mee uitging. Maar hij ging niet op haar in of zo, ik vind dat je als leraar dan ook beter moet weten.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    LAAT DIE FOTO ZIEN. NU


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Dudley schreef:
    De leraar is 32, heeft een vrouw en drie kinderen, en dat meisje is 18. Ik vind het echt ziek, want die arme vrouw van hem is ook nog eens leraar op dezelfde school.

    o.o


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Beckett schreef:
    LAAT DIE FOTO ZIEN. NU


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik ben wel goed bevriend geweest met mijn Engels lerares, die was iets van 25 ofzo en heel aardig. Alleen kon ze bijna geen Nederlands en werd ze weggepest op mijn school --"
    Nee, ik snap het ook niet. Mijn NA leraar van vorig jaar was wel aardig en daarmee mailde ik weleens over films enzoo, meer niet.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ieuwll

    Beckett schreef:
    LAAT DIE FOTO ZIEN. NU

    Dat doe ik maar niet, stel je voor dat iemand hier dat meisje en die leraar kent...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Iew. Ik weet alleen dat mijn leraar geschiedenis van vorig jaar, een lelijke dikzak, ooit een aanklacht heeft gehad wegens seksuele intimidatie en dat zijn vrouw eerst zijn leerling was. Zij was 16 en hij 32 en toen hadden ze ook al een relatie. Maar die vent is gewoon goor.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Dudley schreef:
    (...)
    Dat doe ik maar niet, stel je voor dat iemand hier dat meisje en die leraar kent...
    ): een pbtje misschien ;-)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 16:53 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...) ): een pbtje misschien ;-)

    Perverselingen. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nee. Ik moet wel toegeven dat ik het me altijd wel gaaf had geleken om goed bevriend te worden met mijn Engelse lerares (27 jr.) maar dat is dan vriendschap. Dat vind ik dan nog wel kunnen tussen leerling en leraar.
    Maar echt liefde... nee. Sowieso is het verschrikkelijk gênant als dat idd dan uitlekt. Als er iets speelt tussen twee leraren vind ik het meestal ook ranzig, tenzij twee leraren (twee mannen dus) op elkaar vallen. Dan vind ik het plots alleen nog maar schattig :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dudley schreef:
    (...)
    Perverselingen. :')

    Can i see it toooo? :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben nog nooit verliefd geweest op een leraar, maar heb er wel een paar omhelsd toen er een naaste van hun was overleden (dat doet ieder normaal mens).


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dudley schreef:
    (...)
    Perverselingen. :')


    Is dat een ja? (krul)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 16:57 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Te lui om alles te lezen..

    Maar dit is niet ziek.. Maar eng en DUDE ik haat die leraar.. je gaat toch niet vreemd als je een vrouw hebt en vreemd gaat met iemand die de leeftijd kan hebben van je eigen kinderen ? O_O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you