• Een klasgenoot van mij heeft een nogal hechte "vriendschap" met onze geschiedenisleraar. Ze praten altijd veel met elkaar en gaan zelfs met elkaar naar de film, een café, of zelfs met elkaar uit eten.
    Iedereen uit onze klas verklaart haar voor gek, en de roddels dat ze met elkaar zijn geweest blijven niet uit.
    Nu is er gisteravond een foto uitgelekt waar ze met elkaar stonden te zoenen.
    Like: WTF?!
    Je gaat toch niet met je LERAAR zoenen?
    Brr... Ik moet er echt niet aan denken.

    Hebben jullie op school ook iemand die - vermoedelijk - met een leraar gaat?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Basecca schreef:
    Ik vind het wel meevallen. Als dit is wat mensen gelukkig maakt moeten ze het VOORAL doen. Ik zal niet zoenen met een leraar maar kan me goed voorstellen hoe dat meisje zich voelt (niet verliefd op leraar ofzo maar ik snap haar wel)


    Iets illegaals doen(zoenen en wie weet wat nog meer), terwijl die man een vrouw en kinderen heeft?

    Dat moeten ze VOORAL doen? wtf?


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Iets illegaals doen(zoenen en wie weet wat nog meer), terwijl die man een vrouw en kinderen heeft?

    Dat moeten ze VOORAL doen? wtf?


    Don't you get sarcasm?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    en echt fuck de mensen die zeggen dat het die typische quizlet mentaliteit is om dingen te zeggen als "ieuw dit is vies" etc. Het gaat helemaal niet om dat leeftijdsverschil, seriously. Dit is gewoon illegaal & dat die leerkracht even zijn relatie, zijn JOB en zijn gezin op 't spel zet om gewoon effe lekker met een jong ding te zoenen dat is gewoon sick.

    Lol, zij is echt niet een vriendin van mij.
    Ik mag haar niet. :'D
    En nu blijkt maar weer eens hoe goed mijn intuïtie klopt. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    Lol, zij is echt niet een vriendin van mij.
    Ik mag haar niet. :'D
    En nu blijkt maar weer eens hoe goed mijn intuïtie klopt. :Y)




    Goed zo x)


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Dudley schreef:
    (...)
    Moet ik het ook aangeven als dat meisje 18 is? Want ik weet niet precies hoe dat dan weer zit...

    Als ze 18 is, is het haar keuze want dan is ze volwassen. Maar als ze onder de 18 is zou ik het aan geven, want onder de 18 met iemand zijn die boven de 18 zijn is verboden.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dudley schreef:
    (...)
    Sorry guys, maar straks kan dat meisje niet eens meer over straat, of ze wordt al aangeklampt door iemand van Q. :')




    IK WIL DAT MENS ZIEN!!! JE KAN HAAR TOCH NIET UITSTAAN, DUS WAT MAAKT HET JOU UIT?! WE ZULLEN JOU ECHT NIET NOEMEN HOOR!!!




    Antwoord maar niet. Please laat de foto zien?? (A)


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Niet echt, maar wel twee jonge leerkrachten (ja, mijn leerkracht Nederlands echt een héél erg mooie en lieve leerkracht en lerares wiskunde, een bitch) Maar nu is het al uit, ben ik even blij ;'D Hij verdiende haar niet, het was zoals beauty and the beast, maar dan met the bitch idpv the beast

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 20:20 ]


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    mag dat überhaupt wel?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    mag dat überhaupt wel?



    Nee, tuurlijk niet! (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    @Dudley
    Je hoeft die foto niet persee te laten zien. Ook al zegt iedereen van wel, en wil ik die foto ook wel zien. Jij weet wat het beste is en als je er schuldgevoelens over krijgt moet je het zeker niet doen.

    Just saying.


    <3

    Parfaite schreef:
    @Dudley
    Je hoeft die foto niet persee te laten zien. Ook al zegt iedereen van wel, en wil ik die foto ook wel zien. Jij weet wat het beste is en als je er schuldgevoelens over krijgt moet je het zeker niet doen.

    Just saying.

    Mee eens. Al ben ik er ook we nieuwsgierig naar.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Basecca schreef:
    (...)

    Don't you get sarcasm?


    Ik zie jou er volledig toe in staat hun aan te moedigen. Dus in dit geval niet nee :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Interessant he, een foto van twee zoenende mensen die jullie niet eens persoonlijk kennen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Okay dat vind ik wel een beetje.. achja laat ik mijn mond maar houden.


    Don't dream your life, but live your dream!